Onkos muut huomanneet, siilitiellä olevassa rav. siilinpesässä, lounaiden/ alacarte ruokien laadun huonontuneen??
Itse käyn ennemmin teollisuus alueella lounaalla, parempien ruokien vuoksi. Hintakin alhaisempi. En viitsi 8e maksaa makkarakupeista ja uunimakkarasta (kiitos siilinpesän)
Henkilökuntakin välillä kumman tympeitä, vaikka olemme maksavia asiakkaita.
EI ENÄÄN KOSKAAN SIILINPESÄÄN.
ravintola siilinpesä
7
617
Vastaukset
- huomattu
en mäkää 8e makkarakupeista maksais! Siinäp paikassa muutenki ruoat huonontuneet. Itse huomannut, että työntekijöitä keittiöstä puuttuu, ainaki se yksi nuori mies, joka alkukesäl viel töissä oli. Nykyisien kokkien annos koot vaihtelee paljon, vaikka samalta kokilta ruoan olisi tilannut useammankin kerran.
Aloittajan kanssa samaa mieltä,että ruoat ovat huonontuneet huomattavasti....- Anonyymi
Hyvin monessa paikassa on ruoka huonontunut. Kun seuraa ruokaohjelmia niin hyvin yleisesti maahanmuuttajien ravintoloissa on tosi likaista varastossa ja rasvaa on kertynyt paksulti keittiöön. Samassa rasvassa viikon ajan paistetaan ennen kuin rasva vaihdetaan. Aika riskaapelia on syödä mamu ravintolassa hygienia taso on aivan erilaista suomalaiseen verrattuna.
- Anonyymi
Aloitushetkestä on jo tovi näimmä 😉...
Tuli eilen viimeksi käytyä lounaalla ja tykkäsin, maukasta kotiruokaa 😋
Tila hyvin avara muttei kumminkaan tehdasruokalan tyyppisen kolkko. Muistuttaa vähän entisistä paremmista ajoista tämäntyyppisille lounaskahviloille, jolloin ei vielä ollut ABC:ta ja vastaavia, jotka kiistatta vienyt ikävä kyllä paljon asiakkaita näiltä. Iso plussa näin kesällä, että tilassa on jäähdytys ilp:llä. PItkä aukloloaika!
Hyvä sijainti keskellä ei mittään kahden kantatien varrella akselilla Turku-Tampere ja Rauma-Forssa.
Toivotaan paljon onnea ja menestystä, ja onneksi on edelleen paikallisten lisäksi heitä, jotka hakee vaihtoehtoja ketjuille ja ottaa muutakin kuin kupin kahvia 👍
lajijasuris- Anonyymi
Aloittaja varmaan tarkoitti Ravintola Siilinpesää Herttoniemessä Siilitiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja varmaan tarkoitti Ravintola Siilinpesää Herttoniemessä Siilitiellä.
Ööh jaajuu siellähän lukikin Siilitie...🫢
lajijasuris
- Anonyymi
Joo näiden lounaspaikkojen ja muidenkin "kansanravintoloiden" ongelma on koronan jälkeen ollut henkilökunnan suuri vaihtuvuus. Yleensä kun pääkokki (paremmissa ravintoloissa sanotaan keittiömestari) vaihtuu, muuttuu myös ruuan laatu. Hyvänä esimerkkinä entinen kantapaikkani, joka kutsui itseään turkkilaiseksi lounastavintolaksi. alkuu se sitä olisikin, koska keittiössä hääräsi vanhempi turkkilainen rouva. Sitten vaihtui nuorempaan mieheen, joka taisi itse asiassa olla irakista tai syyriasta. Talon kebab ei vaan ole enää Talon kebab, jos sitä ei enää tehdä itse...
- Anonyymi
Tämä on totta. Korona vei hermot ja rahat. Ihmeen hyvin on löytynyt uusia tekijöitä, mutta valitettevasti laatu ja maku ei ole sitä vanhaa hyvää
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399