Hei! Haluaisin tietää, kuinka olette siirtyneet elävään ravintoon? mistä olette kimmokkeen saaneet ja oletteko aloittaneet jonkin kurssin myötä vai miten? Minua jo senkin puolesta, että olen äiti, kiinnostaisi muuttaa ruokatottumuksiamme ja elintapojamme terveempään. Eksyin netissä elävästä ravinnosta kertoville sivuille ja nyt on kiinnostus herännyt.
Kiinnostunut
Tähdeksi
1
705
Vastaukset
- raakis
Vähän viiveellä vastaan... Olen siirtymässä pikkuhiljaa enemmän raakaravinnon suuntaan kasvisruokavalion ohella. Syön aamulla ja illalla vain raakaravintoa. Terveys kiinnostaa, haluan hyvät energiatasot. Fruitarismi vielä tarkalleen ottaen kiinnostaa, ravintolisät huomioiden. Kalliiksi tulee ko. ruokavalio. Pähkinät maksaa paljon ja kuivahedelmät. Tämä on kallis maku :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2797302Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413796PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23408Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663107Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1102790"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin232536IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492451Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522206- 671968
- 961821