Onkohan kukaan joutunut ko. laitoksen uhriksi? Espoon kaupungin työntekijät eivät saa minkäänlaista työterveyshoitoa, vaan sieltä ohjataan kaikki omiin terveyskeskuksiin. Jos on siis raahautunut töihin eikä pääse oman paikkakunnan terveyskeskukseen, niin silti työterveys ei ota vastaan. VAIKKA kyseessä olisi selkeästi työperäinen sairaus tai vamma. Joku oli lähetetty jopa omalla kustannuksella yksityisvastaanotolle, vaikka oli työtehtävissä loukannut jalkansa pahasti. Silti kaupunki mainostaa, että siellä on hyvä tehdä töitä. Ihan sairas lafka, mahtaako niistä kenelläkään olla terveydenhoidon ammattitaitoa.
Espoon kaupungin työterveyspalvelut
5
4512
Vastaukset
- jonoa 2kk
Ihan perse palvelu. Olisi erittäin tärkeää saada lakkautetuksi koko työterveysasema ja siirtää henkilökunta terveysasemille jonoja purkamaan. Ei mitään mahdollisuutta saada minkäänlaista apua vaikka vaiva on työtapaturma.
- eläkeläinen
Sain hyvää hoitoa Espoon kaupungin työterveysaseman kautta ja sen myötä työkyvyttömyyseläkkeen.
- Anonyymi
Niin....mistä me maksamme???Vuosiin ei ole saanut aikaa työterveyshuoltoon,vaan sieltä ohjataan suoraan menemään lähimpään terveyskeskukseen!!
- Anonyymi
Sama Helsingissä. Ihmisille ei kerrota, että kaupungin työterveydessä hoidetaan vain oireita, ei sairautta. Toisinsanoen sairaudet jäävät vaille hoitoa. Yksityinen lääkäri sanoi, että tyypillisesti Helsingin työterveyden asiakkailla on kaikki levällään eli hoitamatta.
- Anonyymi
Mitä tällainen aloitus tekee tiedepalstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069