Nii oi iltakouluu (pe klo 18.00-22.30) joka siis korvas noita lauantai koulupäiviä mitä on sit kans kerran vuodes, jokatapaukses oli ihan sika hyvää ruokaa :9 !!! Kanankoipia ja sairaan hyvin maustettuja lohkoperunoita, salaattina semmosta kermatonta perunasalaattia ja jtn tomaatti-oliivi herkkua valko-tummasuklaamoussea ja jaffaa. ota perjantaitako varten ne säästää koko vuoden ruuassa? No kivat sitte.
Miks ruoka oli nii hyvää iltakoulus!!?
3
991
Vastaukset
- joo joo jooo!
johtuisko siitä että joillain paikkakunnilla on paremmat ruoanvalmistus menetelmät.ei sunkaan PELLEN pitäis kehuskella saamalla ruoallas kun joillain maapallon ihmisillä sitä ei ees oo!
- äXDee
Ömmm? Mä kyl tarkotin ihan että siinä samassa koulussa jossa mä syön sitä jokapäivästä paskaa oli iltakoulu (eli siis ihan koulua mutta vähän myöhempään illalla), jossa meidän keittotädit jotenki ylitti itsensä ja valmisti hyvää ruokaa. Tarkotus ei siis ollu että tuun tänne leijailemaan. Ihan sitä samaa paskaa mä siellä koulussa syön kun varmaan säkin. Mikä PELLE sä itse oot kun et ees lue kunnolla ja tuut silti kommamaan. Mun kysymys oli siis vaan että miks ne keittotädit ei voi tehdä sellasta ruokaa joka päivä? Hohhoijaa mitä PELLEJÄ täällä liikkuukaan.
- ähä
Miksi ihmeessä sitten ku on jotain erityistä koulussa annetaan heti herkullisia juttuja?? :O
Esim. jos koulusta saa eväitä tai jotain ruokaa mitä ei liity kouluruokalaan se todellakin maistuu hyvältä kotiruualta ja SE ON TÄYTTÄVÄÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621137- 501110
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182940Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89867
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu110845Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713