Nii oi iltakouluu (pe klo 18.00-22.30) joka siis korvas noita lauantai koulupäiviä mitä on sit kans kerran vuodes, jokatapaukses oli ihan sika hyvää ruokaa :9 !!! Kanankoipia ja sairaan hyvin maustettuja lohkoperunoita, salaattina semmosta kermatonta perunasalaattia ja jtn tomaatti-oliivi herkkua valko-tummasuklaamoussea ja jaffaa. ota perjantaitako varten ne säästää koko vuoden ruuassa? No kivat sitte.
Miks ruoka oli nii hyvää iltakoulus!!?
3
926
Vastaukset
- joo joo jooo!
johtuisko siitä että joillain paikkakunnilla on paremmat ruoanvalmistus menetelmät.ei sunkaan PELLEN pitäis kehuskella saamalla ruoallas kun joillain maapallon ihmisillä sitä ei ees oo!
- äXDee
Ömmm? Mä kyl tarkotin ihan että siinä samassa koulussa jossa mä syön sitä jokapäivästä paskaa oli iltakoulu (eli siis ihan koulua mutta vähän myöhempään illalla), jossa meidän keittotädit jotenki ylitti itsensä ja valmisti hyvää ruokaa. Tarkotus ei siis ollu että tuun tänne leijailemaan. Ihan sitä samaa paskaa mä siellä koulussa syön kun varmaan säkin. Mikä PELLE sä itse oot kun et ees lue kunnolla ja tuut silti kommamaan. Mun kysymys oli siis vaan että miks ne keittotädit ei voi tehdä sellasta ruokaa joka päivä? Hohhoijaa mitä PELLEJÄ täällä liikkuukaan.
- ähä
Miksi ihmeessä sitten ku on jotain erityistä koulussa annetaan heti herkullisia juttuja?? :O
Esim. jos koulusta saa eväitä tai jotain ruokaa mitä ei liity kouluruokalaan se todellakin maistuu hyvältä kotiruualta ja SE ON TÄYTTÄVÄÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666713
- 562038
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451949- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521170Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511125Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927