Pakosti oon pistäny merkille, että nykypäivänä skedeilijät junnaa (varsinkin varhaisnuoriso) sitä yhtä ja samaa. Laudalla hakataan tosi ruman näköisesti ja kuuloisesti... Suurin osa yrittää sitä samaa kanttarin päältä tasaselle, jossa lauta pyörähtää ympäri (mikä sitten onkaan, ei tällanen kalkkis oo varma.. Ollie?:).
Silloin kun lautailu tuli ekan kerran Suomeen rytinällä jotain -79/-80, niin vedettiin ihan eri tavalla. Tyylissä oli ns. sulavuutta ja pyrittiinkin siihen, että se näyttää sulavalta. Mut kyllä silloinkin jo jotkut teki hyppyjä jne..
No, ehkä tää on vaan haikailua nuoruuteen... heh:) Mut tarkotus onkin käynnistää keskustelua. Mitä jengit on mieltä, pitäiskö treenatessa vähän enemmän ajatella millainen tyyli näyttää siistimmältä - sulava vai hakkaaminen..?
Jozze
Missä "siisti" skeittaustyyli...?
5
877
Vastaukset
- Robbari
Ime sinä poika munaa!
- hghj
Mielestäni nyky skeittauksessa tyyli erottuu huomattavasti enemmän kuin vaikka 20 vuotta sitten.Nykyään löytyy kaiken näköisiä skeittareita joilla on erilaiset tyylit.Tiedän monia skeittareita joilla on sulava tyyli esim.Dennis Busenitz
- Lonkkaaja.
Nykyään uskoisin Longboardauksen vastaavan tyyliltään vanhanajan skeittausta enemmän kuin street-skeittaus, jossa painotetaan temppuja. Longboardilla ainakin itse saan "kicksit" juuri siitä tyylistä, kurvailusta ja vauhdista.
- einarikani
tykkään skeitata normilaudalla rullailla kesäsin kaupungilla ja tehä kaikkee pientä temppuu vähä kaikest ja tykkään tehä rullausfilmei ''rullaus elämäntapan'' :D
- -Sk8-
Haistakaa vittu kaikki nyky ajan skeittaus tyyliä siinä ei oo mitään vikaa jopa hienompaa ku ennen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1413183EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793