Minä olen nyt sitten Rieju -merkkisen crossin onnellinen omistaja. Tässä kuva mun tykistä http://personal.inet.fi/yritys/motomesta/rrx50black.jpg
Minähän en tuommoisella ajele, joten oikeasti ajelen tyttären skootterilla ja tytär tolla crossilla.
Enivei, scootteri on atomeina huollossa, joten päätimme aamulla lähteä crossilla kaks päällä liikenteeseen. Tytär ajoi, koska mä en ole vuosiin vaihteellisella ajanut.
Oli sitten helkkarin liukasta.. joko joku jo tajus miten kävi?? Joo, me kaaduttiin eikä edes päästy pitkälle. Ekaan risteykseen mentäessä näin että auto on tulossa toisesta suunnasta, ja huomasin että tämä mun kesäkuskityttäreni päätti vetää sen eteen. Kerkisin huutaan että EIIIIIiiiiiIIIII.. ja sitten mentiin. Koska oltiin valmistauduttu kääntyyn.. tie täysin jäässä.. tytär vaan kiihdytti.. tie edelleen täysin jäässä niin takapyörä lähti alta ja oltiin kyljellämme keskellä tietä hyvässä vauhdissa. Mä jäin siihen keskiviivalle makaan ja tytär liukui crossin kanssa ojaa kohti. Odottelin siinä että auto ajaa pääe mutta ihme ja kumma, se pystyikin väistään joten TÄSSÄ SITÄ SITTEN VIELÄ NAPUTELLAAN.
Ei nyt sattunut sen kummemmin. Ei taida edes mustelmia tulla. Kaaharityttärellä kyllä hippasen muutamasta kohtaa turvottaa, ja on komeat mustelmat tulossa jalkaan.
Olemme nyt viimeisen kaksi tuntia sitten keskustelleet talviajelusta.. liukkaalla ajelusta.. auton eteen vetämisestä yms. ja jne.
Kiva "nähdä" teitä pikku purriaiset ja HAUSKAA JA TURVALLISTA VIIKONLOPPUA. Ajelkaa varovasti.. siellä voi olla liukasta :D
Meinasin sitten kualla!!
78
907
Vastaukset
- monte34
nyt kipin kapin ostamaan talvirenkaan mopoon, vaik sekään ei kaatumisia estä niin vähentää.
- viIi
olet uskomaton mielistelijä.
viIi kirjoitti:
Taas kertoa mikä sä olet?? Nikkivaras, puskista haukkuva pelkuri.
Sä olet täyttä roskaa koko paska, niin että älä viitsisi saastuttaa kunniallisia ihmisiä läsnäolollasi. Ällötys :)- monte34
Papu.Sparrow kirjoitti:
Niin pitäis. Tosin tytär ilmoitti ettei aio enää ajaa sillä ennen kesää :)
keväällä sit ongelmana on asvaltilla oleva hiekka etenkin kurveissa
- monte34
viIi kirjoitti:
tuossa oli selkeesti hyvin vaarallinen tilanne,papu ja tytär olis voinut liukua vastaantulijoiden puolella ja jäädän auton yliajamaksi.
monte34 kirjoitti:
keväällä sit ongelmana on asvaltilla oleva hiekka etenkin kurveissa
Tuossa vehkeessä hienot renkaat ja kuviokin on varmaan 5cm syvä, mutta ei näyttänyt mitään auttavan kun jäällä oltiin. Tytär on tolla kesän jo ajellu, joten osaa se sillä kesällä ajaa. Nyt oli eka kerta kun pääsi kokeileen jäätä, ja näinhän siinä heti kävi.
Sinänsä hyvä että kävi, koska niinkuin itekkin sanoi, niin nyt ymmärtää paljon paremmin mitä puhutaan. Olen meinaan sille jo aikaisemmin noista puhunut, mutta on näköjään mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jälkiä jättämättä. Nyt tuli tehokas opetus, ja on varmaankin varovaisempi.monte34 kirjoitti:
tuossa oli selkeesti hyvin vaarallinen tilanne,papu ja tytär olis voinut liukua vastaantulijoiden puolella ja jäädän auton yliajamaksi.
vasemmalle ja se auto tuli juuri sitä kaistaa eli pikku-Papu veti sen eteen. Sitten kaaduttiin siihen ja liuúttiin kaistan poikki. Tai tytär liukui, mähän jäin siihen keskelle. Onneksi autoilija ajoi sen verran hiljempaa eikä muita autoja tullut, joten pystyi väistään vastaantulevien kaistan kautta meitä.
Oli siinä ihan hyvä tilaisuus tosiaan vaikka kuolla, mutta onneksi oli hitaat vauhdit ja onni puolella.- viIi
monte34 kirjoitti:
vitunko väliä?
Mä myös toivon kaiken päivää sun kuolemaa, mutta kyllä meistä jompi kumpi joskus onnen saa. Se olen muuten minä, ihan varmasti :)
- viIi
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä myös toivon kaiken päivää sun kuolemaa, mutta kyllä meistä jompi kumpi joskus onnen saa. Se olen muuten minä, ihan varmasti :)
se on sinun työtäsi.
- monte34
viIi kirjoitti:
se on sinun työtäsi.
ja alkaa harjoittelemaan imemisen taitojasi
viIi kirjoitti:
se on sinun työtäsi.
Epäilismpäs että sä sitä munaa olet enemmän imutellut, kun sua vahvemmat ukkelit on vähän kouluttanut sua. Se selittäis ton sun katkeruuden ja vaikka mitkä ongelmat luonteessa ja mielenterveydessä.
Sä olet oikeasti todella säälittävä tapaus, ja ymmärrän kyllä miksi joudut purkamaan paineitasi netissä. Ja täälläkin puskissa. Mahdat olla todellinen pelkuri, ja se tietysti lisää katkeruutta.- viIi
Papu.Sparrow kirjoitti:
Epäilismpäs että sä sitä munaa olet enemmän imutellut, kun sua vahvemmat ukkelit on vähän kouluttanut sua. Se selittäis ton sun katkeruuden ja vaikka mitkä ongelmat luonteessa ja mielenterveydessä.
Sä olet oikeasti todella säälittävä tapaus, ja ymmärrän kyllä miksi joudut purkamaan paineitasi netissä. Ja täälläkin puskissa. Mahdat olla todellinen pelkuri, ja se tietysti lisää katkeruutta.sossusta haet rahaa...
- HIRVEETÄ:::::!!!
Papu.Sparrow kirjoitti:
vasemmalle ja se auto tuli juuri sitä kaistaa eli pikku-Papu veti sen eteen. Sitten kaaduttiin siihen ja liuúttiin kaistan poikki. Tai tytär liukui, mähän jäin siihen keskelle. Onneksi autoilija ajoi sen verran hiljempaa eikä muita autoja tullut, joten pystyi väistään vastaantulevien kaistan kautta meitä.
Oli siinä ihan hyvä tilaisuus tosiaan vaikka kuolla, mutta onneksi oli hitaat vauhdit ja onni puolella..
mut onneksi pikku paput selvisi tästäkin spektaakkelista
. - monte34
HIRVEETÄ:::::!!! kirjoitti:
.
mut onneksi pikku paput selvisi tästäkin spektaakkelista
.oli niin hauskasti sanottu
monte34 kirjoitti:
oli niin hauskasti sanottu
Toi on mun kaiffari, ja joskus se sano kanssa hyvin kun meillä oli se lintu yks aamu keittiössä.. ja kissa sen kimpussa ja kamala mekkala yms. Tämä sitten sitäkin tuolla tyylillä kommas :)
monte34 kirjoitti:
oli niin hauskasti sanottu
Muuten tykkäät mun crossista? Se kulkee ison miehen alla varmaan 80km/h :D
- monte34
Papu.Sparrow kirjoitti:
Muuten tykkäät mun crossista? Se kulkee ison miehen alla varmaan 80km/h :D
ei kovin tyttömäinen kylläkään.
mul oli nuorena vaan semmoinen vanha ogland mopo pappatunan näköinen.
http://kotisivu.dnainternet.net/jouhie/Ogland.jpg monte34 kirjoitti:
http://kotisivu.dnainternet.net/jouhie/Ogland.jpgEi kyllä olla mekään. Tai no toi prinsessa kyllä on, mutta ei se intoa näytä yhtään haittaavan. Nyt on hauskaa kun se suorastaan lemuaa Eau de 2T:lle. Meinaa ihan tulla pöhnään siitä kärystä.
Tuossa sun vehkeessäsihän on oikein kunnon asennetta :)
Meidän skopa onkin tyttömäisempi ja siinä on wunderbaumikin..- MOPO::::!!!
monte34 kirjoitti:
http://kotisivu.dnainternet.net/jouhie/Ogland.jpg.
on tehty aidosta norjalaisesta lentokoneteräksestä!!!!!!!!!
. - monte34
MOPO::::!!! kirjoitti:
.
on tehty aidosta norjalaisesta lentokoneteräksestä!!!!!!!!!
.ilmaseksi sain
- KANS::::!!!
monte34 kirjoitti:
ilmaseksi sain
.
ehta öögländi, siinä oli kokoa ja näköä ja ajomukavuutta
http://kotisivu.dnainternet.net/jouhie/Karin_ogland.jpg
. - monte34
KANS::::!!! kirjoitti:
.
ehta öögländi, siinä oli kokoa ja näköä ja ajomukavuutta
http://kotisivu.dnainternet.net/jouhie/Karin_ogland.jpg
.oon metsästänyt tuollaista 20 vuotta
- löytyi:::::!!!!
monte34 kirjoitti:
oon metsästänyt tuollaista 20 vuotta
.
"Svitun Confort - med kneskjerm."
"Vi hos Øglænd NR.22 Våren 1960. sid 39. Disse bilder viser innlasting av sykkelfabrikkens produkter i m/s «Munken» som i slutten av mars gikk til Nord-Norge lastet til rekken med sykler, mopeder og deler"
http://mo-ped.se/noreg/s50.htm
. - 15
viIi kirjoitti:
häivy!
- MOPOJA::::!!!
löytyi:::::!!!! kirjoitti:
.
"Svitun Confort - med kneskjerm."
"Vi hos Øglænd NR.22 Våren 1960. sid 39. Disse bilder viser innlasting av sykkelfabrikkens produkter i m/s «Munken» som i slutten av mars gikk til Nord-Norge lastet til rekken med sykler, mopeder og deler"
http://mo-ped.se/noreg/s50.htm
..
onks tää taivas
.
- .
miks vitussa et sit kuollut? Onnistutko koskaan missään?
- Cranky_geek
hetkiä mitkä pysäyttää ainakin vähäks aikaa miettimään miten hataraa elämä loppupeleissä on. Koskaan ei tiedä mitä voi käydä kun vaikka lähtee liikenteeseen. Aina on olemassa pieniä riskejä. No mut onneks oli tällä kertaa onni onnettomuudessa eikä sitten käyny ton pahemmin ja selvisitte parilla mustelmalla ja säikähdyksellä.
Iteki oon kerran ollu autokolarissa ja kun oli niin lyhyt matka, niin en ollu sitten vaivautunu laittamaan turvavyötäkään kiinni. Helposti sitä just ajattelee, että kun on niin lyhyt matka niin eihän siinä mitään voi sattua tai että kyllähän noita onnettomuuksia muille sattuu mut ei mulle. Ton jälkeen on kyllä ollu aina vyö kiinni useimmiten jo ennen kuin auto on edes käynnissä.Siinä olis tosiaan voinut matka olla viimeinen. Onneksi olin kissalle laittanut paljon ruokaa kuppiin, kun meidän piti olla liesussa koko päivä, että se olis selvinnyt muutaman päivän odotellessaan että mun poika tulee matkalta ja hekee sen :)
Mutta niinhän ne onnettomuudet tulee. Varoittamatta ja koska tahansa voi olla viimeinen kerta kun kotioven perässään kiinni laittaa. Täytyykin tästä lähtien siivota aina lähtiessä siltä varalta, että sinne tuleekin jotkut asunnon tyhjentäjät seuraavan kerran :)- en minä
Koko hommahan oli täydellistä järjen puutetta molemmilta osapuolilta. No, nuorilta ei niin suuria voi vaatiakaan, mutta...
Eihän enää kahteen viikkoon ole edes ollut mopokelejä! Ei helvetissä kaatosateella tai jäisellä tiellä ajeta 2-pyöräisellä, ellei haluta tappaa itseä. en minä kirjoitti:
Koko hommahan oli täydellistä järjen puutetta molemmilta osapuolilta. No, nuorilta ei niin suuria voi vaatiakaan, mutta...
Eihän enää kahteen viikkoon ole edes ollut mopokelejä! Ei helvetissä kaatosateella tai jäisellä tiellä ajeta 2-pyöräisellä, ellei haluta tappaa itseä.Meilläpäin ajaa kaikki vielä.
- en minä
että vittuako siinä hymistelet ja esität kuin asiat olisi tapahtuneet ikään kuin "itsestään" eivätkä omien valintojen seurauksena.
Tämä aloitus kuuluu naisen logiikkaan varoitukseksi ja muille opiksi. - Cranky_geek
en minä kirjoitti:
että vittuako siinä hymistelet ja esität kuin asiat olisi tapahtuneet ikään kuin "itsestään" eivätkä omien valintojen seurauksena.
Tämä aloitus kuuluu naisen logiikkaan varoitukseksi ja muille opiksi.hyssyttele. Jos oikein tarkasti ajatellaan, niin hyvin suuri osa ikävistä asioista tapahtuu omien valintojen seurauksena. Joskus ne valinnat voi olla fiksuja ja joskus ei niin fiksuja, mutta valintoja siltikin. Näissä tilanteissa varsinkin jälkiviisaus on usein naurettavan helppoa. Voisihan sitä valita 24/7 kotona kökkimisen, niin tulisipa ainakin minimoitua riskit eikä tarvitsisi hyssytellä jos tulee joskus nenään.
En muista ihan tarkkaan, mutta selvästi suurin osa (joku luokkaa 90% liikenneonnettomuuksista) johtuu kuljettajan virheistä ja loput sitten jostain autoon tulleesta viasta tai sen sellaisesta. Pitäisikö tämän tilaston valossa mielestäsi ymmärtää jättää autoilu ja mopoilu muille, kun on selvästi tiedossa, että on hyvin todennäköistä mokata ja satuttaa joko itsenään tai muita kun lähtee liikenteeseen? Onko pointtisi siis se, että virheistä pitää armotta rangaista ja kärsiä kiltisti seuraamukset, koska kyse on aina omasta valinnasta? Voidaanko mielestäsi odottaa, että ihmiset tunnistaa aina kaikki asioihin liittyvät riskit ja lähtevät siitä huolimatta kokeilematta onneaan jolloin mahdolliset seuraamuksetkin pitää kärsiä mukisematta?
- voih
olikin uutisissa että tänään eli perjantaina on ihan tappokeli liikenteessä. Eli katsokaan myös niitä säälähetyksiä.
Mitään töllöä eilen kattellut, kun viljelin koko päivän farmiani. Kyllä ton kelin jo oikeasti näkikin, että ihan kummallisen kamalalta jo näyttikin.
- scale
Sulla on sitten ollu kahenlaista tuuria. Ensin oli huonoa ja perään hyvää. Tiedän ton vähältä piti-fiiliksen. Tuliko muuten jälkeenpäin vapinoita?
Mulla on vaan huonoa, joten äytyy olla onnellinen että se mua normisti seuraava pahanilmanlintu oli ilmeisesti estynyt pakkasen takia hommistaan, ja tuuri pääsi käymään.
Yllättävän vähän. Vaikka koko homma meni muutamassa sekunnissa, niin ihmeen paljon kerkesi tajuaan asioita. Tavallaan niinkuin kaikki samaan aikaan tms. Huvitti että siinä kun jäin makaan, niin tiesin että se auto on tulossa ja silti seurasin vaan tytärtä katseella ja olin tyytyväinen kun näin että se liukui sinne tien sivuun. Hää oli turvassa, en mä kerinnyt oikeastaan muuten itteeni ajatteleen kuin että jos auto ei pysähdy niin se on morjens. Turha sitä oli katsoa, kyllä se sieltä tulee päälle jos on tullakseen, parempi seurata pikku-Papua että näki sen selviytyvän.
Sitten ei autoa kuulunut ja mä olin pystyssä nostelemassa crossia ylös, ja tytär paiskoi suutuspäissään kamojaan (ja tää tytär on oikeasti kiltti äipän pikku prinsessa :) Kypärä lensi toiseen suuntaan, ja ajohaskat toiseen. Samantien todettiin, että matka jäi tähän ja palattiin kotipihaan. Yllättävän vähän sitä jälkitäristystä mulle tuli, vaikka yleensä olen sellainen etten hätäännyt siinä itse tilanteessa, mä "tipun" vasta sitten kun kaikki on jo ohi mutta nyt ei oikein tullut jälkijuttujakaan. Tais mennä niiiin nopeata ohi koko juttu ettei kerinnyt edes säikähtään :D
Hurjaa.. Liukkaat tiet on ihan kauheita, me kerran pyörähdettiin kaverin kanssa autolla muutama ylimääräinen kieppi mutkassa, se oli ihan jäätävä kokemus :(
Tapahtuiko tää siis tänä aamuna? Hyvä ettei käynyt kuinkaan teille, noi on niin vaarallisia tilanteita kun keskelle tietä jää makaamaan. Eilen mä taisin vahingossa kävellä kiireessä pyöräilijän eteen ja tämä ajoi sitten päin puuta, arvaa kuinka mua hävetti koska mä luulin, että se oli mun vika vaikka pyöräilijä sanoikin, että se ei ollut. Mä menin ihan paniikissa auttamaan hänet ylös, en todellakaan nähnyt hänen tulevan kadulla kunnes tämä rysähti puuhun. Onneksi ei käynyt pahasti, oli vaan iloinen että autoin häntä nousemaan. Oikea onnettomuuksien season meneillään näköjään :DTossa 10 aikaan. Olen mäkin autolla vaikka mitä tehnyt, mutta tää on vielä hauskempaa kun saa nuolla suoraan jäätä asfaltin pinnasta :)
Syksy (kin) on onnettomuusaltista aikaa.
- en minä
Vastuuhan oli vanhempana sinun, koska TE yhdessä päätitte lähteä liikenteeseen. Mitä keskustelemista siinä enää on?
Sitä paitsi, kuka hullu edes menee juuri ajokortin saaneen kyytiin!Tietysti keskustellaan mistä se johtui ja miten tuollaiset voi voi välttää vastaisuudessa tms. Ei tässä vastuujuttuja ole kukaan höpissytkään.
Jaa, tytär on kylläkin saanut kortin aikaa sitten jo ja muutenkin hyvin useat ihmiset menee juuri kortin saaneen kytiin. Mun poika oli 4kk kun se ajeli mukavasti mun kyydissä kun sain just kortin
- ei muuta mutta
aikuiset antavat kakaroiden ajella kakspyöräsillä läpi vuoden. Moottoripyöräkausi on päättynyt jo aikuisiltakin harrastelijoilta.
Pistä kersas säästämään turvallisempaa kulkupeliä varten, niin on mukava äiskänkin sitten mukana hengailla.
http://www.trikepoint.com/kolmipyorat.php- 28
iskä ostais kersalleen vaikka tollasenkin niin pääsee kersan äiskä omii senkin menopelin.
28 kirjoitti:
iskä ostais kersalleen vaikka tollasenkin niin pääsee kersan äiskä omii senkin menopelin.
Vielä parempi.
Kuulemma ei ole turvallisin vaihtoehto vaan kaatuu tms. äkkiä.
Enivei, ei me enää mitään osteta vaan nyt tullaan toimeen näillä mitä on. Mopoauto olis kyllä ollut kiva mutta ne on turkasen kalliita :(28 kirjoitti:
Itseasiassa keran omia rahoja meni siihen skopaan yli puolet, ja sen jälkeen äippä on maksanut kaikki maksut.
Noh, ja koska mä ostin tuon crossin niin voidaan sitten sujuvasti vaihdella vehkeitä isukin vaatimattomasta panostuksesta huolimatta :)Papu.Sparrow kirjoitti:
Kuulemma ei ole turvallisin vaihtoehto vaan kaatuu tms. äkkiä.
Enivei, ei me enää mitään osteta vaan nyt tullaan toimeen näillä mitä on. Mopoauto olis kyllä ollut kiva mutta ne on turkasen kalliita :(Kaatuu äkkiempää kuin kaksipyöräinen vai? Muistan joskus telkkarista nähneeni jonkun ohjelman, jossa oli 2 trike-äijää, jotka ajoivat kesät talvet ympäriinsä. Vaatetusta tietty vaatii. Ja sen kaatumisenkin voi estää oppimalla ajamaan oikein..
- almasty
Veikkaan että ei,olen joutunut kahdesti vastaavaan tilanteeseen niissä ottaa silloin ihmeen lunkisti.
Vaikka tajusin että huonosti käyminen on enemmän kuin todennäköistä jo siinä vaiheessa, kun älysin että tytär aikoo mennä vaan. Sille tuli joku ajatusvirhe, että kun pyörä oli jo valmiiksi liikkeellä, niin se siitä sitten äkkiä vaan suikkasee sekaan. Kesällä se ehkä olis voinut mennäkkin mutta ei tolla peilijäällä. Mutta joo, ei silti pelottanut yhtään, ei edes siinä vaiheessa kun makasin siinä ja odotin koska autonrenkaat vetää yli. Taitaa pelko olla sellainen tunne, että se ei pääse ns. puskeen esiin, ainakaan kaikilla, siinä vaiheessa vielä kun on äkkitilanne päällä.
- Jazuli
..onneks selvisitte säikähyksellä..sissos sii oli kaikki vaaran elementit olemas...=o/
...kiitti teille kans..muksaa viikonloppua..ja olkaahan varovaisii liikentees..
=o7Mä kävelin kauppaan.. meinasin silti liukastua.. ihan varmaan oisin murtanut lonkan tms :/
- Jazuli
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä kävelin kauppaan.. meinasin silti liukastua.. ihan varmaan oisin murtanut lonkan tms :/
sun tarvii hommata semmonen michelin ukon puku..ja kypärä..=o)
pehmentää jos kaatuu..ja nastat kenkiin..=o)
...mä en nyt osaa ajatella mitään muuta kuin sitä, että sun scootteri on huollossa :/
Onks se hyvä ja halpa huoltomies? Meinaan ettei tarvi itteensä kipeeks asti maksaa noista huolloista. Eihän siitä oo ku pari kuukautta kun aiheesta oli viimeksi juttua.
Ai niin....hyvä, että teillä oli onnea matkassa.Se on ihan ilmainen. Tyttären poikaystävän isä (naimisissaoleva) korjaa sen koska ilmeisesti tämä poikaystävä edesauttoi pakoputken tippumista huomattavasti hyppyyttämällä skopaa pitkin hyppyreitä :/
Katselin tuon crossin huoltolaskuja ja tulin siihen tulokseen, että nyt se poikaystävä (mopojenkorjaustaitoinen) kyllä tarvis hommata. Itelle siis.. ihan varun vuoksi :D
kakspyöräiset kuuluu kesään.
relaxed_eyes kirjoitti:
uusin aloitukseni vai homostelenko lisää?
Sanoa kun en ole sulta mitään aloitusta nähnyt, ja vaikka näkisin, niin en lukisi koska olet yksi surkeimmista ja kunniattomimmista paskiaisista mitä maan päällä kulkee. Ei tuommoisen eukon siivellä elävän typerän mulkun jorinoita viitsi vaivautua lukeen :D
Papu.Sparrow kirjoitti:
Sanoa kun en ole sulta mitään aloitusta nähnyt, ja vaikka näkisin, niin en lukisi koska olet yksi surkeimmista ja kunniattomimmista paskiaisista mitä maan päällä kulkee. Ei tuommoisen eukon siivellä elävän typerän mulkun jorinoita viitsi vaivautua lukeen :D
Miedän paskiaisten ei ainakaan henkensä kaupalla mopoilla tartte. :)
relaxed_eyes kirjoitti:
Miedän paskiaisten ei ainakaan henkensä kaupalla mopoilla tartte. :)
Ei onneksi munkaan, vaikkei tarvi edes huoraan alkaa että pysyy eväissä niinkuin eräiden tarvii :D
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ei onneksi munkaan, vaikkei tarvi edes huoraan alkaa että pysyy eväissä niinkuin eräiden tarvii :D
sitähän tekee ihan ilosta. :)
relaxed_eyes kirjoitti:
sitähän tekee ihan ilosta. :)
Kunniattomat on sellaisia, kun eihän niiltä löydy sitä selkärankaa eikä miehisyyttä tms. :)
Papu.Sparrow kirjoitti:
Kunniattomat on sellaisia, kun eihän niiltä löydy sitä selkärankaa eikä miehisyyttä tms. :)
elämä voi olla helppoa tai se voi olla vaikeaa. Eikä kumpikaan maksa mitään.
relaxed_eyes kirjoitti:
elämä voi olla helppoa tai se voi olla vaikeaa. Eikä kumpikaan maksa mitään.
Mutta "helpon" elämän tekee vaikeaksi tieto että se on vääryydellä ja kunniattomuudella hankitty eikä hankkijan pitäsisi pystyä katsomaan itteään peilistä. Häpeän pitäisi olla niin suuri, mutta psykopaateilla tms ja esim sulaisilla kunniattomilla tuskin löytyy minkäänlaista käsitystä kunniallisuudesta joka siis vaaditaan tuossa. Eikä siis löydykkään. Senhän huomaa jokaisesta viestistä minkä sä kirjoitat.
Jos mä olisin sä niin olisin hävennyt itseäni niin paljon, että olisin vetänyt itteni jojoon kauan sitten mutta meissähän on tosiaan se ero että minulta löytyy kaikki hyvät ominaisuudet kunniallisuudesta lähtien, kun taas sulla ei ole mitään. On varmasti helppo porskuttaa kun on niin tyhmä ja kunniaton ettei tajua edes hävetä :DPapu.Sparrow kirjoitti:
Mutta "helpon" elämän tekee vaikeaksi tieto että se on vääryydellä ja kunniattomuudella hankitty eikä hankkijan pitäsisi pystyä katsomaan itteään peilistä. Häpeän pitäisi olla niin suuri, mutta psykopaateilla tms ja esim sulaisilla kunniattomilla tuskin löytyy minkäänlaista käsitystä kunniallisuudesta joka siis vaaditaan tuossa. Eikä siis löydykkään. Senhän huomaa jokaisesta viestistä minkä sä kirjoitat.
Jos mä olisin sä niin olisin hävennyt itseäni niin paljon, että olisin vetänyt itteni jojoon kauan sitten mutta meissähän on tosiaan se ero että minulta löytyy kaikki hyvät ominaisuudet kunniallisuudesta lähtien, kun taas sulla ei ole mitään. On varmasti helppo porskuttaa kun on niin tyhmä ja kunniaton ettei tajua edes hävetä :Dmutta vaikka niin kiehtovaa olisikin keskustella arvon rouvan kanssa, niin joudun nyt kuitenkin valitettavasti tästä poistumaan kiehtovampien juttujen pariin.
relaxed_eyes kirjoitti:
mutta vaikka niin kiehtovaa olisikin keskustella arvon rouvan kanssa, niin joudun nyt kuitenkin valitettavasti tästä poistumaan kiehtovampien juttujen pariin.
Ei tämä suntasoisen ällöttävän ameeban kanssa keskustelu kyllä yhtään mitenkään mukavaa ole, että mitä pikemmin poistut, sen parempi. Soisin tietysti ettet vaivautuisi enää aloittaankaan noiden idiotismiesi viljelyä, mutta senhän nyt tietää jo entuudestaan ettet siihen kykene mitenkään, koska sussa ei tosiaan ole minkäänlaista kunniallisuutta eikä suoraselkäisyyttä. Sillä sitten joutuu aina välillä vaivautuun vastenmielisyyttä tuntien kommaileen sulle. Yäk.. :)
on onnea matkassa..muutaman kerran itselläkin ollut :)
Just äskenkin liukastelin koiran kanssa tuolla pimeessä..
Onneksi teille ei käyny pahemmin :)- y.b.
olisi pari sosiaalipummia vähemmän.
- amaly
käynyt pahemmin. Kuvaa en päässyt katsomaan, mutta silloin kun minä olin kakara niin crossipyörillä mentiin pitkin mettiä eikä juuri koskaan ajoliikenneväylillä, niin ja kyllä niillä kieltämättä talvellakin mentiin lumicrossia mutta metässä, siihen antoi itä-helsingin ja vantaan lepikot hyvin myöten. :>>
Meillä mun omilla pennuilla ollut crossipyörät jo ihan nappuloista saakka mökillä ja myöhemmin täällä kaupungissa, mutta kuten minunkin vanhempani ja lukuisten muiden tuntemieni niin pyörät ei ole kersoilla, edes scootterit talvikäytössä, eli kun liukkaat alkavat niin talliin päätyvät. Toki lumicrossailuun voidaan mettään mennä, mutta ei ajoa liikenteen seassa.
Tähän ilmiöön törmää nuorten kanssa työskennellessäkin, mutta onneksi suurin osa päätyy jossain vaiheessa vanhemmista huolimatta jättämään ne pyörät talliin ja liikkumaan talvisaikaan muilla keinoilla.
(mies vetää herneitä nenää kun aihesta lätissy pitkin iltaa ja yötä ja käski mennä kirjoittaa et helepottaa, taas jälleen kerran...hänkin muuten on laittanut jo penskansa pyörän talviteloille, kuten ollaan laitettu omammekin jotka kyllä ovat jo sarjassa toista kuin crossit ja skootterit, mut jokatapauksessa ei liukkailla ajoa niillä. Silloin kun olin nuori niin naapurin poika kuoli juuri vastaanvanlaisessa tilanteessa, oli kyydissä ja ajoivat rekan alle)Mä tiedän ainakin 11 mopoilijaa ja 4 moottoripyöräilijää jotka ovat kuolleet mopoonnettomuudessa. Kesällä :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553163Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552349Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä312325Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari892252Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721872Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971633Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601389Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421352Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1821267