Yleensä ei kannata tuohon perinteiseen "kevyt" huijaus etuliitteeseen kauheasti luottaa, mutta tämä on sinänsä kohtuullisen kevyt herkku, jos joskus ihan armoton herkkunälkä yllättää.
Hiilareita kyllä on jonkin verran, mutta kaloreiden puolesta ei paha; yhdessä purkillisessa vähän vajaat sata (n.97 kcal) Ei tarvitse ainakaan kaloreita viikkotolkulla surra, jos tällaisen joskus syö tiukallakin kuurilla. Tämä on kaikenlisäksi tosi hyvää ja raikasta. :)
Tässä vielä vinkkilinkkiä.
http://www.oetker.fi/fi/Tuotteet/?intProductCategoryID=69&intProductID=178
Dr Oetkerin Kevyt marjavanukas Puutarha-vanilja
Tiupu:)
2
757
Vastaukset 2
- sivustaseuraaja tai kyydistä jäänyt;)
monet ei jätäkään kuule siihen yhteen. "Katos kun on niiin kevyttä lukurttia, että tätähän voi syödä useammankin". Tai sitten kerta kaikkiaan maistuu niin hyvälle, ettei pysty olemaan syömättä useampaa kerrallaan ja yhtenään.
On se sokeri vaan niin hyvää, vaikka oiskin fruktoosia.- Tiupu:)
Totta, tämä(kin) kevytherkku on paha, jos se ei tosiaan siihen yhteen jää! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493