Mitä tekisit jos tietäisit kuolevasi huomenna?

4

Kertokaa.

19

299

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetää lärvit.

• Uno35

melkein aina lärveissä.

• Uno35 kirjoitti:

melkein aina lärveissä.

Pari kertaa kuukaudessa...

• huoneuston:::

.

täyteen suolikaasuja

Olisi siinä poliisitutkijoilla ihmettelemistä

.

• OLENNORMAALIIHMINEN!

keu keu =)

• ..kyllä mä käyttäisin sen ajan puhumiseen.

• ...miten kuolisin, niin lukisin kaikki vakuutuslaput läpi ja selvittäisin tuleeko vakuutuksista rahat. Mikäli tuo tapa ei vakuutusyhtiötä miellyttäisi käyttäisin vaihtoehtoisia tapoja. Valitettavasti minkäänlaista testamenttia en voisi laatia enää, koska silloin vakuutusyhtiö eväisi rahat vedoten itsemurhaan.....

• aavistustakaan

• päällensä:::

.

digiboksiin ettei vain jäisi tekemättä

.

• kirpela

itsekäs.

• vänksy

haluisin kokeilla heroiinia, koska ensinnäkin se varmasti veis kipuja pois ja muutenkin, koska en sitä varmaan muuten uskaltais kokeilla ja sen avulla toivon mukaan pääsisin sellaiseen euforiseen ja rauhalliseen tilaan, jolloin se kuolemakaan ei tuntuisi ollenkaan pelottavalta. Olisin jonkun mulle rakkaan ihmisen seurassa viime hetkeni. Aiemmin viettäisin aikaa kyllä kaikkien muidenkin mun läheisteni kanssa.

• --..

kiintolevyn

• monte34

tilaisin el maco granden

• Mäntä pohjaan ja vauhdilla.

• musiikkitiedostoni G.M:lle

• ..Katti

Ajattelisin:"Vai niin. Enpähän usko ennenkuin näen." Kuitenkin, kai sitä pitäis sairaalaan varulta hankkiutua, että masussani mylläävä vaavi säilyisi hengissä. Niin, ja kai sitä pitäis asiasta ukolle mainita ;)

• ...........

Voi voi. Onpas ankea aihe. Jos päivää ennen saisin omasta kuolemastani tietää, kirjoittaisin käsin kirjeet kaikille rakkailleni ja tärkeimmille ystävilleni, sekä siirtäisin asiakirjalla asioideni hoidon luotettavalle ihmiselle. Sitten varmaan ostaisin vuosikerta-shampanjaa ja viskiä, sytyttäisin kynttilän ja ihmettelisin. Mutta on sulla joo niin masentava aihe, ettei edes voi enempää teoretisoida. Ei halua kuvitella. Keksi parempia aiheita.

• MUISTAA:::!!!!!!

.

että toisen kuolema on toisen leipä

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68