Löysin Rakkauden

*Daniel*

Etsin pitkään täydellistä rakkautta. Etsin sitä tästä maailmasta. Etsin sitä alkoholista ja päihteistä, etsin sitä toisista ihmisistä. En kuitenkään löytänyt. Halusin tulla ja olla rakastettu ja välitetty. Koin maailman olevan suhteellisen kova ja julma paikka. Ihmiset eivät juuri rakasta toisiaan. Sitten löysin etsimäni. Löysin täydellisen rakkauden. Rakkauden joka ymmärtää minua, rakkauden jolle voin kertoa kaiken itsestäni ja elämästäni mitään salaamatta. Löysin pitkämielisen rakkauden. Löysin pyyteettömän rakkauden. Rakkauden joka ottaa minut huomioon ja välittää minusta. Tiedätkö kenet löysin. Löysin Jeesuksen. Hän rakastaa minua todella paljon, niin paljon etteivät omat vanhempanikaan kykene sellaisen rakkauden määrään. Annoin elämäni hänen käsiinsä. Sanoin Herra tässä on elämäni tule elämäni Herraksi ja tartu käteeni. Hän otti kädestäni kiinni ja se käsi on vomallinen aivan viimeiseen hengen vetoon asti. Se käsi on se joka kantaa minut kerran hänen valtakuntaansa jossa saan olla Herrani kanssa iankaikkisesta iankaikkiseen, ikuisessa elämässä, elävän Jumalan yhteydessä.

Siunausta päivääsi
Mikael Kemppainen

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkauden

älä vaan tee ainakaan mitään joka alentaa muita ihmisiä. Jopa Jeesuskin haluaa että kaikkia ihmisiä kohdellaan tasavertaisina, ei vaan oman uskon edustajia.

• ....

Voi ressukkaa...

• En etsinyt täydellistä rakkautta, vaan ihan sellaista tavallista.

Ja olen sellaisen löytänyt ja elämä tuntuu ihanalta, vieläkin kymmenen vuoden jälkeenkin.

Ei elämä mitään juhlaa ja ilotulitusta ole, mutta ei sen tarvitse ollakaan. Tavallinen arkikin tuntuu hyvältä.

En tarvitse mitään yliluonnollista. Tässä maisessa naisessa on minulle ihan riittämiin rakkautta, hellyyttä ja tukea.

Tiedän, ettei tämä ole ikuista, mutta niin kauan kuin sitä kestää olen onnellinen.

• tyypillinen tapaus

Juuri sinun kaltaisiasi uskonlahkot vetävät puoleensa. Suomessa on perinteisesti kasvatettu lapset vailla rakkautta ja hyväksyntää, ja sitten he aikuisena ajautuvat joko päihteiden tai uskonnon uhreiksi. Kun ei opita rakastamaan itse itseään pitää kehitellä mielikuvitusolento sitä varten. Uskonnot ovat harhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      64
      4062
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3690
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3195
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2558
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2206
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2035
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1778
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36