Woiko Wordissa yhdistää kaksi asiakirjaa samaan tiedostoon niin, että kummankin oma alkuperäinen muotoilu ylätunnisteineen säilyy? Sivunumeroinnin saanen käsiteltyä juoksevaksi dokumenttien yli.
Asiakirjojen yhdistäminen tyylit säilyttäen?
3
1155
Vastaukset
Avaa tyhjä dokkari ja INSERT/FILE (tiedosto 1)
Tee osanvaihto ja siirry tyhjälle sivulle ja poista tunnisteesta linkki edelliseen. Lisää nyt samalla tavalla tiedosto 2
Näyttäs ainakin toimivan Excel 2003
@Kunde- Kraah
Kuinkas tämä sama tehdään Word 2007:llä? Musta tuntuu, että uudessa versiossa vain vaikeutetaan tavallisten ihmisten elämää... Olen kokeillut kaikki ohjeet, jotka olen löytänyt, mutta en saa muotoiluja pysymään samanlaisina kuin ne olivat ennen yhdistämistä. 2003:lla onnistui mainiosti...
- f3d
Kraah kirjoitti:
Kuinkas tämä sama tehdään Word 2007:llä? Musta tuntuu, että uudessa versiossa vain vaikeutetaan tavallisten ihmisten elämää... Olen kokeillut kaikki ohjeet, jotka olen löytänyt, mutta en saa muotoiluja pysymään samanlaisina kuin ne olivat ennen yhdistämistä. 2003:lla onnistui mainiosti...
3 eri tiedoston liittäminen miten tehdään. välisssä on kuviakin. meni ihan sekasi tuoolla lisää teksit tiedostotsta jutulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603