Eli hakusessa tommonen tictac orange pastilli rasia. Moni varmasti muistaa koska näitä myytiin Suomessakin isoissa kaupoissa joku 5-8 vuotta sitten. Virosta olen ostanut näitä ja sitten näitä isompia 100 pastillin purkkeja mutta Suomessa en ole törmännyt näihin.
Saattaisiko joku pikkukioski myydä näitä. Asun pääkaupunkiseudulla että mielellään akselilla helsinki, espoo, vantaa mutta kaikki havainnot saa kertoa. Kiitän etukäteen kaikille vastaajille.
TicTac orange, mistä saa??
8
1148
Vastaukset
- kukkakissa
ainakin kymenlaaksossa olen törmännyt pikku kioskeissa , ettää eiköhän pääkaupunki seudultakin löydy , mutta myydäänkö laivoilla vai pelkästään virossa ? ja jos virossa niin missä siellä?
- TicTac orange
Kai se on vaan mentävä kiertelemään kioskeja. Olisi vaan helpottanut jos joku olisi osannut auttaa.
Laivalla en ole törmännyt näihin mutta mitä olen Virossa kaupoissa kiertänyt niin kyllä melkeen jokaisessa putiikissa näitä oli. Jopa huoltoasemilla oli. Esimerkkinä nyt vaikka sataman läheisyydessä tuo Rimi myi pastilleja sekä isoissa että pienissä rasioissa.
- Tampere4ever
Uimahalleissa. Pikku kiskoissa. Unkarissa useita eri makuja. Lentokenttien taxfreessä. Itsekin etsiskelen. ^_^
- siticola
Minä oon nähny ihan Citymarketissa.
- sdsd
Hong Kong myy kassoilla :)
- Täälläpäin
Meillä olen nähnyt ihan R-kioskeilla
- tic82
ainakin myyrmannin cittarista saa,siel on niit orange makusia ja sit mintun makuisena.
- TICTACCATCIT
virosta saa joka kaupasta, eckerölinen laivoilta saa niitä valuepackeja, suomessa oon vaan honkkarissa nähny fresh minttina, se on kyllä täyttä paskaa mutta orange ja passionfruit 8P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721