Magnetospehere simulationissa näyttää ainakin vieläkin silmukkaa olevan. Tarttetas suojakenttä rakentaa tuolle puolelle missä on rikkokohta, ettei pääse aurinkotuulet polttamaan, ne kun ovat vaarallisia. Revontulet näkyy kun tulee aurinkotuulia ja vaikka ne näyttää kauniilta niin ovat kosketusetäisyydeltä vaarallisia. Suuri emoalus parkkeerattuna tuolle alueelle missä rikkokohta niin sekin aukkokohta on paikattu. Ai niin, sitähän teknologiaa pitää salailla niin ei voi.
http://www.zetatalk.com/index/zeta542.htm
Magneettinen silmukka
23
433
Vastaukset
- Napa vaihtuu
Ollaanko me kenties menossa tällä hetkellä eri suuntaan vai pyöritäänkö me vielä samoilla linjoilla?
Taitaa se napa vaihtaa ainakin puolta kohta ja se ennustus mitä tapahtuu napan vaihdossa on se että Suomi jää myös veden alle jos ei sitten asu korkeavallien takana. Navan vaihtoa on ennustettu 2012. Navan vaihto on että me jotenkin pyörähdetään ympäri, että onko tämä magneettisilmukka nyt alkuja siitä että napa tulee vaihtaa puolta. Voisko kaikki kohdistaa vallien tekemisen vesistöjen ympärille tällä hetkellä jotta varmistetaan se että jos se vesi alkaa virtaamaan toiselle puolelle niin on ainakin vallit varalle tehtynä. En tiedä vaikuttaako navan vaihto myös että tipahdetaanko me vähän kuin toiseen kohtaan vai mitä tapahtuu. Itse en ole ollut koskaan maapallolla kun napa on vaihtanut puolta, joten en tiedä muuta kuin ennustuksia siitä.- Laavatorpedo
Jos tuo magneettikenttä kääntyy maapallon rajaa kohti millään tavalla vahvasti, voiko esimerkiksi metalliset sekä muut mitkä tavallisesti magneetin vetovoimasta kiinnittyy niin lentää ulkoavaruuteen, että kannattaako mieluiten pysyä metallisista objekteista kaukana?
Ainakin se voisi silloin vaikuttaa maapallomme raskasmetalliin mitä maanalla on useita tonneja joiden toimesta saattaisi sitten maapallo pyörähtää ja voisi tulla maapallon repeytymiä joista laava pääsee ylös. Eiku perhana, laavassahan justiin on näitä erilaisia raskaita metalleita sun muita metalleita mutta sulaneena.
- Hemmetti909898
Nyt se magneettikenttä rupes saamaan enemmän damagea mitä aikasemmin oli. Tuo silmukka muuttu juuri vielä vahvemmaksi, yhisty nuo yhet viivat yhteen eikä ole palautumassa ei millään takasi. Voihan perseen perse.
- Mitä tässä tehdä???
Minä luulen että tuo silmukka luo tuolle magneettikentälle painetta, se saattaa kohta katketa maata kohti. Katoin justiinsa ja paine sen kuin nousee.
- Zessussss
Mitä tässä tehdä??? kirjoitti:
Minä luulen että tuo silmukka luo tuolle magneettikentälle painetta, se saattaa kohta katketa maata kohti. Katoin justiinsa ja paine sen kuin nousee.
Voihan jessus, punainen viiva sen kuin nousee ja sininen sen kuin yrittää laskeutua. Ei taida mennä enään normaalitilaan.
- Magnetorob
Zessussss kirjoitti:
Voihan jessus, punainen viiva sen kuin nousee ja sininen sen kuin yrittää laskeutua. Ei taida mennä enään normaalitilaan.
Voi jessus sentään, nyt 2 tunnissa se oli muuttunut vielä pahemmaksi. Minkähänlainen se on 10 tunnin päästä. Raportteja tehkää siitä 10 tunnin päästä jos ette aikaisemmin huomaa vielä pahempaa. Kaikki tieto muutoksista tänne!
- Apua!
Magnetorob kirjoitti:
Voi jessus sentään, nyt 2 tunnissa se oli muuttunut vielä pahemmaksi. Minkähänlainen se on 10 tunnin päästä. Raportteja tehkää siitä 10 tunnin päästä jos ette aikaisemmin huomaa vielä pahempaa. Kaikki tieto muutoksista tänne!
Magneettikenttä tappaa meidät jo ennen Nibirua! Me kuolemme kaikki! Paitsi tietysti ne illuminatin jäsenet, jotka järjestivät kuuhuijauksen. Heidät tullaan noukkimaan ufon kyytiin ennen maailmanloppua...
- Voihan vohan
Ei helvetti, se on vielä sekaisemmin kuin antti tuiskun laulu "olen sekaisin".
- Nä,rmeläsinti
Siinä on vielä sekavuutta mutta lähti vähän normalisoitumaan.
- Ryon Hair
Eilen se ei lähtenyt millään normalisoitumaan, mutta katsoo nyt kuinka kauan se pysyy nuissa asemissa. Ei ole suurempaa kuvaa niin ei näe mihin nuo viimeiset viivat menevät. Suurin osa vielä lähtee aika jyrkästi viistoon vaikka niiden pitäs normaalisti mennä suoraan enemmän, että vähän vielä sillä tsemppaamista.
- Taas lähti pomppaan
Mikähän siellä sitä magneettikenttää vetää? Se kappale ainakin taitaa lähteä piiloon myöhemmissä ajoin mutta palaa takaisin vetämään magneettikenttäämme. Painekuvista ainakin näkyy että painetta tullut paljon magneettikenttään että kovia osumia lyhyiden päivien aikana, eli lähiaikana jo toinen samankaltainen isku magneettikenttään.
28-29 päivän välillä tuli viime isku ja siitä päivästä on jotain 8-10 päivää. Joten ei kauan, taitaa iskut olla lähempänä ja lähempänä päivä päivältä. Sitten kun ne useammin osuu niin sitten osa iskuista tulee osumaan maapalloon.
Se alko nuihin aikoihin menemään sekaisin.
11/08/2009 04:00:37 UT- Earthquakesejä
Iskut jotka osuu maapalloon saattaa aiheuttaa vakavia maanjäristyksiä.
- Uusi osuma tuli
Juuri katsoin ja uutta osumaa pukkaa. Sekä magneettikenttä on nyt vielä enemmän sekaisin. Ei hemmetti jos se näin äkkiä uutta osumaa laittaa niin miten tässä käy. En tiedä miten kolmas osuma vaikuttaa jos ne näin nopeasti uudet osumat tulee.
- Kyllästynyt-1
Uusi osuma tuli kirjoitti:
Juuri katsoin ja uutta osumaa pukkaa. Sekä magneettikenttä on nyt vielä enemmän sekaisin. Ei hemmetti jos se näin äkkiä uutta osumaa laittaa niin miten tässä käy. En tiedä miten kolmas osuma vaikuttaa jos ne näin nopeasti uudet osumat tulee.
Olen ilmoittanut tästä typerästä viestiketjustasi jo ylläpidolle, mutta eipä siellä taida kukaan ehtiä tätä poistamaan...
Joku lapsi saattaa lukea noita sinun hengentuotteitasi ja kuvitella ihan oikeasti, että maailmanloppu on tulossa. Saattaa olla, että sinä kuvittelet itsekin ihan oikeasti niin. Kirjoitustavastasi päätellen olet kymmenvuotias ja istut hankalassa asennossa, koska housuissasi on paskaa... Tai sitten kuvittelet olevasi Orson Welles, joka sekoitti puolet jenkeistä lukemalla Maailmojen sotaa radiossa. Sinua varmasti harmittaa nyt, kun kerron kaikille, että EI SIELTÄ MITÄÄN VITUN MAAILMANLOPPUA OLE TULOSSA! Kaikki tosin tietävät sen jo muutenkin.
Oli miten oli, sinun olisi kuitenkin parempi kirjoitella noita typeriä tarinoitasi jollekin novellipalstalle tai vastaavalle. Samoin sinun olisi syytä hakeutua hoitoon! - Satellite Watchers
Kyllästynyt-1 kirjoitti:
Olen ilmoittanut tästä typerästä viestiketjustasi jo ylläpidolle, mutta eipä siellä taida kukaan ehtiä tätä poistamaan...
Joku lapsi saattaa lukea noita sinun hengentuotteitasi ja kuvitella ihan oikeasti, että maailmanloppu on tulossa. Saattaa olla, että sinä kuvittelet itsekin ihan oikeasti niin. Kirjoitustavastasi päätellen olet kymmenvuotias ja istut hankalassa asennossa, koska housuissasi on paskaa... Tai sitten kuvittelet olevasi Orson Welles, joka sekoitti puolet jenkeistä lukemalla Maailmojen sotaa radiossa. Sinua varmasti harmittaa nyt, kun kerron kaikille, että EI SIELTÄ MITÄÄN VITUN MAAILMANLOPPUA OLE TULOSSA! Kaikki tosin tietävät sen jo muutenkin.
Oli miten oli, sinun olisi kuitenkin parempi kirjoitella noita typeriä tarinoitasi jollekin novellipalstalle tai vastaavalle. Samoin sinun olisi syytä hakeutua hoitoon!Sinun kannattaa seurata satelliittikuvaa jotta tietäisit maan magneettikentästä. Oho, eihän sinun tarvitse kun siellä alkaa Big Brother Extra joka on tärkeämpää kuin maapallon magneettikenttä. Kannattaisiko palata Big Brother maailmasta todellisuuteen ja alkaa seuraamaan suoraa satelliittikuvaa maapallosta. Tällä hetkellä se ei ole normaalitilassa vaan erittäin epävakaassa ja on ollut 29 päivän iskusta lähtien epävakaa ja se tässä onkin huolestuttavaa koska magneettikenttämme on meidän yksi suurimmista suojelijoistamme, ei se Big Brother tv:ssä.
- hgiyd
Satellite Watchers kirjoitti:
Sinun kannattaa seurata satelliittikuvaa jotta tietäisit maan magneettikentästä. Oho, eihän sinun tarvitse kun siellä alkaa Big Brother Extra joka on tärkeämpää kuin maapallon magneettikenttä. Kannattaisiko palata Big Brother maailmasta todellisuuteen ja alkaa seuraamaan suoraa satelliittikuvaa maapallosta. Tällä hetkellä se ei ole normaalitilassa vaan erittäin epävakaassa ja on ollut 29 päivän iskusta lähtien epävakaa ja se tässä onkin huolestuttavaa koska magneettikenttämme on meidän yksi suurimmista suojelijoistamme, ei se Big Brother tv:ssä.
ymmärrä satelliittikuvasta enempää kuin sika hopealusikasta, ei kannattaisi seurailla muuta kuin BB:a.
Kirjoittamasi fuula on syvältä.
- Silimukkat
Niillä joilla on kaukoputki, katsokaa taivasta jos näkyy jotakin erityistä kappaletta taivaalla missään mikä voisi olla syypäänä tähän magneetti silmukkaan. Jos ette osunut tämän viestin ajalle niin lähipäivänä tulee vielä lähempänä aikana tulemaan taas uusi isku varmasti ja sen varalle kannattaa olla valppaana kaukoputki valmiina. En tiedä näkeekö kaupasta ostetuilla mitään vai pitääkö olla tämä observatoorio hallussa, mutta observatoorioihin tällä hetkellä pystyy laittamaan kaikennäköistä softaa jotka ottaa esimerkiksi tietoon mistä päin tulee voimakasta magneettista vetoa. Se kappale liikkuu ainakin niin päin että sillä on päinvastaisessa suunnassa napakentät, eli se kappale jos se on tulossa meitä kohti, se tulee pyöräyttämään maapalloa näiltä näkymin. Luulin että tämä juttu loppui jo eilen kun magneettikenttä alkoi normalisoitumaan niin hetken päästä uusi isku tuli.
En tiedä asiasta sen enempää kuin että se saattaa olla ainakin 99% tarkkuudella kappale ja sillä on eri puolilla osia toisinpäin napakentät meidän napakenttiin liittyen ja siksi magneettikenttämme viivat lähtevätkin eri suuntiin ja luovat silmukan.- Siellä
Lääkekaapin ylähyllyllä lokerossa.
- Astroperheellinen
Siellä kirjoitti:
Lääkekaapin ylähyllyllä lokerossa.
Ei siihen mitään lääkkeitä tarvi että sinä näet sateelliittikuvan, ei me eletä enään shamaaniajalla jolloin maapallon näkemiseen tarvittiin kaikenlaisia humbabumbajuttuja joilla päästiin ylemmille rajoille. Nyt meillä on teknologiaa millä nähdä maapallon magneettikentässä olevat muutokset.
Katso sitä magneettikenttää tällä hetkellä, tuo ei ole normaalia mitä se tällä hetkellä tekee koska jokin vetää meidän magneettikenttää puoleensa ja samalla sekoittaa välissä kokonaan magneettikenttämme. Mikä se on onkin se kysymys.
- Aurinkokenttä
Haluaisin tietää nuista härveleistä magneettikenttä simulaattorissa. Siellä on taulukkoja ja kaikenlaisia systeemejä joista minulla ei ole minkäänlaista aavistustakaan, niin joku joka on vielä syvemmin perehtynyt nuihin listoihin voisi kenties vähän kertoa mitä mitkäkin ovat ja samalla lisäksi kertoa jos osaa niin niistä vähän asiaa miten ne vaikuttavat mihinkin milläkin asteilla. Kiitos.
- 3D-Treepiioo
Kun menee tuon satelliitin kotisivulle, siellä on se 3D niin siinä lukee This page is Japanese only. Oletteko saaneet sitä toimimaan? Voiko sitä ohjelmaa ladata koneelle? Entäs kuinka paljon tehoja vie jos saitte toimimaan? Se on aika mielenkiintoinen tuo 3D-juttu.
- heittäähän se pahast
mutta http://www2.nict.go.jp/y/y223/simulation/realtime/ tuohon sivustoon luotan
- Middari
Tuolla on tuo värimittari ja siinä on
3.60e
1.80e 01
0.00e 00 contour.
Mitä nuo meinaavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685