North and South (Jaettu Maa) DVD-addressi!!!

Westpoint

8

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilkku

Olen pitkään haaveillut North and South DVDstä. Hienoa että nyt on adressi sen hyväksi! Ja hienoa huomata etten ole ainoa suomalainen joka on N&S kiinnostunut.

• Westpoint

Et todellakaan ole ainut. On se vaan käsittämättömän mahtava minisarja. Sattuisitko omistamaan ne VHS:inä suomenkielisillä tekstityksillä? Olisi kiva nähdä ne ihan suomenkielisillä tekstillä ku omistan jostain Briteistä tilatut joissa ei ole tekstiä niin menee kyllä aika paljon repliikkejä ohi korvien.

• Vilkku
        Westpoint kirjoitti:

Et todellakaan ole ainut. On se vaan käsittämättömän mahtava minisarja. Sattuisitko omistamaan ne VHS:inä suomenkielisillä tekstityksillä? Olisi kiva nähdä ne ihan suomenkielisillä tekstillä ku omistan jostain Briteistä tilatut joissa ei ole tekstiä niin menee kyllä aika paljon repliikkejä ohi korvien.

Täytyy myöntää, etten ole koskaan nähnyt kyseistä sarjaa. Synnyin -87, joten silloin kun se tuli töllöstä, niin muumit oli kova sana. Kun huomasin lempi näyttelijäni olenvan siinä, niin sen jälkeen oken aina halunnut nähdä sen. Kaikki mahdolliset nettisivut olen kolunnut ja harkinnut jostain briteistä tilaamista, mutta raha on ollut vähän esteenä... Kirjat tosin hankin kolme vuotta sitten. Kakkoseltakin olen ruikuttanut uusintoja pariin otteeseen, eivät ole kommentoineet...

Toivotaan nyt että tulis DVDlle.

Nyt vasta luin ton sun viestin tarkkaan. Olisitko halukas myymään niitä sun britti versioita?

• Westpoint
        Vilkku kirjoitti:

Täytyy myöntää, etten ole koskaan nähnyt kyseistä sarjaa. Synnyin -87, joten silloin kun se tuli töllöstä, niin muumit oli kova sana. Kun huomasin lempi näyttelijäni olenvan siinä, niin sen jälkeen oken aina halunnut nähdä sen. Kaikki mahdolliset nettisivut olen kolunnut ja harkinnut jostain briteistä tilaamista, mutta raha on ollut vähän esteenä... Kirjat tosin hankin kolme vuotta sitten. Kakkoseltakin olen ruikuttanut uusintoja pariin otteeseen, eivät ole kommentoineet...

Toivotaan nyt että tulis DVDlle.

Nyt vasta luin ton sun viestin tarkkaan. Olisitko halukas myymään niitä sun britti versioita?

En, koska sitten minulla ei olisi niitä itselläni ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ne eivät ole minun omia, ainakaan täysin. Myyn kyllä varmaan kun saan sen DVD:nä, jos tulee, toivottavasti, mutta silloin varmaan ostaisit sen itsekin DVD:nä vai? Maksaa about 100€ postikulut koko trilogia Briteistä, mutta ota huomioon, että siinä on yhteensä 9 kasettia (15 jaksoa) yhdessä kaks jaksoa, mutBook III jokases yks jakso. Book III eli vipa on vaan 3-osainen muiden 6 jaksojen per kirja sijaan. Eli Blackstar ja Amazon.co.ukilta ainakin saa tilattua.

• Vilkku
        Westpoint kirjoitti:

En, koska sitten minulla ei olisi niitä itselläni ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ne eivät ole minun omia, ainakaan täysin. Myyn kyllä varmaan kun saan sen DVD:nä, jos tulee, toivottavasti, mutta silloin varmaan ostaisit sen itsekin DVD:nä vai? Maksaa about 100€ postikulut koko trilogia Briteistä, mutta ota huomioon, että siinä on yhteensä 9 kasettia (15 jaksoa) yhdessä kaks jaksoa, mutBook III jokases yks jakso. Book III eli vipa on vaan 3-osainen muiden 6 jaksojen per kirja sijaan. Eli Blackstar ja Amazon.co.ukilta ainakin saa tilattua.

Pakko ostaa jos tulee DVDlle. Nyt vaan tekisi mieli nährä se heti. =) Täytyy varmaan raapia säästöjä kasaan ja tilata briteistä. Voi tätä rahan menoa...

• Esko

Nii p"#¤#¤ se leffa heti DVD:ksi

• Jek

Olis kiva jos tulis joko uusintana tai dvd. nä suomeksi tekstitettynä

• Anonyymi

Paras sarja ikänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      181
      9531
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      361
      7248
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      110
      6086
    4. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      29
      4308
    5. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      176
      4160
    6. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      98
      3864
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      95
      3769
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      37
      3333
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      198
      3207
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      18
      2785
    Aihe