Ns. rekisteröidyt

Kyssäri-Kyllikit

nikit ärsyttää. Ovat rekisteröityneet ja on pelkkä kyssäri. Sitten koohkaavaat selaamassa uteliaina toisten galleriasivuja. Vastatkaas te kyssärinikit että miksi olette rekisteröityneet? Myöntäkää pois että olette niitä kuola poskella galleriasivustoja laahaavia tyyppejä. Ettekös vain lueskelekin mielellänne toisten sivustoja ja syynää ihmisten valokuvia?

62

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siks, että saisin sähköpostin. Käyn aika harvoin kenenkään profiilissa, kieltämättä jotkut kiinnostaa. Harrastan kyllä ns. puskista huutelua, mulle ainakin aika sama kirjottaako nickillä vai ilman. Pistin piruuttani Pirrelle tänne nimmarini, sille kun niin tärkeetä. Nobody silti oon, vaik nyt näkee mun profiilin.

• HTZA

rekisteröityä mutta tuli ongelmia.
      Ja juuri niistä syitä joista kerroit.
      Minä tykkään kukista ja kotieläimistä.
      Ja niitä on gallerioissa paljon... lääh..lääh.

• Kyssäri-Kyllikit

muitakin kuin pelkkiä kukkia ja mehiläisiä:))
        Kyllä muakin harmittaa miehet joilla ei ole kuin joku navetan nurkka kuvassa. Halutaanko sillä esittää että ollaan oikein talollisia vai? Joku kerran kirjoitti että pelkää että kirjoitelu loppuu heti kun laittaa kuvansa. Mitä se hyödyttää? Jos joskus sopisi tapaamisen, niin laittaisko ns. vähemmät komeet miehet jonkin George Clooney-naamarin naamalleen?

• HTZA
        Kyssäri-Kyllikit kirjoitti:

Kyllä muakin harmittaa miehet joilla ei ole kuin joku navetan nurkka kuvassa. Halutaanko sillä esittää että ollaan oikein talollisia vai? Joku kerran kirjoitti että pelkää että kirjoitelu loppuu heti kun laittaa kuvansa. Mitä se hyödyttää? Jos joskus sopisi tapaamisen, niin laittaisko ns. vähemmät komeet miehet jonkin George Clooney-naamarin naamalleen?

Käsi ylös ämmänläyskät?
        Kuka muistaa? Ja ei sitten valehdella.

• Kyssäri-Kyllikit
        HTZA kirjoitti:

Käsi ylös ämmänläyskät?

ole varmaan nähnyt sun kuvaasi. Laitas tänne palstalle liitetiedostona. Olis kiva nähdä:))) Vai ämmänläyskät.. niin ja äijänräyskät.

• HTZA

ole varmaan nähnyt sun kuvaasi. Laitas tänne palstalle liitetiedostona. Olis kiva nähdä:))) Vai ämmänläyskät.. niin ja äijänräyskät.

hellittelysana, sitä ei voi muuttaa miehille sopivaksi.
        Miehille riittää pelkkä "äijä". Mitä nuorempi mies, sen mukavampaa, mitä vanhempi mies.. no, menee salille ainakin.
        Hirveen löysä T-paita polviin asti.
        Mutta aikanaan, hei, pyöräilyasu päälle, ja harmaa pää kaljuksi.
        Ja taas mennään/joudutaan.

• ole mikään

treffipalsta. Kuvaksi voi laittaa ihan mitä vaan, vaikka huumorimielessä tai harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista kertovaa. Harva sinne viitsii omaa kuvaansa laittaa, ei halua tulla tunnistetuksi. Muuten saattaisi pahansuopainen supatus alkaa käydä vaikka työpaikalla. Vähän sellaiseen suuntaan viittaa sinunkin ajatusmaailmasi.

• HTZA kirjoitti:

Käsi ylös ämmänläyskät?

...olit niin rento ja seksikäs pelatessasi taskubingbongia valkoiseen autoon nojaten, ahh.. olit niin ihana muru ; )

• puhuitkin sitten

aloituksessa omista tavoistasi.

• QuietPlace
        HTZA kirjoitti:

Käsi ylös ämmänläyskät?

kuvia hiukan enemmänkin ja linkki sivullas ;))))

• Kyssäri-Kyllikit
        QuietPlace kirjoitti:

kuvia hiukan enemmänkin ja linkki sivullas ;))))

se sivu on että mäkin voisin käydä siellä?:)))

• mutta en

sitä käytä ja en käy kenenkään sivuilla. Siitähän jää oma nikki sinne sivulle muistoksi. Tyhjensin myöskin pois tietoni galleriasta, kuvan, luontoaiheisen jätin.

• tammikuunlikka-51

Eikös se ole tarkoituskin, että niitä galleriasivuja kattellaan :) Kyllä ittekin kattelen ja lueskelen miten hienoja esittelyjä tai mitä nyt kukin sitten onkaan kirjoittanut profiiliinsa ja kuviakin tulee "syynättyä" tottakai. Ja jos ei halua, että galleriasivua kattellaan niin sen saa piilotettua.

Terveisin t.l.

Mukavaa alkavaa syksyä :)

• maailma ..

vakeaa, jos niin haluaa. Onneksi en edes älyä, mistä kirjoitat.

Kyssäri?

• Kyssäri-Kyllikit

mikä on kyssäri? Se se iiiiiiso kysymysmerkki siellä niiden kyssäri-ihmisten galleriasivulla kuvan paikalla.

• jees,

mikä on kyssäri? Se se iiiiiiso kysymysmerkki siellä niiden kyssäri-ihmisten galleriasivulla kuvan paikalla.

toki tiedän. Moni tuntuu poistaneen naamansa, niin minäkin, jos sen joskus olisin galleriaan erehtynyt laittamaan. Tai edes sitä olisi.

• HTZA

Sellainen tukevarunkoinen.
        Vaikka keittää kauan on aika syinen.
        Kelpaa karpaajille hyvin.
        Monet tekee siitä karppaajien hampurilaisen.
        Pari grillattua viipaletta ja fläsä, mössö ja yrtit väliin
        LCHF suosittelee.

• sitten ahdas

sinunkin maailmasi. Yhtä uteliaana taidat selailla galleriasivuja itsekkin kun sen kyssärinkin kerta olet keksinyt. Ja sekös sitten kiukuttaa kun muut tiedot paljastuvat vain rekisteröityneille.

• kans sanoo, että hyvinpä oot selvillä, että siel kyssäreitä!

• kuvan siksi

kun alkoi tukka niitä keskikehon rinssinnakin suuhuni työntö ehdotuksia.

• Kyssäri-Kyllikit

ne sellaiset ehdotukset on?8=Ö/

• kun on se

ne sellaiset ehdotukset on?8=Ö/

pikaviesti systeemi ja postia tulee aika ronskiakin.

• Olipa miullaki kerran omakuva, silloin alussa, sit vaihdoin meidän koiran kuvan, ja taas oli täs kesäaikaan omakuva galleriassa, taas vaihdoin luontokuvaksi.
      Täytyy tunnustaa et käväsin joitakin kurkkaamassa, heitä jotka olivat minun galleriassa piipahtaneet. Täs muutama viikko sitten poistin koko gallerian, ans kattoo, mitä täs jatkos sit pälähtää päähän?? :))

• Meriläinen

on siellä upean meriläisen kuva, sen mun unelmani.
      Mutta miksi kenekään pitäisi nähdä minut?
      Kun en oikeasti hae täältä mitään, kirjoittelen vain.
      Olen hauskaa saanut pitää täällä, niinkun halusin.
      On minu luonani käynyt kylässä pelkkiä kysymysmerkkejä, he eivät varmaan vielä tiedä mitä haluavat, tai ovat ujoja, tai ehkä vain uteliaita.
      Joskus käyn katsomassa minkälaisia gallerioita on muilla, jokaisen luona en ole käynyt joka on minulla, täytyy jotenkin herättää uteliaisuutta, joko kirjoituksilla täällä tai sitten nicillään. Mutta jos minulle ei ole jätetty mitään muuta kun jalanjälki niin empä minäkään paljo loilottele niiden gallerioihin, paitsi ihan joskus.

• Jos kuivankälppeät hengentuotteeni ärsyttävät jotakin niin minusta on reilua että tunnukseni nähdessään voi jättää avaamatta välttäen täten vatsanväänteet ja migreenin.

Vastaavasti on muutamia tunnuksia joita en viitsi avata.
      Samoin turhanpäiväisiä otsikkoja.
      "Mitä mieltä - - "
      "Onks tää oikein - -"
      jne.

Mutta, imeskele Rennietä! Se kuulemma auttaa.

• viivi-amaldiina

kuin luulet, ei ole kuvaa, ja käyn katsomassa galleriassa useinkin, seko sua ärsyttää.
      Minulla ei ole kuvaa, mutta siitä huolimatta saan säh,post, vaihdetaan kuulumisia jne, mitään suhdetta en ole täällä hakemassakaan. Niihh.

• k/k

Mä kauniit sääreni esille laitoin,joko oot tutustunut?

• ...........,..........

Oli siinä aikanaan puolensa. Se oli vähän sellaista alias-meininkiä. Toki vähän huuhaata, mutta sai siinä persoonasta jonkinlaisen käsityksen. Kukaan ollut ennen niin typerä, että olisi laittanut oikeita tietojaan internettiin näkymään.

Sitten ihmiset alkoivat laitteleen kuvia itsestään, lapsistaan, kissoistaa jne. Ja satuilivat ummet ja lammet "fiksuja" mietelauseita, ja ties mitä skeidaa. Se siitä anonyymiteetista.

On mullakin rekattu nickki, ollut vuodesta -01. Ennen kuin poistin profiilin, 20 000 uteliasta oli käynyt lukemassa profiiliani, joka kertoi kyllä kaikenlaista, mutten ole aivan varma kenestä :DDDD

=DW=

• Heikunkeikku

...ainaskaan sais laahaavaa tyyppiä tekemälläkään. Kaahaava, no se kuulostaa hyvältä.
      En ole rekisteröitynyt, mut se täs kismittää, kun oikeesti-oikeesti tahtosin mennä gallerioihin kattelemaan kuvia ja lueskelemaan, mitä sielä on.
      On harrrRRRRRmilllista, että en sinne pääse. :(

Pullistunein purjein...äh eiku... aloitan alusta: Pullistunein Silmin kattelisin, joka paikan. Iirikset taitais kuivua, kun kräpsäyttää en malttais. :)

Olisi mahdottoman mukavaa, jos me rekisteröimättömätkin pääsisimme gallerioihin. Nimittäin ne ihmiset, jotka rekisteröityvät ja pistelevät kuvia ja muuta, niin eivätkö he sitten niin ole Halunneet? Elikkä sitä varten, että muut voisi kurkistella.

Oon huonommassa asemassa, kuin rekisteröidyt, koska en saa mennä kurkkailemaan :((

Tota, öh.....MINÄ tahtoisin erityisoikeuden kurkkimiseen, koska kirjoitan aina tästä samasta puskasta. Itse asiassa, vaikka haluaisin muihin puskiin hyppiä, niin en voi, En voi. Taidan olla juurtunut. Juurikas, kas.
      Niin, että siks.

• Kyssäri-Kyllikit

noita treffiprofiilejakaan pääse tirkistelemään ellei ole itsellä profiilia. Sieltä mua ei kyllä löydy enkä pääse itsekään katselemaan:(
        Onks sulla treffi-proffi?

• Heikunkeikku

noita treffiprofiilejakaan pääse tirkistelemään ellei ole itsellä profiilia. Sieltä mua ei kyllä löydy enkä pääse itsekään katselemaan:(
        Onks sulla treffi-proffi?

Help...apua....
        mun kai tarttis jotakin vastata, vaan aloin kukkumaan.
        Totta visertelen, eiku kukun. Kyseessä käki-lintu, jota Äimäksi kutsutaan.
        Tosta tuli mieleen, että olis kiva tietää, että oonkohan mä rauhoitettu eläin? :)
        Ei tietoo :( Mut aika rauhallinen oon.
        Noh, en aina. Joskus.

Ettet ihan höperöksi mua luule, niin on mulla profiili.
        Vaan en pidä siitä.
        Aina, kun joku on kameran kans hääräämäs, niin sanon tuimasti, että
        älä Pliis ota mitään sivuprofiilikuvaa. Toisaaltaan, mitä sillä olis väliä, kun ylipäätään epäonnistun kuvissa. Sitävastoin, hivenen rinta rottingilla sanon, että kameran takana olen hyvä. Suhteellisen hyviä otoksia otokselen.

En ole missään muualla rekisteröitynyt, kuin kahdessa paikassa. Ovat tuola kaukana kaukana. Pokeria ei voi pelata, ellei ole aivan tarkat tiedot. Ovat tarkkoja. Ja mäki, että tietävät, minne ne voittorahat lähettää :)

• eikä inspiraatiota

laitella kuvia profiilliin. Mutta jahkas työpaineet helpottaa eikä tarvi koko päivää viettää tietokoneen ääressä niin lupaan senkin asian hoitaa. Joten vartupa n. 7v niin saat ihailla valokuvakokoelmaani.

En kyllä vieraile paljonkaan galleriassa. Joskus kurkkaan onko mies vai nainen, kun en nimimerkistä tai kirjotustyylistä heti hoksaa.

• ? merkkiin on myös syy

ja vieläpä ihan palvelun tarjoajan syytä, että minulla on ?
      Kun vaihdan profiiikuvani, niin eipä ole yhtään kuvaa sallittu pitää näytillä tulevan kuvan tarkastuksen aikana.

ja enpä ehdi ketään kurkkimassa käydä, jonkun sivulla olen vastavierailulla käynyt, juuri/ ja vain ainoastaan hänellä olevan puhuttelevan kuvan tai jätetyn tervehdyksen vuoksi.

Ne, jotka tulevat sisään mitään puhumatta, saavat katsella kuvia, niitä vaihtelen, on sitten mitä katsella....juuri muuta en sinne enää laita, kuvat on osa minuuttani.

Jotkut ovat sen oivaltaneet, ja he ovat nyttemmin helmiä elon nauhassa.

• pitäisi olla

tunnistettava naama Galleriassa? En keksi yhtään (hyvää) syytä.

Monta syytä keksin siihen, miksei pitäisi olla.

• sinunlaisellesi

punainen vaate.

Tunnistettavissa ilman valokuvaa ja poikkeamme Gallerioissa, jotka ovat pelkästään vierailijoita varten luotu.

Tuliko selväksi?

• Enkeli-trio

vastaas ny ens ite,mikses ol rekisteröityny.taiks taatusti olekki,mut
      mimmosel kuval.
      mittää merkityst ol,onks kyssäri-kyllikki tai keijo.
      onks kuvas katti,koira,kukka taiks kakku.
      mitä galleriasivuis käynteihi tulee,ni et ol ainaska mun nähny
      käyvän kymmeneskää.tutuis pompin kyl usseenki
      viästei kirjottamas.paril tuntemattomal nettitutulki kirjotan
      sillon tällön.mitä siitä ?se o mukavaa,ku ajatukse sopii yksii.
      toi galleria-viaraitte laskuri ei kyl toimi.ei haittaa sekä.
      toivottavast sääki saat pal viarai ja kivaa postii.
      hyvää syksyy vaa !

• Kyssäri-Kyllikit

on käynyt monta sataa tässä muutaman kuukauden aikana, ja suurin osa miehiä, ei tää siitä johdu, siis tää mun älähdykseni. Olis vaan paljon mielenkiintoisempaa jos näkis edes takapuolelta huom. ei takapuolesta:)),minkä näköinen henkiklö on kysymyksessä. Kyllä siitä vähän näkee onko yhtään saman tyyppinen kuin itse. Mä ole "tositarkoituksella" liikkeellä ja sen takia ei huvita tuhlata aikaansa sellaisiin jotka on ihan eri tyyppisiä. Ei sen mikään passikuva tarvitse olla, ei mulla itsellänikään ole. Mutta joku netistä ladattu kuva tai pelkkä lemmikkieläin ei oikein kerro vielä mitään ihmisestä, muuta kuin että on salailijatyyppi, eli ei kovinkaan avoin.

• -palstahan

on käynyt monta sataa tässä muutaman kuukauden aikana, ja suurin osa miehiä, ei tää siitä johdu, siis tää mun älähdykseni. Olis vaan paljon mielenkiintoisempaa jos näkis edes takapuolelta huom. ei takapuolesta:)),minkä näköinen henkiklö on kysymyksessä. Kyllä siitä vähän näkee onko yhtään saman tyyppinen kuin itse. Mä ole "tositarkoituksella" liikkeellä ja sen takia ei huvita tuhlata aikaansa sellaisiin jotka on ihan eri tyyppisiä. Ei sen mikään passikuva tarvitse olla, ei mulla itsellänikään ole. Mutta joku netistä ladattu kuva tai pelkkä lemmikkieläin ei oikein kerro vielä mitään ihmisestä, muuta kuin että on salailijatyyppi, eli ei kovinkaan avoin.

on muualla, tämä on keskustelupalsta, pelkästään. Tokihan kohtalon sormi voi ojentua täälläkin.

• onpa Sinullakin huolet, - miksi ottaa pulttia moisesta asiasta, eletään ja annetaan toistenkin elää..

• Esson parlamentin puheenjohtajana minun pitää olla täydellisen rehellinen mies, joten ihan uskottavuuteni säilyttämiseksi minä voin kirjoittaa vain rekisteröidyllä nimimerkillä. Tämä on lukijoillekin mukavampaa, sillä jokainen tietää heti sen, että varmasti minä itse olen jutun kirjoittanut.

Rekisteröityneet kirjoittajat kirjoittavat varmasti asiallisemmin kuin puskista huutelevat, sillä eihän sitä kukaan viitsi hyvää nimimerkkiään pilata typerillä jorinoilla. Rekisteröitymispakko olisikin hyvä asia, sillä silloin palstan ilmapiiri suuresti paranisi. Kaikki essolaiset ovat tästä asiasta yhtä mieltä.

• iänikuista jorinaa,

kuin muka ihmisen asuinkerros määrittäisi hänen aivotoimintansa.

• iänikuista jorinaa, kirjoitti:

kuin muka ihmisen asuinkerros määrittäisi hänen aivotoimintansa.

Kirjoitit niin vaikeaselkoista jorinaa, että en ymmärtänyt sanaakaan viestistäsi. Jos joku Essolla puhuisi noin sekavasti, niin Einari Essonen möisi hänelle vaikka velaksi pari keskaria, jotta asian ymmärrettävyys nopeasti paranisi.

• muistelen,
        Yleismies kirjoitti:

Kirjoitit niin vaikeaselkoista jorinaa, että en ymmärtänyt sanaakaan viestistäsi. Jos joku Essolla puhuisi noin sekavasti, niin Einari Essonen möisi hänelle vaikka velaksi pari keskaria, jotta asian ymmärrettävyys nopeasti paranisi.

että vuonna kivitasku, oli telkkarissa sarja Kahden kerroksen väkeä, jossa toisessa olivat olevinaan toisia parempia. ;))

• Kyssäri-Kyllikit

säkin näytät olevan liikenteessä. Missäs sun kuvasi on?

• jotain ..

naama-arkistoa, vai mitä tivaat?? :/

• muistelen, kirjoitti:

että vuonna kivitasku, oli telkkarissa sarja Kahden kerroksen väkeä, jossa toisessa olivat olevinaan toisia parempia. ;))

Essolla käy joka päivä kahden kerroksen väkeä, mutta me parlamentin jäsenet olemme kaikki alakerroksen väkeä, koska asustamme yksikerroksisissa omakotitaloissa. Einari Essonenkin asuu vain alakerrassa, vaikka hän on varakas mies.

Seksi-Sulo käy joskus saattoreissuillaan myös ylemmissä kerroksissa, mutta nämä ovat poikkeustilanteita. Kotonaan hänkin asuu alakerassa, joten alakerroksen väkeä Sulokin on.

• Kyssäri-Kyllikit
        jotain .. kirjoitti:

naama-arkistoa, vai mitä tivaat?? :/

hyvä idea! En kyllä tee mutta näin näkis että onko nainen nainen tai mies mies vai nainen mies ja toisinpäin. Eikö sun naamas ole julkaisukelpoinen vai miksi olet niin ärsyyntynyt? Voishan sinne laittaa vaikka jalkaterästä kuvan, olis sekin enmmän kuin pelkkä kysymysmerkki. Kuva jalastakin kertoo aika paljon ihmisestä.

• kyssärinä

ees kyssäriä, sulla ei oo mitään, oot aivan nolla!

• Kyssäri-Kyllikit
        kyssärinä kirjoitti:

ees kyssäriä, sulla ei oo mitään, oot aivan nolla!

kuvaa galleriasivullani. Tähän en laittanut nimimerkkiäni.

• minä,

hyvä idea! En kyllä tee mutta näin näkis että onko nainen nainen tai mies mies vai nainen mies ja toisinpäin. Eikö sun naamas ole julkaisukelpoinen vai miksi olet niin ärsyyntynyt? Voishan sinne laittaa vaikka jalkaterästä kuvan, olis sekin enmmän kuin pelkkä kysymysmerkki. Kuva jalastakin kertoo aika paljon ihmisestä.

vaan toiset. Mutta miten kuvista voisi erottaa, kun jotkut epäilevät nikkien sukupuolta muutenkin. Tuntuu niin maan perusteellisen monimutkaiselta kuviolta, ettei jaksaisi alkaa. Eikä ainakaan jaksa luulla.

Joo, mun naama on lailla kielletty esittää, ettei lapset saa traumoja. ;)
        Voishan ajatella pikkuvarpaankynttä, punalla, tai ilman.
        Et sinä minua ärsyttänyt, huumorilla mennään etiäpäin, vaikka kone näyttää jäävät jälkeen. Tekstikin näkyy vasta aikojen jälkeen, kun sen on jo kirjoittanut.

Tätäköhän tämä nyt on, tätä?

.

• Kuva galtsussa vai ei

kuvaa galleriasivullani. Tähän en laittanut nimimerkkiäni.

muillakin voivan olla toisella nimimerkillä kuvallinen Galleriasivu.

• lisbet*

Mitä siitä pulttia otat kuka mitenkin tekee. Mistä tiedät..., oletko pullautettu galleriasta ulos?
      Galleriaan ei ole pakko laittaa yhtään todellista itsestään, minä jopa estän sinne pääsyn,. Ärsyttää kun samat papparaiset käy jatkuvasti kurkkimassa... mitään ei kirjoita, mut jälki jää.
      Harvoin viitsin enää rekkautua, paskamainen perässä vittuilija sai sen aikaiseksi. On varmaan sama kuin se vaki kurkkija...;DD

• Kyssäi-Kyllikit

mutta täältä ei ihan äkkiä oudot tyypit lopu:D Mitä tarkoitaaa galleriasta ulos pullautettu? Ei mulla ole mitään ongelmia ollut kenenkään kanssa. Jotain kauniiksi kehumisia on välillä ja nehän tuntuu vain ihan mukavilta viesteiltä:))

• syvvää

palstalla harrastetaan syrjintää joskus eikä pelkästään buukstaavien perusteella - tosi syvältä.

• mitä siitä, onko kuva vai ei

joopa joo, 496 vierailijaa on käynyt galleriassani ja ei siellä ole kyssärikuvaa eli uteliaisuuden olen toki omalla kuvallani tyydyttänyt.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2509
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      92
      1155
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      927
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      880
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe