Pitäisikö kouluissa kokeilla kuukauden ajan että koululaiset maksaisivat ruokansa itse,eli ensin maksu ja sitten ruoka.
Ehkä sitten rupeaisivat arvostamaan asiaa,ettäi ilmainen ruoka ole itsestään selvyys.
kokeilu kouluruoka maksuliseksi kuukaudeksi
7
569
Vastaukset
- aloitit
uuden viestiketjun samalla aiheella joka on jo pari riviä alempana, vai etkö osaa lukea.
- nirppanokat
Niin tarkoitin että oppilaat maksavat itse ei vanhemmat huom siis itse ei vanhemmat ,ymmärrätkö.
- toki
nirppanokat kirjoitti:
Niin tarkoitin että oppilaat maksavat itse ei vanhemmat huom siis itse ei vanhemmat ,ymmärrätkö.
mutta mistäs vaikkapa ala-asteen oppilaat rahaa saisi jos ei vanhemmat anna, eli maksa sitä ruokaa, haloo........
- nirppanokat
toki kirjoitti:
mutta mistäs vaikkapa ala-asteen oppilaat rahaa saisi jos ei vanhemmat anna, eli maksa sitä ruokaa, haloo........
Jos nyt ei puhuta ala-asteesta,ymmärrätkö.Taidat olla niitä pilkunn........a
- niin_
nirppanokat kirjoitti:
Jos nyt ei puhuta ala-asteesta,ymmärrätkö.Taidat olla niitä pilkunn........a
sittenhän sitä ei voisi soveltaa kuin lukioon ja ammattikouluun ym. vastaavaan.
- nirppanokat
niin_ kirjoitti:
sittenhän sitä ei voisi soveltaa kuin lukioon ja ammattikouluun ym. vastaavaan.
Ettei muille,voisihan kullan murut tehdä kotona sen verran kotitöitä esim.vievät roskat ,tiskaisivat,ym ym että saisivat rahaa seuraavan päivän kouluruokaan.Ja myös jäisi se turhan päiväinen lorviminen pois ja ilkeyden tekeminen.
Se olisi kokeilu siis kokeilu ,silloin kullan murut huomaisivat että sen niin sanotun ilmaisen kouluruuan eteen pitääkin nyt hankia rahaa että saa syödä koulussa. - tuo
nirppanokat kirjoitti:
Ettei muille,voisihan kullan murut tehdä kotona sen verran kotitöitä esim.vievät roskat ,tiskaisivat,ym ym että saisivat rahaa seuraavan päivän kouluruokaan.Ja myös jäisi se turhan päiväinen lorviminen pois ja ilkeyden tekeminen.
Se olisi kokeilu siis kokeilu ,silloin kullan murut huomaisivat että sen niin sanotun ilmaisen kouluruuan eteen pitääkin nyt hankia rahaa että saa syödä koulussa.tietysti olla kokeilemisen arvoinen juttu. Mitenköhän mahtaisi toimia. Tosin oppisivat ehkä jotain jos ei olisikaan rahaa maksaa ruokaa kun ei ole viitsinyt kotitöitä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501