Voisiko joku kivasti ystävällisesti kertoa minulle miltä kevyt nakit maistuu että kannattaako niitä syödä/ostaa?
Voisiko joku myös kertoa mikä kevyt nakeista maistuu parhaalle?
Kevyt nakin maku
7
952
Vastaukset
- nalkainen nakkimies
voisiko joku ystävällisesti kertoa jooko? on niin nälkä...riudun täällä.
- tyhmä olet
ystävällisesti kävellä kauppaan ja ostaa niitä kevytnakkeja.
- Kevyttä nakin makua
Kevytnakissa saattaa olla tuollainen otsikossasikin mainittu kevyt nakin maku.
- Panhandle
Minä en tietenkään voi tietää, mikä juuri SINUN suussasi maistuisi parhaalta, voin vain kertoa omista valinnoistani. Minä katson rasvaprosentin lisäksi myös lihapitoisuutta, koska usein keveys on saatu lihaa vähentämällä, eikä sellainen ole enää makkaraa/nakkia. Lihapitoisuuden pitäisi olla vähintään 70 %.
Oma suosikkini on Wigrenin kevyt-herkkunakki. Rasvaa on muistaakseni 9 %, lihapitoisuus 72 %.
Kokeile ja maistele! Ja muista, että jos nyt et nakkeja ihan alvariinsa popsi, voit käyttää myös normaalirasvaisia tuotteita. Niissäkin tosin tuo lihapitoisuus on hyvä tarkistaa, ettei tule syöneeksi pelkkää jauhoa. Mitä tarkoittaa kevytnakki. Pouttu valmistaa tällaista. En suosittele syömään vaikka sokeria on lisätty perunatärkkelyksen ja glukoosin muodossa. Aromivahvenne on myös myrkkyä joten sitäkään ei pitäisi makkarassa olla. Miten sokerivahvistettu makkara voi olla kevyttä?
Ainekset:
sianliha, vesi, kamara, koneellisesti erotettu sianliha, perunatärkkelys, suola (1,8 %), mausteet ( paprika, chili, sinapinsiemen, curry, kumina, muskotti, pippurit, korianteri, inkivääri), glukoosi, arominvahvenne E621,happamuudensäätö-aine E331, stabilointiaineet E450,E452, hapettumisenestoaine E300, säilöntäaine E250.
On vaihtoehtojakin. Kevyttä ja hyvää makkaraa löytyy Maalaistuote Vatajalta. Vatajan nakit ja grillimakkara ovat jauhottomia, nitriitittömiä, lisäaineettomia, soijattomia ja sokerittomia.
http://www.maalaistuotevataja.fi/- lenkki.....
Vatajan nitriititön lenkki on kohtalaisen hyvä makkarakeitossa. Aivan kuten mainitsit.
- pittää..
Jääpi vatajan ynnä muun runsas kaloriset makkarat kauaksi taa, kun puhutaan HKn aidosta kevyt nakista. On maultaan parempaa kuin esikuvansa HKn aito nakki. Monet kevytjuustot ovat myös maukkaampia kuin runsas kaloriset esikuvansa. Puhumattakaan rasvattomasta maidosta, paljon parempaa kuin täysmaito ja mikä parasta ei tuki suonia kun rasva puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205