Voi, voi Antti Kurvinen

Juoaksupoikako?

Juaksupoikako oot? Eikös Kauhavalaaset valtuutetut tohtinu itte kirijoottaa?
Kopioottin blogista:

Tämän päivän Ilkassa, Antti Kurvinen vastaa kirjoitukseeni lehdessä.
Oletettavasti Petri Salon puolesta, näin sen käsitän.
Kurvinen ei itse ole tainnut edes kirjoitustani lehdestä lukea. Asiavirheet kertovat karua ja todellista kieltä. Tässä Kurvisen kirjoitus Ilkasta:

Koska en vaivaudu vastaamaan Kurviselle lehdessä, näin oudosta kirjoituksesta, teen sen tässä.
Kurvinen lukee kyllä blogiani.
Olen kommentoinut Kurvisen kirjoitusta omalla nimelläni.

Yleisöltä
Kauhavan puolueiden yhteistyö toimii hyvin

keskiviikko 09.09.2009

Kirjoittaja korostaa, että Kauhavan valtuuston loistava toimintakyky vaikeissakin tilanteissa kielii joukon hitsautuneen yhteen tavalla, joka antaa rohkeutta tehdä tulevina vuosina välttämättömät päätökset. Kauhava nousee. Kuva: Kari Löfhjelm

Eija Kiviharju-Ketola kirjoitti Ilkan yleisönosastossa sunnuntaina 6.9. siitä, miten niin sanotut suuret puolueet yrittävät estää hänen kirjoitteluaan lehtiin. Lisäksi kirjoittaja väittää "suurten puolueiden" pimittävän tietoa kuntalaisilta. Kiviharju-Ketolan väitteet tuntuvat oudoilta ja kaukaa haetuilta monella tapaa. Faktat ja oma asenteellisuus sekoittuvat monessa kohtaa.

--------------------------------

EIJA: Mikä oma asenteellisuus? Minä en ole nähnyt tiedotteita kaupungilta kuntalaisille joissa tiedotetaan eri työryhmien aikaan saamat päätökset kun ryhmät ovat saaneet työnsä valmiiksi.

Mitä outoa ja kaukaa haettua, on odottaa kuntalaisten saavan tiedon päätöksistä?

----------------------------

Viime vuoden marraskuusta lähtien töitä tehnyt valtuusto on ollut myönteinen yllätys. Eri-ikäisistä ja erilaisista aatesuuntauksista tulevat ihmiset ovat nopeasti muodostaneet joukkueen, jonka yhteisenä tavoitteena on talouden saattaminen terveelle pohjalle ja uuden Kauhavan kehittäminen vahvaksi maaseutukaupungiksi.

------------------------------------

EIJA: Mieleen tulee keskustalaisten Ilkassa ja Pohjalaisessa julkaisema kirjoitus jossa todetaan vanhuksien kuljetus asiasta näin: Luultavasti, osa valtuutetuista ei tiennyt mistä päättivät.

----------------------------------------------

Alle vuoden kestäneelle yhteiselle taipaleellemme on osunut jo monia raskaita ja vaikeita hetkiä alkaen kansainvälisestä lamasta ja päättyen elämän rajallisuudesta muistuttavaan tragediaan. Valtuuston loistava toimintakyky näissä tilanteissa kertoo siitä, että tämä joukko on hitsautunut yhteen tavalla, joka antaa meille rohkeutta tehdä tulevina vuosina välttämättömät päätökset. Osa näistä on kipeitä leikkauksia, mutta vielä enemmän meidän täytyy kyetä satsaamaan tulevaisuuden kasvun lähteisiin: uusien elinkeinojen synnyttämiseen ja koulutukseen. Tarpeelliset päätökset tulee tehdä perusteellisen arvokeskustelun jälkeen.

---------------------------------------------

EIJA: Susannan pois meno oli surullinen asia, mutta elämä jatkuu ja rauha hänen muistolleen.

----------------------------------------------

Kiviharju-Ketolan arvostelema Petri Salo (kok.) on hyvä esimerkki onnistuneesta yhteistoiminnasta. Toisen puolueen edustajan silmin hän on vetänyt omaa valtuustoryhmäänsä ryhdikkäästi ja reilusti. Erityisen iloisesti olen kuitenkin yllättynyt Perussuomalaisten valtuustoryhmän vastuullisuudesta. Perussuomalaiset ovat olleet aktiivisia ja rakentaneet luottamusta muihin ryhmiin.

--------------------------------------------

EIJA: Salon arvostelu! Missä olen arvostellut Saloa?

Lehdessä en ole Saloa arvostellut ja hänen pyynnöstään korjasin näkemystä tien ja sillan suhteen.

Sovimme Salon kanssa, että teen uuden kirjoituksen josta selkeästi ilmenee, ettei Salo vastusta tie-ja silta hanketta. Minä pidin lupaukseni jonka johdosta Kurvinen nyt ottaa kantaa Salon puolesta.

Perussuomalaiset valtuutetut sekä koko Perussuomalaisten joukko ovat kaikki erittäin vastuullisia ja työlleen omistautuneita. On hyvä, että luottamusta on syntynyt silloin pystytään puhtaaseen ja rehelliseen työskentelyyn.

-----------------------------------------------

Mitä tulee kirjoittajan viittauksiin Kangas-Annala tiehankkeesta, voidaan todeta asian olevan yksiselitteisesti kuntaliitossopimuksessa. Liitossopimus on oikeudellisesti velvoittava asiakirja, josta löytyy muitakin tärkeitä asioita kuten Rannanjärvi-Viemerö-tien parantaminen, Kortesjärven sekä Ylihärmän ylijäämien käyttäminen kyseessä olevien alueiden investointeihin ja vanhojen alijäämien kattaminen aikataulussa.

------------------------------------------

EIJA: Tämä on kaikkein mielenkiintoisin osa Kurvisen kirjoituksessa.

Kortesjärven rahoista en tiedä, mutta Ylihärmän rahat siirrettiin heti Uuden Kauhavan tilille velkojen maksuun. Ylihärmä otti myös lainaa (jota Kauhava ja Alahärmä ei saanut) Uuden Kauhavan velkojen maksuun.

Selvitystä mihinkä Ylihärmän ylijäämä sekä velkaraha joka ottiin on käytetty en ole nähnyt.

Vanhoja alijäämiä Kauhavalla ja Alahärmällä on ihan liikaa ja uutta tulee nyt liitoksessa.

------------------------------------

Kiviharju-Ketola on siinä oikeassa, että meillä päättäjillä ja viranhaltijoilla on aina parannettavaa tiedottamisessa. Asiaa ei kuitenkaan auta vapaasti löytyvän tiedon vääristely. Kauhavan asioita hoidetaan laajalla yhteistyöllä, eikä henkilöön käyvillä hyökkäyksillä tai valittamalla.

---------------------------------------

EIJA: Kertoisitko mistä edellä mainitsemani tiedot löytyvät?

Toteat myös: Henkilöön kohdistuvalla hyökkäyksillä ei Kauhavan asioita hoideta, vaan laajalla yhteistyöllä.

Lukijat laskekoon itse, kuinka monta kertaa nimeni mainitset kirjoituksessasi.

-------------------------------------------

Antti Kurvinen kaupunginvaltuutettu (kesk.) Kauhava

---------------------------------------------------------------------------------------------

17

1439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sananlasku sanoo,kun osuu niin älähtää.

Eija-Liisa taisi osua ytimehen, oikein Helsinkiä ja Oulua myöten otetahan kiriootuksehen kantaa.
      Ei vaivaannu herrat kantaa ottamahan jos ei pahasti kolahra.

• Että näin

Tuassa viitattiin alussa ettei valtuutetut itse kirjoita vastinetta.Eikös se Kurvinen juuri ole valtuutettu.
      Lisäksi sanotahan ettei eija oo arvostellu Saloa,eihän se ole muuta tehnykkään.

• ei ite

E-K-K kirijootukses ei valtuutetuista puhuta.Aloottaja kylä kirijoottaa. Mä en oo kuullu enkä lukenu arvostelusta Saloa kohtaan, outoa.Misä se on arvostellu?

• Oot kysyny samaa siälä.

blogista. siä on sulle vastaus.

• mave
        Oot kysyny samaa siälä. kirjoitti:

blogista. siä on sulle vastaus.

Koska kuitenkin olet idiotismin lahja maailmalle, niin päätin kopioida wikipedian määritelmän arvostelulle.

"Arvostelu tai kritiikki on arviointia, jossa tarkoituksena on arvosteltavan asian arvon tutkiminen, pohtiminen ja määrittely. Kritiikkiä esitetään arvottamalla. Arvottaminen vaatii tavallisesti, että arvostelija tuntee arvioitavan asian tai siihen liittyvän kokonaisuuden perusteellisesti ja pystyy analysoimaan sitä."

Eija saa puhua paskaa niin paljon kuin haluaa, mutta siltikin Salon toimien kommentointi oli arvostelua. Kaikesta huolimatta Eijan puheet on vain mielipiteitä, ei totuuksia ja kun mielipiteet kohdistuu henkilön toimintaan, niin silloin se on henkilöön kohdistunutta arvostelua...Ymmärrän sinulla olevan vaikeuksia ymmärtää asiaa, mutta pyydättäpäs jotakin ala-asteen oppilasta vääntämään sinulle asiasta rautalankamalli :D

En kirjoittele Eijan blokiin, koska työllistäisin poliisia sillä, sillä Eijahan on uhannu minuakin jo tutkimisilla. Eija haukkuu kaikkia, mutta ei kestä itse minkäänlaista kritiikkiä. Eijan totuudet on, mitä ovat.

• Kestää Maven
        mave kirjoitti:

Koska kuitenkin olet idiotismin lahja maailmalle, niin päätin kopioida wikipedian määritelmän arvostelulle.

"Arvostelu tai kritiikki on arviointia, jossa tarkoituksena on arvosteltavan asian arvon tutkiminen, pohtiminen ja määrittely. Kritiikkiä esitetään arvottamalla. Arvottaminen vaatii tavallisesti, että arvostelija tuntee arvioitavan asian tai siihen liittyvän kokonaisuuden perusteellisesti ja pystyy analysoimaan sitä."

Eija saa puhua paskaa niin paljon kuin haluaa, mutta siltikin Salon toimien kommentointi oli arvostelua. Kaikesta huolimatta Eijan puheet on vain mielipiteitä, ei totuuksia ja kun mielipiteet kohdistuu henkilön toimintaan, niin silloin se on henkilöön kohdistunutta arvostelua...Ymmärrän sinulla olevan vaikeuksia ymmärtää asiaa, mutta pyydättäpäs jotakin ala-asteen oppilasta vääntämään sinulle asiasta rautalankamalli :D

En kirjoittele Eijan blokiin, koska työllistäisin poliisia sillä, sillä Eijahan on uhannu minuakin jo tutkimisilla. Eija haukkuu kaikkia, mutta ei kestä itse minkäänlaista kritiikkiä. Eijan totuudet on, mitä ovat.

Eijan totuudet kestää. Kirjoittaa nimellänsä, se on osootus totuuresta.
        Maven, eli sun pelkurin joka ei nimeään tohori laittaa mutta haukkua osaat, sun kirjootuksesi ovat alaarvoosia. Totuuresta sä et tierä mitään.

• Kestää Maven kirjoitti:

Eijan totuudet kestää. Kirjoittaa nimellänsä, se on osootus totuuresta.
        Maven, eli sun pelkurin joka ei nimeään tohori laittaa mutta haukkua osaat, sun kirjootuksesi ovat alaarvoosia. Totuuresta sä et tierä mitään.

Hitlerkin kirjoitti omalla nimellänsä, onko sinusta hänen puheet silloin totta? Älä viitsi alkaa opettaa isääs tekemään lapsia....isälläs on kuitenkin näyttöjä.

• Hah..hah..hah...haaa
        mave kirjoitti:

Hitlerkin kirjoitti omalla nimellänsä, onko sinusta hänen puheet silloin totta? Älä viitsi alkaa opettaa isääs tekemään lapsia....isälläs on kuitenkin näyttöjä.

Kiviharju syyttää Kurvista Salon puolesta puhumisesta, mutta kertoo samalla itse, miten Salon pyynnöstä muokkasi omaa kirjoitustaan ja luetutti sen vielä etukäteen Salolla. Mitäs se sellainen on?

Ettei vain persut nuoleskele kokoomusta luottamuspaikkojen toivossa? Hävetkää!

• Hah..hah..hah...haaa kirjoitti:

Kiviharju syyttää Kurvista Salon puolesta puhumisesta, mutta kertoo samalla itse, miten Salon pyynnöstä muokkasi omaa kirjoitustaan ja luetutti sen vielä etukäteen Salolla. Mitäs se sellainen on?

Ettei vain persut nuoleskele kokoomusta luottamuspaikkojen toivossa? Hävetkää!

Ilmeisesti ei pukannu totuutta kun piti oikein lehdessä oikaista asia...Totuuttahan ei tartte täsmentää, mutta ..:D

• Mave parka
        mave kirjoitti:

Ilmeisesti ei pukannu totuutta kun piti oikein lehdessä oikaista asia...Totuuttahan ei tartte täsmentää, mutta ..:D

Kyseesiä kirijootuksia vai luekkona vaan pualet? Totuus tartti täsmentää. Salo ku pelekäs, että joku käsittää väärin kirijootuksen. Oot Mave, aika tyhymä.
        Ilmankos ku E-K-K kerto totuuren niin piti Kurvista myäten kirijoittaa lehtehen.
        Huomasikko muuten, E-K-K kirijootuksen jäläkehen leheris oli tirotteita Kauhavan päättäjiltä. Puolivuotta yli olivat hilijaa.

• Mave parka kirjoitti:

Kyseesiä kirijootuksia vai luekkona vaan pualet? Totuus tartti täsmentää. Salo ku pelekäs, että joku käsittää väärin kirijootuksen. Oot Mave, aika tyhymä.
        Ilmankos ku E-K-K kerto totuuren niin piti Kurvista myäten kirijoittaa lehtehen.
        Huomasikko muuten, E-K-K kirijootuksen jäläkehen leheris oli tirotteita Kauhavan päättäjiltä. Puolivuotta yli olivat hilijaa.

Koskas Eijaa olisi haitannut, jos joku käsittää väärin Salon puheet, jos ne kerran on "totta"?
        Vastineesssa blogissaan, Eija kertoo olleen kirjastolla Salon soittaessa ja 12 ihmistä kuulleen puhelun??? Onko siellä kaiutin päällä puheltu, että muutkin kuulee asiat? Mikäli olisin mikä tahansa luottamushenkilö, niin vaatisin kaiken yhteydenpidon s-postilla Eijan kanssa.
        Huomasitko, että Kurvinen oli laittanut nimensä kirjoituksen alle, mutta silti Kankaan kylän oraakkeli oli saanu päähänsä, että Salo on kirjoituksen takana? Kertoo mistä? Kyllä minä ainakin olen lukenut lehdestä tietoja esim. Kosolan koulun sekametelistä, minkä kaupunki osasi sössiä kypällä. Mulla on vain se ikävä taito, että osaan itse lukea, eikä mulle tartte toisen lukea tekstiä. ....Huono minä :(

• osaatko eres tavata
        mave kirjoitti:

Koskas Eijaa olisi haitannut, jos joku käsittää väärin Salon puheet, jos ne kerran on "totta"?
        Vastineesssa blogissaan, Eija kertoo olleen kirjastolla Salon soittaessa ja 12 ihmistä kuulleen puhelun??? Onko siellä kaiutin päällä puheltu, että muutkin kuulee asiat? Mikäli olisin mikä tahansa luottamushenkilö, niin vaatisin kaiken yhteydenpidon s-postilla Eijan kanssa.
        Huomasitko, että Kurvinen oli laittanut nimensä kirjoituksen alle, mutta silti Kankaan kylän oraakkeli oli saanu päähänsä, että Salo on kirjoituksen takana? Kertoo mistä? Kyllä minä ainakin olen lukenut lehdestä tietoja esim. Kosolan koulun sekametelistä, minkä kaupunki osasi sössiä kypällä. Mulla on vain se ikävä taito, että osaan itse lukea, eikä mulle tartte toisen lukea tekstiä. ....Huono minä :(

Mihinä luki että on ollunna kirijastolla, tai että Salo on soittanu?
        Ite en löytänynnä.

• osaatko eres tavata kirjoitti:

Mihinä luki että on ollunna kirijastolla, tai että Salo on soittanu?
        Ite en löytänynnä.

Tämä ei ollu Eijan ensimmäinen viesti ja kyllä niistä muistakin voi ottaa tietoa...Ei vanhat jutut pyyhkiydy pois, jos aloittaa uuden. Joku innokas fanihan niitä kopioi suomi24-palstalle, joten etköhän sinäkin löydä saman asian kuin minäkin...

• Kosalan koulun palosta tulee säästöä.
        mave kirjoitti:

"Kyllä minä ainakin olen lukenut lehdestä tietoja esim. Kosolan koulun sekametelistä, minkä kaupunki osasi sössiä kypällä. Mulla on vain se ikävä taito, että osaan itse lukea, eikä mulle tartte toisen lukea tekstiä. ....Huono minä :("

Tuo on vain sun mielipitees asiasta. Et tiedä todellisia vaikuttimia tehtyihin päätöksiin,
        kunhan arvailet vaan.
        Sä sitten uskot kaikki mitä Kosola-aktiivit kirioottelee lehtiiin. Voi pyhä yksinkertaisuus.
        Kaupunki ja sivistyslautakunta teki sekä lapsien että kaupungin edun mukaisen ratkaisun Kosolan kouluun liittyvässä asiassa.
        Mutta saat pitää väärän mielipitees Suomihan on vapaa maa.

• kauhavalaanen

kauhavalaisille päättäjille!! Näin sivullisen silmin tua ydinkeskusta on näivettynyt. Kävi vieraita etelä-suomesta meillä kauhavalla. Jonku verran saatiin nauraa, kun esittelin keskustaa. Jopa ensimmäänen talo KAUPUNGINTALON VIÄRES ON AUTIO TUPA!! niin mitä se jo kertoo?? silmä laput silmillä mennään valtuuston kokouksiin..

• KEPU PETTÄÄ AINA! AINA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2375
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      119
      964
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      86
      915
    Aihe