elkikkä mulla on f-secure 2009 lisenssi kahdeksi vuodeksi (loppuu joulukuussa 2010) Tmmärtääkseni mulla on oikeus päivittää tää ver. 2010 mutta en keksi miten, kun menen f-securen sivuille se tyrkyttää vaan ostomahista, ei päivitystä, en halua senttiäkään maksaa lisää, kerran kun on maksettu, kattoopa sitten vuoden päästä uusiksi.
F-secure uudempaan..
13
171
Vastaukset
- Dingle123
Heitä F-Secure mäkeen ja ota Avast AntiVirus, palomuuriksi kelpaa Windowsin omakin, jos mielestäsi ei niin Comodo Firewall Pro on pätevä.
Aivan typerää maksaa virustorjunnasta kun ilmaisia vaihtoehtoja on laillisesti tarjolla.- määvaan...
heitä koska lisenssi on maksettu viellä vuodeksi eteenpäin, hyvin sinällänsä toiminut mutta luin jostain että uudempi on vielläkin kevyempi
- päivittäjä
määvaan... kirjoitti:
heitä koska lisenssi on maksettu viellä vuodeksi eteenpäin, hyvin sinällänsä toiminut mutta luin jostain että uudempi on vielläkin kevyempi
Et sinä pysty sitä päivittämään uudempaan versioon ilmaiseksi rehellisin keinoin.
Sinun lisenssi koskee vain 2009 versiota.
se lisenssi koskee päivityksiä kahdeksi vuodeksi, ei uutta versioo.
eli et häviä mitään siinä vaikka onkin 2009. samat päivitykset siihen tulee kuin 2010:iin.- mattieinari
Olen myös nähnyt kyseisen uutisen jossa luvattiin mahdollisuutta verkossa latauspäivitykseen. Siinä sanottiin että päivitys on ilmainen ja toimii niin kauan kuin on aikaa maksetulla lisenssillä. Eipähän sellaista verkosta löytynyt? Ihmettelen vastauksia joissa käsketään heittämään F- secure koneelta pois kesken maksetun lisenssikauden. Ainakin itse olen ollut tyytyväinen Segureen jo liki kymmenen vuoden ajan. Onpahan tullut maksuttomiakin kokeiltua joillakin koneilla, sanon vaan että eipä olleet hääppösiä.
- kukin tavallaan
no onpahan tullut maksuttomia käytettyä kaikissa koneissa jo v.2001...eipä ole ongelmia ollut... ja aika läjä rahaakin on tullut säästettyä, taitaa olla peräti parin koneen hinnan verran...
- mattieinari
kukin tavallaan kirjoitti:
no onpahan tullut maksuttomia käytettyä kaikissa koneissa jo v.2001...eipä ole ongelmia ollut... ja aika läjä rahaakin on tullut säästettyä, taitaa olla peräti parin koneen hinnan verran...
Onneksi olkoon, siitähän se vaurastuminen lähtee!
- mustel kruppa
kukin tavallaan kirjoitti:
asenna linux niin säästät vielä enemmän, pösilö säästää jossain f-securessa ja elvistelee sillä täällä. Naurettavaa
- mattieinari
mustel kruppa kirjoitti:
asenna linux niin säästät vielä enemmän, pösilö säästää jossain f-securessa ja elvistelee sillä täällä. Naurettavaa
En tarkoittanut omaa vaurastumista vaan SINUN!
- ´Jorma
Lataa se 30 päivän trial ja asenna samalla koodilla.
Täysin laillinen tapa.- määvaan..
kokeilla, jospa lie onnistunee :) kiitti vinkistä.
- määvaan..
päivitys 30 pv. kokiluversiolla onnistui, asennus ohjelma huomasi entisen ja käski jättää koodi-kentät tyhjikisi jos haluan jatkaa entistä lisenssia.
Ohjelmasta sen verran että ehkä tää on pikkasen nopsempi käynnistäessä, ulkoasu muuttunut, en ole viellä varma parempaanko, ja tarviiko tietoturva ohjelman niin komia ollakaan, kuhan toimii. - määvaan..
määvaan.. kirjoitti:
kokeilla, jospa lie onnistunee :) kiitti vinkistä.
päivitys 30 pv. kokiluversiolla onnistui, asennus ohjelma huomasi entisen ja käski jättää koodi-kentät tyhjikisi jos haluan jatkaa entistä lisenssia.
Ohjelmasta sen verran että ehkä tää on pikkasen nopsempi käynnistäessä, ulkoasu muuttunut, en ole viellä varma parempaanko, ja tarviiko tietoturva ohjelman niin komia ollakaan, kuhan toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165