Kirjoita elämästäsi ja osallistu tutkimukseen

Gradua tekemässä

Hei!

Etsin osallistujia psykologian gradu-tutkimukseeni, jonka aiheena on oman itsen ilmaiseminen kirjoittamalla. Olet sopiva osallistumaan, jos elämässäsi on ollut tai parhaillaan on jonkin asteisia haasteita, vaikeita asioita tai hankalia tunteita.

Tutkimukseen osallistuminen tapahtuu pääosin netin kautta. Marraskuussa tapaan sinut kerran ja seuraavan kerran tapaan sinut helmikuussa. Sinun tehtävänäsi on kirjoittaa neljä päivää peräkkäin loka-marraskuussa tietyn viikon aikana 20 minuuttia kerrallaan antamastani aiheesta. Kirjoittamisen ajankohdan voit tutkimuspäivänä valita itse. Kirjoitukset lähetetään minulle internetin kautta ja ne jäävät vain minun haltuuni tutkimuksen teon ajaksi, jonka jälkeen ne tuhotaan.

Osallistumalla edistät hyvää asiaa.

Lämpimin terveisin,
Hanna J.
psykologian opiskelija
[email protected]

1

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lelle2

Lähetin sähköpostiisi kuvauksen "haasteestani" joka saattaa kiinnostaa sinua mutta pelkänpä että tulee myöhässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe