Eilen pidetyssä Skepsis ry:n syyskokouksessa ei uudistuksia tapahtunut. Fundamentalistit jatkavat Pertti Laineen johdolla pseudo-skepsistä linjaa. Skepsis ry on siten kuolinkoursituksissaan hiipuva järjestö, oikeita tiedeihmisiä siihen ei kuulu. Soraääniä ei kokouksessa kuultu, pois ovat jääneet ajattelevat jäsenet.
Skepsis ei uudistunut
3
719
Vastaukset
- tiedemies.
Käsittääkseni skepsis ry on aika tiiviisti sosialidemokraattien hallinnassa. Silloin tiedekin edustaa sen näkemystä; verotus = hyvinvointia; vääristelty talous- ja yhteiskunta tiede, historiankirjoitus vääristelty; jne
Eli skepsis ei edusta objektiivistä tiedettä vaan voimakkaasti politiosoitunutta akatemiaa, ja sen instituutoita (mm epätieteellinen psykiatria)
Kannattaa aina olla aika varuillaan ennenkuin ottaa mitään Skepsis ry:n lausumia vakavasti- ylläolevat
näkemykset tulee homeopaattien ja muiden huuha-ryhmien suunnasta!
- tiedemies.
ylläolevat kirjoitti:
näkemykset tulee homeopaattien ja muiden huuha-ryhmien suunnasta!
erikoinen väite, varsinkin kun en itse ole homeapaatti
PS.
Olen skeptikko mutta en kuulu skepsis ry:hyn, kuten eivät muutkaan vakavasti otettavat tieteenharjoittajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858