Minulla on extreme muistikortti ja pitäisi saada kuvat koneelle. Olen lykännyt muistikortin kannettavaan, mutta mitään ei tapahdu? Neuvoja?
Muistikortin tyhjennys
4
146
Vastaukset
koneessasi on niin vanha muistikortinlukija ettei se tunnista ko korttia.
uusi ulkoinen muistikortinlukija maksaa 10-15 euroa.- joooopa
Jos on kyseessä kamerassa oleva muistikortti niin kai sulla on kaapeli siihen kameraan. Yhdistä kaapelilla kameran koneeseen ja siirrät ne kuvat sitäkautta. Hyvin se menee ;)
- Apua kaipais
ei onnistunut noin. Kone ei vaan tunnista kameraa. Piuhalla yritin ensin ja sen jälkeen sitten irroitin muistikortin ja yritin sillä tavalla. Canonin kameralla saan siirettyä kuvia, Nikonin kameralla en. Enkä löydä mitään asennus CD:täkään.
- jooopajooo
Apua kaipais kirjoitti:
ei onnistunut noin. Kone ei vaan tunnista kameraa. Piuhalla yritin ensin ja sen jälkeen sitten irroitin muistikortin ja yritin sillä tavalla. Canonin kameralla saan siirettyä kuvia, Nikonin kameralla en. Enkä löydä mitään asennus CD:täkään.
jos kamerasi on tuolla luettelossa nii imuta se ajuri ja asennat sen koneellesi ja sitten yhdistät johdolla sen kamerasi ja kuvat lähtee ,))
http://www.mbnet.fi/AjuriApaja/lista.asp?Valmistaja=202&Type=17&OS=9
tai sitten etsit kameran mallin mukaan Nikonin sivulta ajurin :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68954
- 39877
- 71853
- 74834
- 83827
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53797Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764