Miten vitussa saisi miehen oppimaan

saanut tarpeekseen!

olemaan kusematta vessan lattialle??!! Miten vaikea siihen pyttyyn nyt voi olla osua??? Töissä yhteisvessa ja hermot menee kun lattia ja reunat on aina ihan kusessa!!

29

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Couldplay

istua jollei seisaallaan osu?

• tähtäysapua - vai vaan huutanut perästä et ei osunu. Ajattele jos koulussa opettaja vaan rääkyis kokeiden jälkeen Matille et vittu sä oot tampio.

• In_no_sence

No mä en tiedä mitään miehistä, mutta koirat sen sijaan mä tunnen, joten jotain vinkkejä... Ensinnäkin merkitse pissipaikka selvästi, esimerkiksi keltamustaraitaisella teipillä. Joka kerta kun mies on herännyt tai syönyt, viet hänet merkitylle pissipaikalle ja odotat vieressä että hän pissii. Muista, että leikkiminen on erikseen! Jos leikit miehen kanssa, hän unohtaa, että hänen piti pissiä! Kannattaa kannustaa miestä, esimerkiksi sanomalla oikein iloisella äänellä samalla hymyillen ”hyvä poika, nyt pissitään!”. Kun pissiminen sitten onnistuu, muista kehua miestä onnistuneesta pissimisestä. Vie mies heti pois pissipaikalta, että hän oppisi, että vain tuo paikka on pissimistä varten.

Jos mies on kuitenkin huomaamatta taas päässyt pissimään väärään paikkaan, niin vie hänet katsomaan sitä, näytä surulliselta ja sano: ”HYI! Kuka tuon on tehnyt?!” Kun mies häpeää, niin älä enää muistuta epäonnistumisesta. Äläkä koskaan siivoa pissoja lattialta miehen nähden, viuhtova moppi voi kannustaa miestä leikkimään!

Mun koiranpentuni oppi kuukaudessa, mutta muista, että miehen kanssa tarvitaan paljon kärsivällisyyttä! Miestä hankkiessa tulisikin muistaa että pissimään oppiminen saattaa kestää vuosia ja kaikki miehet eivät koskaan opi. Jos et ole valmis tähän, kannattaa harkita esimerkiksi huonekasvin hankkimista miehen sijaan.

• Kyllä oikeasta suorituksesta pitää saada kunnon palkinto - kuka nyt kehuilla elää.

• In_no_sence
        ttuplai kirjoitti:

Kyllä oikeasta suorituksesta pitää saada kunnon palkinto - kuka nyt kehuilla elää.

Ai niin mä unohdin! Joo, pitää aina antaa namipala, kun pissiminen onnistuu! Mutta tosin meillä siinä oli se riski, että pentu oli opittuaan muka koko ajan käyvinään pissalla ja odotti aina palkkiota, saattaisikohan niin käydä miehenkin kanssa?

• In_no_sence kirjoitti:

Ai niin mä unohdin! Joo, pitää aina antaa namipala, kun pissiminen onnistuu! Mutta tosin meillä siinä oli se riski, että pentu oli opittuaan muka koko ajan käyvinään pissalla ja odotti aina palkkiota, saattaisikohan niin käydä miehenkin kanssa?

Tekeehän sitä ihmiset kaikenlaista muutakin tyhmää namuista - esim. käy töissä. Eli 3000 Euron kuukausipalkalla vois hyvinkin pissiä pönttöön - vaikka kerran tunnissa.

• In_no_sence
        ttuplai kirjoitti:

Tekeehän sitä ihmiset kaikenlaista muutakin tyhmää namuista - esim. käy töissä. Eli 3000 Euron kuukausipalkalla vois hyvinkin pissiä pönttöön - vaikka kerran tunnissa.

Niin että pomo maksaisi pelkästään siitä, että työntekijä onnistuu osumaan pyttyyn... Joo-o, voisi toimia. :)

• In_no_sence kirjoitti:

Niin että pomo maksaisi pelkästään siitä, että työntekijä onnistuu osumaan pyttyyn... Joo-o, voisi toimia. :)

Toihan vois toimia esimerkkinä ja siten innostaa muita miehiä. Lopputuloksena olis lisää työviihtyvyyttä - ja yksi irtisanottu siivooja. Eli lisää tehokkuutta - siis sijoitetun pääoman tuotto parempi.

• maniamania

oppimattomuustapauksessa rakentaa miehelle ulkotarhan ja sinne kopin? Sais kuseksia vapaasti ja vapaudestahan miehet tykkää muutenkin. Tottakai raikasta vettä pitää olla saatavilla ja kopin sit kunnollinen, ettei se mies kylmety. Onkohan tuon kusemisen oppimisesta tehty mitään tutkimusta? Että onko prosentuaalisesti isokin tuo oppimattomien osuus? Lähistöllä on iso tarha, jonka kopin oviaukon päällä lukee Peni.. mutta pianko siihen yhden kirjaimen lisää. Naapurin tarhassa asuu kyllä koira, joten kai niiden mies on sitten sisäsiisti.

• tosivaitaru

sähköpaimen.

• tahjprince

on levittää hajuhormoneja, sinä epäkristitty vakooja!

• 17+2

ensiksi tarvis olla tosi iso vittu mihin mahtus sisään ja emmä ny tierä onko se vitussa opiskelu kauheen mukavaa. joka jätkä lattialle kusee ,mutta ole mies ja paskanna kattoon

• en minä tahallani lattialle lorota, se vain tapahtuu. Mistä sitä koskaa tietää, millä paineella sieltä tulee ja kuinka on tähtäimet säädetty kohdilleen. Yleensä, jos menee ohi, menee vasemmalta takaa, mut silti siihen ei opi millään. *pahoittelut*

• au-liskot

siitä että siivoat jälkesi.

• Naiset ei tajua

kusta kaikkea pöntöön kun yhden suihkun sijasta jalkojen välissä on joskus sprinkleri. Idioottikin osaa kusta yhden suoran suihkun viimeistä pisaraa myöten pönttöön mutta kun se ei aina ole sellainen. Siltikään miehet ei istu kusemaan.

• ,,,,,,,,,,,

sprinkleri? voi onko jollain sellainen -siellä :)

• tosivaitaru

sprinkleri. Ihme, ettei ne lahkeensuut ja housut ylempää ole enemmänkin kusessa. Jaa, no selvis sekin, miksi monissa vessoissa on nykyään käännettävät puhaltimet käsille...

• Puska

Eh. Minä istun useinkin.

• mitenkään.

Voit tietysti puhua kyseisten miesten/miehen kanssa.

• perseessä, jos ei se vitussas opi.

• kirpela

pyytää herroja kerran istumaan siihen eritteessä olevalle pytylle? Voisivatten hoksia mikä on ällöä.

• ....

silloin kun syyllinen ja kaikki muut ovat paikalla niin nostat semmosen kovaäänisen äläkän.

Jos alkaa posket punoittaa niin viesti alkaa menemään perille.

Vaihtoehtoisesti voit hommata firman laskuun Etolasta ison saavin ja siihen isoilla kirjaimilla "Kusisaavi"

• sille julkisesti, et sillä on tähtäys hiukan viturallaan.

• valitat!

Siivoo se!

• au-liskot

ensin ostat water proof-tussin, ja kirjoitat kannen sisäpuolelle: ÄLÄ KUSE ISTUIMELLE, NOSTA ISTUIN YLÖS!!! Jos pöntön vieressä lainehtii, voit olla iloinen siitä että edes yrittävät kusta pönttöön. Jotkut kusevat lavuaariin.

Toisin kuin naiset väittävät, istuimen saa jättää ylös. Se on vain merkki siitä että mies on nostanut sen kohteliaasti pois tieltä.

Haittaako se lattialla oleva kusi? No, jos haittaa teepä näin: laita wc:n seinälle ilmoitus, että jalkasi ovat aina kusessa koska vessan lattialla on kusta jota ei ole poimittu pois. Jos touhu jatkuu, _sinä kostat ja käyt kusemassa muiden yhteisten tilojen lattialle_, niin. Ihan Up to You. Sinun pitää uskaltaa myös toteuttaa tämä ukaasi.

Jos kovasti vituttaa, voit jopa aloittaa kostolla ja käyt kusemassa kahvinkeittimen viereen lammikon.

Vie vessaan hyvää taloussiivouspaperia ja suihketolua, sillä on näppärä siivota. Miehiä pitää kannustaa siivoamaan. Miten he ilman paperia tai välineitä mitään siivoavat?

terveisin toisen polven kusitaiteilijat

• Olen antanut itselleni kertoa, että ne naisten vessat vasta törkeässä kunnossa on. Suuri ihmetys siivoojien keskuudessa, miten helvetissä naiset onnistuukin kusemaan seinille lattiasta puhumattakaan.

• au-liskot

istuimelle, se on faktatietoa. Mene mihin vain naisten yleisvessaan. ÄMMÄT HEI, ETTE SITTEN VIITSI OTTAA VESSAPAPERINPALAA JA PYYHKIÄ SITÄ VEDEN KANSSA POIS?

Ilmeisesti jotkut naiset eivät edes huomaa tätä, kun heillä on pokkaa tulla jonotetusta vessasta ulos niin että siellä on se saatanan tippa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      308
      3168
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2051
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1840
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1585
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      400
      1460
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      35
      1351
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      219
      1240
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1144
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1046
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      980
    Aihe