En ole koskaan maistanut Hälsans Kökin kasvispihvejä, ajattelin ostavani mutta ovatko ne teistä olleet hyviä? Itse aina jaksa alkaa väsäämään pihvejä ja kaipaa vaihtelua välillä valmisaterioista.
Näitten kasvispihvejen ym. kohdalla kun on itselläni sattunut parikin ikävää pettymystä. Muutaman merkin valmisteet kun eivät ole ihan miellyttäneet makuaistejani, mm. useiden soijanakkejen kohdalla ollut niin.
Sitten maistoin Hälsans Kökin soijanakkeja ja seesaminugetteja ja ne ovat olleet taivaallisia!
Kuuluuko nämäkin pihvit niihin "onnistuneisiin" kasvis-eineksiin?
Kiitän jo etukäteen, jos jollakin omaa kokemusta asiasta ja viittii vastata :)
Hälsans Kök -kasvispihvit?
3
650
Vastaukset
- Kokemuksia?
öh, anteeksi, tulikin vahingossa vegaani palstalle, sisältää kananmunaa..
- kokeilin
enkä muista syöneeni mitään yhtä pahaa. Laivalla käytiin juuri ja onneksi siellä grillipaikasta sai aivan ihania pihvejä. Hieman punertava, verta tihkuva hyvin riiputettu mehevä pihvi. Kaiken kruunasi paistoliemestä, punaviinistä ja kunnon kermasta tehty kastike. Voiko sitä ihminen parempaa toivoa?
- yööök
Kerran oli jotain soijanakkeja tarjouksessa ja ajattelin kokeilla. No se kokeilu ei päättynyt hyvin, edes koirille ne ei kelvannut. Nykyään syönkin vain mahdollisimman lihaisia ja E621 vapaita nakkeja. Niissä on maku kohdallaan ilman kymmeniä lisäaineita. Oletko koskaan miettinyt mitä nuo lisäaineet tekevät ihmisellä pitkäss juoksussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351