Jumantsukka eikö kenelläkään ole enää käytöstapoja?! Olisin luullut että lukiolaiset olisivat jo vähän fiksumpia kuin yläastelaiset, mutta näköjään erehdyin pahasti.
Ensinnäkin ohittelu: Heti kun valvojien silmä välttää niin ei kun pujahdetaan jonossa eteenpäin. Hei haloo, oma vika kun ette tulleet aikaisemmin. Ja kavereiden luoksehan on lupa mennä vaikka koko ikäryhmän ohi, nehän on kavereita! Ei niitä ilman voi jonottaa. Siirtyisitte mieluummin jonossa taaksepäin jos olette noin läheisriippuvaisia.
Toiseksi rynniminen: Heti kun annetaan lupa edetä, niin ihan jumalaton töniminen, melu ja kiilailu alkaa... Saa nähdä milloin joku oikeasti jää nälkäisen, hurjasti etenevän lauman jalkoihin tai heittäytyy seinään tai sermeihin kaataen ne.
Pyytäisin ajattelemaan vähän epäitsekkäämmin ja ottamaan toisetkin huomioon. Jos tämä koskee vain meidän oppilaitosta ja muissa paikoissa opiskelijoilla on järkeä, pyydän anteeksi purkaustani.
Jonottaminen
väsynyt -.-
2
818
Vastaukset 2
- Aivan totta
Toi on kyl totta. Pitäisi jo lukioon mennessä osata tapoja. Mut pakko myöntää et kaikilla ei siinä vaiheessa ole aina tapoja.
- ----------
no voi kauheeta. mee ruikuttaan jollekki lekurilles jos häirittee noin paljo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7506Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498