sain ilmaiseksi intel core2 quad q9550 2.83ghz prossun ja nyt tarviis emon sille
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/P5QL-PRO?t=false onkohan tuo emo sopiva?
prosessori
4
125
Vastaukset
sopiva mutta siinä on 43 piirisarja kun prossussa on 45. noista asuksen p5q sarjasta semmonen malli maksaa ehkä 120€. sinuna sijoittaisin, koska tuo prossu on helvetin hyvä kaikin puolin.
tuossa linkittämässäsi emossa ei ollut firefire eikä e sata liitäntää mutta jos et tarvii niitä niin eipä sitten kannata niihin kiinnittää huomioo.
itse ostin tuohon prossuun noctuan u-12 prossucooleri tuuletin jutun (n 60€). hiljainen ja tehokas, siihen kannattaa santsata jos ei ole ihan rahasta tiukalla. lankkuna mulla on p5q deluxe.
mitä osia meinaat ottaa vanhasta koneesta vai rakenteleks vallan uutta?"mutta siinä on 43 piirisarja kun prossussa on 45"
Mitähän ihmettä mahdat tarkoittaa tuolla?
Ja mikä tuo "firefire" on? Santsaus on kyllä tuttu, harvoin riittää yksi lautasellinen evästä.- Irwin Leukanen
Dr.xyz kirjoitti:
"mutta siinä on 43 piirisarja kun prossussa on 45"
Ja mikä tuo "firefire" on? Santsaus on kyllä tuttu, harvoin riittää yksi lautasellinen evästä.Kerrankin samaa mieltä. "Ostetaan valmiiseen tappiin sopiva vene, mikä olis hyvä?".
Dr.xyz kirjoitti:
"mutta siinä on 43 piirisarja kun prossussa on 45"
Ja mikä tuo "firefire" on? Santsaus on kyllä tuttu, harvoin riittää yksi lautasellinen evästä.korillinen olutta teettää tuota :)
korjaan: firewire
Piirisarja: Intel P43
Piirisarja: Intel P45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975938Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761352
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831203