RASVAKEITIN?

terokar

Millainen on hyvä rasvakeitin kotikäyttöön?
Mistä olette ostaneet?

10

2444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xenoctä

      varastin mäkkäristä toimii hyvin

      • Amanda.

        Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan, jos jollain on rasvakeitin. Ajattelin pojalle joululahjaksi. =)


    • pekkapottu

      "bifnett" on toiminut ok silloin sun tällöin käytettynä, ostettu muutama vuosi sitten. Ostopaikkaa en muista, ehkä joku paikallinen liike.

      • ...

        Ei myydä Bifinettiä muualla.


    • ...

      Koska rasvakeitin on hyvin yksinkertainen laite (sehän vain kuumentaa öljyn), niin ruoan maun kannalta keittimen mallilla ei ole merkitystä.

      Kannattaa lähinnä kiinnittää huomiota kahteen asiaan:
      1) Öljytilavuuden pitää olla sopiva - 1l jos teet yleensä vain yhden annoksen kerrallaan, vähintään 3l jos koko perheelle
      2) Mitä isomman osan keittimestä voi upottaa veteen, sitä parempi. Jos varsinainen keitinosa on kiinteästi kiinni sähköosissa, niin laitteen tiskaaminen on v****maista hommaa. Itse en ostaisi mallia, josta kaikkia säännöllistä puhdistusta vaativia osia ei voi laittaa tiskikoneeseen.

      Käytettävyyksissä on pieniä eroja, niistä saa käsityksen mallikappaleista. Ja tietysti hinnalla on merkitysä, kalleimpia malleja ei yleensä kannata ostaa koska tosiaan halvemmat ajavat saman asian.

      • Josa1

        Meillä kyseinen. Öljyä menee 3l. Keitintä käytetään hot wingsien tekoon ja vappuna teen sillä munkkeja. Vois olla isompikin. Tolla tekee just ja just 2 aikuiselle ja 2 lapselle siipiä.


      • rasva-asva
        Josa1 kirjoitti:

        Meillä kyseinen. Öljyä menee 3l. Keitintä käytetään hot wingsien tekoon ja vappuna teen sillä munkkeja. Vois olla isompikin. Tolla tekee just ja just 2 aikuiselle ja 2 lapselle siipiä.

        Toimiiko myös pienemmällä öljymäärällä (esim. 1 litra) vai tuleeko käytännön hankaluuksia?


    • 34134

      kannattaa valita rasvakeitin X

    • KFCfani

      tulee mieleen KFC... nyt tuli nälkä!

    • Tryben

      Yllä olevista viesteistä jäi puuttumaan yksi olennainen määre eli teho. Lisäksi ottaisin huomioon rasvan poistotavan.
      Keittimessä pitää olla tarpeeksi lämmitystehoa jotta rasva pysyy kuumana kun laitat tuotteet sinne.
      Rasvan lämpötilan laskiessa sitä alkaa imeytymään tuotteeseen jolloin maku tietenkin kärsii.

      Esim. restamesta myy käytettyjä "ammatti"laitteita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe