Lopetin koriksen muutamia vuosia sitten, mutta nyt haluaisin taas päästä pelaamaan, tosin vain ihan kuntokoris ajatkusella. Käytännössä olisi kiva kerran viikossa käydä jossain pelailemassa mukavassa naisporukassa pilke silmäkulmassa. Olen siis hiukan päälle parikymppinen nainen. Jos tiedät jostain tälläisestä jengistä, niin kerro ihmeessä, missä se joukkue treenaa ja milloin ja voiko sinne tulla noin vain mukaan.
Helsingissä naisten kuntokorista tms.?
6
1268
Vastaukset
- koriiis
Olisin kanssa kiinnostunut koriksesta kuntoajatuksella. Olisi hauskaa pelailla mukavassa porukassa ilman paineita.
- baaaaaaaasket
sama homma! ite olisin kans tosi kiinnostunu, oon pelannu aiemmi korista ja nyt kiinnostais jatkaa taas kuntoilun merkeissä. oon muuttamassa helsinkiin huhtikuun puolessa välissä ja jos joku tämmöne joukkue löytyis ois kyl iha huippu juttu!!
- baaaaaaaasket
baaaaaaaasket kirjoitti:
sama homma! ite olisin kans tosi kiinnostunu, oon pelannu aiemmi korista ja nyt kiinnostais jatkaa taas kuntoilun merkeissä. oon muuttamassa helsinkiin huhtikuun puolessa välissä ja jos joku tämmöne joukkue löytyis ois kyl iha huippu juttu!!
jote ilmotelkaa jos vaa satutte jotai tietää! harmi ku meitä on vaa kolme. ois voitu pistää oma tiimi pystyyn!
- koriiiiis
baaaaaaaasket kirjoitti:
jote ilmotelkaa jos vaa satutte jotai tietää! harmi ku meitä on vaa kolme. ois voitu pistää oma tiimi pystyyn!
joo ei se oma tiimikään hassummalta kuulostais. Tarttis vaan porukkaa. Kirjotelkaapas ihmiset jos kiinnostusta löytyis ihan uuden porukan kokoomiseen.
- korista!
koriiiiis kirjoitti:
joo ei se oma tiimikään hassummalta kuulostais. Tarttis vaan porukkaa. Kirjotelkaapas ihmiset jos kiinnostusta löytyis ihan uuden porukan kokoomiseen.
Pistäkää ihmeessä porukka kasaan. Muakin kiinnostaisi koris kuntoilumielessä ja itsekkin päälle parikymppinen ja vasta helsinkiin muuttanut. En kuitenkaan ole koskaan varsinaisesti harrastanut korista, pelaillut vain huvikseni poikien kanssa, niin että kaikki säännöt ym. ovat tasoa "mitä lukiossa opetettiin". Mutta rentoon pelailumeininkiinhän se riittää, eikö?
- (:
korista! kirjoitti:
Pistäkää ihmeessä porukka kasaan. Muakin kiinnostaisi koris kuntoilumielessä ja itsekkin päälle parikymppinen ja vasta helsinkiin muuttanut. En kuitenkaan ole koskaan varsinaisesti harrastanut korista, pelaillut vain huvikseni poikien kanssa, niin että kaikki säännöt ym. ovat tasoa "mitä lukiossa opetettiin". Mutta rentoon pelailumeininkiinhän se riittää, eikö?
Minäkin nyt kohta puoliin syksyn alkaessa olisin kiinnostunut herättelemään vanhaa korisharrastusta. Pelailla olisi kiva sillain rennolla mielellä ilman mitään paineita. Onko tästä teidän suunnitelmasta tullut mitään tai onko tälläistä joukkuetta jo löytynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1524945- 1903997
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1243647Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia462941Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat312263- 1391904
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441707Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.331449Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631414Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309