Pitäisikö kouluissa kokeilla kuukauden ajan että koululaiset maksaisivat ruokansa itse,eli ensin maksu ja sitten ruoka.
Ehkä sitten rupeaisivat arvostamaan asiaa,ettäi ilmainen ruoka ole itsestään selvyys.
kokeilu kouluruoka maksuliseksi kuukaudeksi
7
621
Vastaukset
- aloitit
uuden viestiketjun samalla aiheella joka on jo pari riviä alempana, vai etkö osaa lukea.
- nirppanokat
Niin tarkoitin että oppilaat maksavat itse ei vanhemmat huom siis itse ei vanhemmat ,ymmärrätkö.
- toki
nirppanokat kirjoitti:
Niin tarkoitin että oppilaat maksavat itse ei vanhemmat huom siis itse ei vanhemmat ,ymmärrätkö.
mutta mistäs vaikkapa ala-asteen oppilaat rahaa saisi jos ei vanhemmat anna, eli maksa sitä ruokaa, haloo........
- nirppanokat
toki kirjoitti:
mutta mistäs vaikkapa ala-asteen oppilaat rahaa saisi jos ei vanhemmat anna, eli maksa sitä ruokaa, haloo........
Jos nyt ei puhuta ala-asteesta,ymmärrätkö.Taidat olla niitä pilkunn........a
- niin_
nirppanokat kirjoitti:
Jos nyt ei puhuta ala-asteesta,ymmärrätkö.Taidat olla niitä pilkunn........a
sittenhän sitä ei voisi soveltaa kuin lukioon ja ammattikouluun ym. vastaavaan.
- nirppanokat
niin_ kirjoitti:
sittenhän sitä ei voisi soveltaa kuin lukioon ja ammattikouluun ym. vastaavaan.
Ettei muille,voisihan kullan murut tehdä kotona sen verran kotitöitä esim.vievät roskat ,tiskaisivat,ym ym että saisivat rahaa seuraavan päivän kouluruokaan.Ja myös jäisi se turhan päiväinen lorviminen pois ja ilkeyden tekeminen.
Se olisi kokeilu siis kokeilu ,silloin kullan murut huomaisivat että sen niin sanotun ilmaisen kouluruuan eteen pitääkin nyt hankia rahaa että saa syödä koulussa. - tuo
nirppanokat kirjoitti:
Ettei muille,voisihan kullan murut tehdä kotona sen verran kotitöitä esim.vievät roskat ,tiskaisivat,ym ym että saisivat rahaa seuraavan päivän kouluruokaan.Ja myös jäisi se turhan päiväinen lorviminen pois ja ilkeyden tekeminen.
Se olisi kokeilu siis kokeilu ,silloin kullan murut huomaisivat että sen niin sanotun ilmaisen kouluruuan eteen pitääkin nyt hankia rahaa että saa syödä koulussa.tietysti olla kokeilemisen arvoinen juttu. Mitenköhän mahtaisi toimia. Tosin oppisivat ehkä jotain jos ei olisikaan rahaa maksaa ruokaa kun ei ole viitsinyt kotitöitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991