Luuseri Järvenpää oli ensimmäinen, joka petti Suomen kansan. Perkele.
No niin, nyt SE petti Suomen kansan.
9
436
Vastaukset
- Marjuliisa
Andreas Thorkildsen, miehinen mies joka kestää paineet. Ranteessa on ruista ja sydämessä sisua. Suomalaiset jonottavat alushousujen vaihtoon. Selityksiä kyllä riittää jälkeenpäin. Tukirahat pois näiltä pelleiltä.
- hevilä
kaljupää Virkkala oli toinen pelle, joka petti Suomen kansan. Vaihtaisi nyt sen keihään virkkuukoukkuun ja alkaisi tehdä ketjusilmukoita. Luuseri!
- hevilä
Ruuskanen, kupperiskeikkaa pyllylleen ja jo kolmas pelle, joka petti Suomen kansan. Kylläpäs näitä riittää...
- hevilä
Eikä kolmea ilman neljättä. Jeesustelija Pitkämäki petti Suomen kansan. Keihään tulos: BUAHAHHAHAHHAAHHAHAHHAHA
- vai niin
Onkos hevilää kovin kiusattu pienenä kun noin pitää mesota?
- hevilä
vai niin kirjoitti:
Onkos hevilää kovin kiusattu pienenä kun noin pitää mesota?
BUAAHAHAHAHHAHHAHAHHAA BUAAHAHAHAHHAHHAHAHHAA BUAAHAHAHAHHAHHAHAHHAA BUAAHAHAHAHHAHHAHAHHAA BUAAHAHAHAHHAHHAHAHHAA BUAAHAHAHAHHAHHAHAHHAA
- hevilä
Pieksivätkö nämä luuserit sen haastattelijan, vai miksei niiltä kysellä mitään...
- Evilä on ...
kaikkien pellejen äiti ja isi.
Tommilla petti tena. Byähähähähä!!!!!!!!!
- pettää
meidät kansalaiset,- urheilijat ja maamme päättäjät. Ei ole millään mitään väliä yhh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838