TicTac orange, mistä saa??

TicTac orange

Eli hakusessa tommonen tictac orange pastilli rasia. Moni varmasti muistaa koska näitä myytiin Suomessakin isoissa kaupoissa joku 5-8 vuotta sitten. Virosta olen ostanut näitä ja sitten näitä isompia 100 pastillin purkkeja mutta Suomessa en ole törmännyt näihin.

Saattaisiko joku pikkukioski myydä näitä. Asun pääkaupunkiseudulla että mielellään akselilla helsinki, espoo, vantaa mutta kaikki havainnot saa kertoa. Kiitän etukäteen kaikille vastaajille.

8

1131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkakissa

ainakin kymenlaaksossa olen törmännyt pikku kioskeissa , ettää eiköhän pääkaupunki seudultakin löydy , mutta myydäänkö laivoilla vai pelkästään virossa ? ja jos virossa niin missä siellä?

• TicTac orange

Kai se on vaan mentävä kiertelemään kioskeja. Olisi vaan helpottanut jos joku olisi osannut auttaa.

Laivalla en ole törmännyt näihin mutta mitä olen Virossa kaupoissa kiertänyt niin kyllä melkeen jokaisessa putiikissa näitä oli. Jopa huoltoasemilla oli. Esimerkkinä nyt vaikka sataman läheisyydessä tuo Rimi myi pastilleja sekä isoissa että pienissä rasioissa.

• Tampere4ever

Uimahalleissa. Pikku kiskoissa. Unkarissa useita eri makuja. Lentokenttien taxfreessä. Itsekin etsiskelen. ^_^

• siticola

Minä oon nähny ihan Citymarketissa.

• sdsd

Hong Kong myy kassoilla :)

• Täälläpäin

Meillä olen nähnyt ihan R-kioskeilla

• tic82

ainakin myyrmannin cittarista saa,siel on niit orange makusia ja sit mintun makuisena.

• TICTACCATCIT

virosta saa joka kaupasta, eckerölinen laivoilta saa niitä valuepackeja, suomessa oon vaan honkkarissa nähny fresh minttina, se on kyllä täyttä paskaa mutta orange ja passionfruit 8P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe