...ovat ehdottomasti Saarioisen valmistamat. En suosittelisi edes pahimmalle vihamiehelleni. Saati sitten omalle äidilleni.
Pakimmat einesruoat...
8
779
Vastaukset
- Kukas muu
Kuin mainosmiesten äidit.
Ei ole maailmassa parempia lihapullia, sanoi lapsi,jonka isä oli Saarioinen oy:n edustaja!
Näin suomessa tänään!- Radio Novasta
mainoksen, jossa lapsi sanoo:"Laita lihapulla suuhun ja sano NAM". Kenes mainos tämä sitten on ja eikö olisi parempi sanoa, mitä lihapullasta muuten tulisi mieleen; esim. yök.
- olevan Motorestin
Radio Novasta kirjoitti:
mainoksen, jossa lapsi sanoo:"Laita lihapulla suuhun ja sano NAM". Kenes mainos tämä sitten on ja eikö olisi parempi sanoa, mitä lihapullasta muuten tulisi mieleen; esim. yök.
mainos. Ärsyttäviä mainoksia on paljonkin. http://www.voimahali.fi/vh/showthread.php?p=4132990
- ***syönyt***
olevan Motorestin kirjoitti:
mainos. Ärsyttäviä mainoksia on paljonkin. http://www.voimahali.fi/vh/showthread.php?p=4132990
Mauttomuuden hyvä puoli on se, että jokainen voi lisäillä valmisruokaan itselleen sapivat mausteet ja lisukkeet. Suomalainen ruoka on hyvin neutraalin makuista. Ja suomalainen tykkää mauttomasta sapuskasta.
Jollei tykkäisi, ei ne kaupaksi menisi! - Nippis_
***syönyt*** kirjoitti:
Mauttomuuden hyvä puoli on se, että jokainen voi lisäillä valmisruokaan itselleen sapivat mausteet ja lisukkeet. Suomalainen ruoka on hyvin neutraalin makuista. Ja suomalainen tykkää mauttomasta sapuskasta.
Jollei tykkäisi, ei ne kaupaksi menisi!valmisruoka ei maistu miltään, eikä sitä saa maistumaan hyvältä vaikka kuinka sitä maustaisi. Outoja mauttomia mössöjä kaikki. Samaa olen ihmetellyt minäkin, suomalaiset ostaa moista mautonta mössöä. Vähänkin jos on maustetta niin ei kelpaa suurimmalle osalle suomalaisista, jessus sentään.
- löhkjj
Nippis_ kirjoitti:
valmisruoka ei maistu miltään, eikä sitä saa maistumaan hyvältä vaikka kuinka sitä maustaisi. Outoja mauttomia mössöjä kaikki. Samaa olen ihmetellyt minäkin, suomalaiset ostaa moista mautonta mössöä. Vähänkin jos on maustetta niin ei kelpaa suurimmalle osalle suomalaisista, jessus sentään.
Kaiken kukkuraksi niissä on helllvetisti suolaa!
- mitä ne haluaa syödä
Saarioisen maksalaatikko on absolutelyt number 1!
Ok, ei meillä eineksiä paljon syödä, mutta joitain on vain pakko saada ajoittain.- saa edes
antaa alta polvenkorkuisille lapsille. Lakikin sen kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068