North and South (Jaettu Maa) DVD-addressi!!!

Westpoint

8

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilkku

      Olen pitkään haaveillut North and South DVDstä. Hienoa että nyt on adressi sen hyväksi! Ja hienoa huomata etten ole ainoa suomalainen joka on N&S kiinnostunut.

      • Westpoint

        Et todellakaan ole ainut. On se vaan käsittämättömän mahtava minisarja. Sattuisitko omistamaan ne VHS:inä suomenkielisillä tekstityksillä? Olisi kiva nähdä ne ihan suomenkielisillä tekstillä ku omistan jostain Briteistä tilatut joissa ei ole tekstiä niin menee kyllä aika paljon repliikkejä ohi korvien.


      • Vilkku
        Westpoint kirjoitti:

        Et todellakaan ole ainut. On se vaan käsittämättömän mahtava minisarja. Sattuisitko omistamaan ne VHS:inä suomenkielisillä tekstityksillä? Olisi kiva nähdä ne ihan suomenkielisillä tekstillä ku omistan jostain Briteistä tilatut joissa ei ole tekstiä niin menee kyllä aika paljon repliikkejä ohi korvien.

        Täytyy myöntää, etten ole koskaan nähnyt kyseistä sarjaa. Synnyin -87, joten silloin kun se tuli töllöstä, niin muumit oli kova sana. Kun huomasin lempi näyttelijäni olenvan siinä, niin sen jälkeen oken aina halunnut nähdä sen. Kaikki mahdolliset nettisivut olen kolunnut ja harkinnut jostain briteistä tilaamista, mutta raha on ollut vähän esteenä... Kirjat tosin hankin kolme vuotta sitten. Kakkoseltakin olen ruikuttanut uusintoja pariin otteeseen, eivät ole kommentoineet...

        Toivotaan nyt että tulis DVDlle.

        Nyt vasta luin ton sun viestin tarkkaan. Olisitko halukas myymään niitä sun britti versioita?


      • Westpoint
        Vilkku kirjoitti:

        Täytyy myöntää, etten ole koskaan nähnyt kyseistä sarjaa. Synnyin -87, joten silloin kun se tuli töllöstä, niin muumit oli kova sana. Kun huomasin lempi näyttelijäni olenvan siinä, niin sen jälkeen oken aina halunnut nähdä sen. Kaikki mahdolliset nettisivut olen kolunnut ja harkinnut jostain briteistä tilaamista, mutta raha on ollut vähän esteenä... Kirjat tosin hankin kolme vuotta sitten. Kakkoseltakin olen ruikuttanut uusintoja pariin otteeseen, eivät ole kommentoineet...

        Toivotaan nyt että tulis DVDlle.

        Nyt vasta luin ton sun viestin tarkkaan. Olisitko halukas myymään niitä sun britti versioita?

        En, koska sitten minulla ei olisi niitä itselläni ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ne eivät ole minun omia, ainakaan täysin. Myyn kyllä varmaan kun saan sen DVD:nä, jos tulee, toivottavasti, mutta silloin varmaan ostaisit sen itsekin DVD:nä vai? Maksaa about 100€ postikulut koko trilogia Briteistä, mutta ota huomioon, että siinä on yhteensä 9 kasettia (15 jaksoa) yhdessä kaks jaksoa, mutBook III jokases yks jakso. Book III eli vipa on vaan 3-osainen muiden 6 jaksojen per kirja sijaan. Eli Blackstar ja Amazon.co.ukilta ainakin saa tilattua.


      • Vilkku
        Westpoint kirjoitti:

        En, koska sitten minulla ei olisi niitä itselläni ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ne eivät ole minun omia, ainakaan täysin. Myyn kyllä varmaan kun saan sen DVD:nä, jos tulee, toivottavasti, mutta silloin varmaan ostaisit sen itsekin DVD:nä vai? Maksaa about 100€ postikulut koko trilogia Briteistä, mutta ota huomioon, että siinä on yhteensä 9 kasettia (15 jaksoa) yhdessä kaks jaksoa, mutBook III jokases yks jakso. Book III eli vipa on vaan 3-osainen muiden 6 jaksojen per kirja sijaan. Eli Blackstar ja Amazon.co.ukilta ainakin saa tilattua.

        Pakko ostaa jos tulee DVDlle. Nyt vaan tekisi mieli nährä se heti. =) Täytyy varmaan raapia säästöjä kasaan ja tilata briteistä. Voi tätä rahan menoa...


      • Esko

        Nii p"#¤#¤ se leffa heti DVD:ksi


    • Jek

      Olis kiva jos tulis joko uusintana tai dvd. nä suomeksi tekstitettynä

      • Anonyymi

        Paras sarja ikänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe