Niin...tuli tässä mieleen että mikäköhän mä oon niinku ns."tieteelliseltä" nimeltä.Olen siis kasvissyöjä (ollut jo 7 vuotta). noloo ku ei tiedä ees et mikä oon..Eli:syon kalaa,mutta en kanaa.en syö liivatetta enkä mitään lihaa (tai siis tuota kalaa)kananmunaa joskus maitoa ja maitotuotteita syön.Eli se ihana ihminen joka tietää jotain tästä asiasta ja ymmärsi mun selostuksen ni viittiskö vastata?kiitos jo et käteen..
mikä mä oikein oon?
6
2136
Vastaukset
- jiihaa
No ainakin jos syöt munaa ja maitoakin juot, muttei lihaa. Olet mun kotsantunti tietojeni mukaan lakto-ovovegetaristi. Sitten kun siihen lisää tuo kalan, loppuu mun tietämys.
VINKKI: Lopeta se kalansyönti niin helpottuu määrittely ;) - Marulk
Käsittääkseni tuollaista sanotaan pesco-vegetarismiksi. Käsite hieman kyllä johtaa harhaan, koska lihaa - tässä tapauksessa kalan - syövien kutsuminen vegetaristeiksi on vähintäänkin omituista. Ironisesti voitaisiinkin mainita sekasyöjien olevan carnivo-vegetaristeja. ;)
En tietenkään halua mitenkään dissata, älä ota tätä niin. Oikeaan suuntaan olet menossa. =) (Sitä vain en ymmärrä, että kalaa ... yäk!) - nimittelijä
Olet pahemmanlaatuinen ronklaaja ja ei-toivottu ruokavieras.
Toivottavsti et ole niin itsekäs, että kuvittelisit ja odottaisit muiden ihmisten pomppivan oikkujesi mukaan. - kokki
kuten joku mainitsi. Ja hyvä vaan, jatka sitä kalan syöntiä ! Pescovege.ruokavalio on melkeinpä kasvisruokavlioista tervellisimpiä, koska saat tärkeitä kalan rasvoja ja rasvahappoja ! Itse olen myös joskus noudattanut kyseistä ruokavaliota.
- ignoreta_ trolli
..vaikka onnistuuhan se eläminen ihmisiltä myös ilman kalaa. : 3
Ite oon tämmönen: http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakkaille/Ravitsemus/Kasvisruoka/Lakto_-ovo_vegetaarinen_ruokavalio
ja kyllä ne tärkeät rasvat saa siis muutakin kautta. Toki helpompaa, jos
syö kalaa.
Enkä minäkään tahdo ketään loukata, huomautinhan vain asiasta,
ettei tule väärinkäsityksiä. : ) - jpxxx
Olet sekaravinnon syöjä, niin kuin useimmat muutkin. Nimillä leikkiminen on vain itserakkauden aiheuttamaa erikoisuudentavoittelua ja yritystä nostaa itseään moraalisesti muka muiden yläpuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934347
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752594Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721121Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789