Missä "siisti" skeittaustyyli...?

RealJozze

Pakosti oon pistäny merkille, että nykypäivänä skedeilijät junnaa (varsinkin varhaisnuoriso) sitä yhtä ja samaa. Laudalla hakataan tosi ruman näköisesti ja kuuloisesti... Suurin osa yrittää sitä samaa kanttarin päältä tasaselle, jossa lauta pyörähtää ympäri (mikä sitten onkaan, ei tällanen kalkkis oo varma.. Ollie?:).

Silloin kun lautailu tuli ekan kerran Suomeen rytinällä jotain -79/-80, niin vedettiin ihan eri tavalla. Tyylissä oli ns. sulavuutta ja pyrittiinkin siihen, että se näyttää sulavalta. Mut kyllä silloinkin jo jotkut teki hyppyjä jne..

No, ehkä tää on vaan haikailua nuoruuteen... heh:) Mut tarkotus onkin käynnistää keskustelua. Mitä jengit on mieltä, pitäiskö treenatessa vähän enemmän ajatella millainen tyyli näyttää siistimmältä - sulava vai hakkaaminen..?

Jozze

5

795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robbari

Ime sinä poika munaa!

• hghj

Mielestäni nyky skeittauksessa tyyli erottuu huomattavasti enemmän kuin vaikka 20 vuotta sitten.Nykyään löytyy kaiken näköisiä skeittareita joilla on erilaiset tyylit.Tiedän monia skeittareita joilla on sulava tyyli esim.Dennis Busenitz

• Lonkkaaja.

Nykyään uskoisin Longboardauksen vastaavan tyyliltään vanhanajan skeittausta enemmän kuin street-skeittaus, jossa painotetaan temppuja. Longboardilla ainakin itse saan "kicksit" juuri siitä tyylistä, kurvailusta ja vauhdista.

• einarikani

tykkään skeitata normilaudalla rullailla kesäsin kaupungilla ja tehä kaikkee pientä temppuu vähä kaikest ja tykkään tehä rullausfilmei ''rullaus elämäntapan'' :D

• -Sk8-

Haistakaa vittu kaikki nyky ajan skeittaus tyyliä siinä ei oo mitään vikaa jopa hienompaa ku ennen!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe