Minulla on tietokone nyt aika uutta tässä elämän vaiheessa, vanhuuden päivillä.
Olen polttanut muutamia laulujani CD.lle. Ensin olen äänittänyt ne pienellä MP 3 soittimella, jossa on sisäänrakennettu mikrofoni. USB liitännän kautta osaan lisätä tiedoston koneeni Omaan tiedostoon.
Sieltä saan sen poltto-ohjelmaan nimeltä Burn4Free. On mulla Nerokin, mutta en osaa käyttää sitä (ellei nyt joku neuvo).
Kysymykseni on
- kumpaa valintaa kannattaa käyttää aloittaessani polton,
"Polta data"
vaiko
Polta audio.
?
Cd ei soi kaikissa soittimissa. Mistähän se johtuu?
Data vai audio
? kumpi näkyy ?
2
79
Vastaukset
- haluat
levyn soivan kaikissa cd-soittimissa poltat levyn audiona. Levymerkeillä on paljon eroa joten polta erimerkkisille levyille ja testaa mikä toimii parhaiten.
audiona aina musiikin.
jos haluat, että soi kaikissa cd- soittimissa, niissäkin missä ei ole mp3 tukea, niin konvertoi mp3->.waw. wawina ne soi vanhemmissakin soittimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5321746Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533