Olen tavannut kaikinpuolin kivan miehen. Mutta hänen hengityksensä haisee aivan kamalalle! Vaikka hän olisi juuri syönyt ja pessyt hampaansa, hengitys haisee taas pian. Hän haluaisi suudella usein, mutta se on mielestäni erittäin vastenmielistä tämän vaivan takia. En kohta pysty enää suutelemaan häntä ollenkaan. Miten ihmeessä huomauttaa tälläisestä asiasta loukkaamatta toista? Olen täysin neuvoton. Haju on vaan niin luotaantyöntävä, että pelkään että orastava suhde kaatuu siihen :(
Kumppanin pahanhajuinen hengitys
36
3467
Vastaukset
- Odööri
muu ei auta täs kohtaa
Kysy siltä, milloin se on viimeksi käynyt hammaslääkärissä. Siitä sitten johdattelet keskustelun hienotunteisesti asina ytimeen. Outo ukko se on, jos ei ymmärrä yskää.
- hammaslääkärinhoitaj
niin?
hammaslääkärinhoitaj kirjoitti:
niin?
Minulla ei ole ollut yhtään reikää kuuteen vuoteen ja olen kova poika syömään xylitol-pastilleja. Pistähän sinäkin tekarisi lasiin ja harjaa kielesi. ;-)
- raparperiX
Hammaskivi joka haisee... jos sitä ei poista vähintään kerran vuodessa niin lemu on mahtava. Hammaslankaa voisit tarjota kaverilles ja sanoa et joka ilta pitäs langata!
pastilli joka raikastaa hengityksen ennen pusuttelua.
- Marjelie
haju tulee nielusta ja joskus mahasta. Hampaiden pesu ja suuvesi auttavat jonkinverran, myöskin purukumi.
- 13+14
pahanhajuinen hengitys saattaa johtua myös jostain vatsan eritteestä tms. ja yhtä hyvin kuin se on hammaslääkärin asia, voi olla myös tavallisen lääkärin asia. Sithän on sitä SB12 ihmeainetta, jota kannattaa kokeilla!
Mutta hanmpaiden pesu 2 krt/päivässä auttaa yleensä paremmin kuin mikään pastille tms. - DÖDÖÄ:::!!!!!!
.
suoraan suuhun!!!!!!!!1111!!!
.- ######??????
*
Dödö kuuluu alemmas ;)
* - HUOLEHDITTAVA::::!
######?????? kirjoitti:
*
Dödö kuuluu alemmas ;)
*.
siksi on syytä suihkuttaa myös hygieniasprayta kyseiseen hemmoon
Tappaa 99% pöpöistä!!!!!!!!!!1111!!!
. HUOLEHDITTAVA::::! kirjoitti:
.
siksi on syytä suihkuttaa myös hygieniasprayta kyseiseen hemmoon
Tappaa 99% pöpöistä!!!!!!!!!!1111!!!
.yks ja sama henkilö?
- KETKÄ:::?????
LaRito kirjoitti:
yks ja sama henkilö?
.
"ME????????"
. KETKÄ:::????? kirjoitti:
.
"ME????????"
.sinä, hän. ensin eka kirjottaa ja sitte kohta tulee toinen kirjottaan sen kirjotuksen alle saman tapaisella kirjotustyylillä jotain takaisin. mutta eihän siinä oo silloin mitään järkeä.
LaRito kirjoitti:
sinä, hän. ensin eka kirjottaa ja sitte kohta tulee toinen kirjottaan sen kirjotuksen alle saman tapaisella kirjotustyylillä jotain takaisin. mutta eihän siinä oo silloin mitään järkeä.
että sama henkilö juttelis itsensä kanssa.
- TIEDÄ:::!!!!!!
LaRito kirjoitti:
sinä, hän. ensin eka kirjottaa ja sitte kohta tulee toinen kirjottaan sen kirjotuksen alle saman tapaisella kirjotustyylillä jotain takaisin. mutta eihän siinä oo silloin mitään järkeä.
.
ketkä kaikki tänne oikein kirjoittelee???????
. - ######???????
TIEDÄ:::!!!!!! kirjoitti:
.
ketkä kaikki tänne oikein kirjoittelee???????
.*
Harrastatko SINÄ yksinpuhelua????
* - ELÄISSÄNI:::::!!!!
######??????? kirjoitti:
*
Harrastatko SINÄ yksinpuhelua????
*.
höpissyt issekseen :):):):)
. - ######???????
ELÄISSÄNI:::::!!!! kirjoitti:
.
höpissyt issekseen :):):):)
.*
Mutta eikö ole kiva ajatella miltä se tuntuisi?
* ######??????? kirjoitti:
*
*nyt on selvästi jo pilailua ilmassa. :D
- ASIAA:::::!!!!
######??????? kirjoitti:
*
*.
yhtaikaa, päänuppi sekoaa ja pierettää
.
auttaiskohan asiaa? :D
- alkup.
mutta kaipailisin vinkkejä nimenomaan siihen, miten voisin HUOMAUTTAA hänelle asiasta. Ja niin ettei hän loukkaannu siitä. Miten itse reagoisit, jos toinen sanoisi sinun hengityksesi haisevan pahalta? Ja nuo pastillijutut, ihan hyvä mutta eihän ne poista itse hajun aiheuttajaa. En vaan voi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, jonka henki haisee paskalle :( Enhän voisi suudella häntä juuri koskaan jne.
sen kuuluis olla täällä jauhamassa paskaa, eikä sun. (gryp.tonsillit.ientuleh.) Menkää lääkäriin.
- fjjsjjjjjjjjjj
sen purra jenkki,se auttaa..Jenkkiä yöpöydälle että ennen aamusessioita saa raikkaan hengityksen,niin minä teen.
Tiedätkö mitä?
Miks sä teet tästä ongelman itsellesi ja hänelle?
Jos et kerro asiasta jätät hänet kuitenkin - ja hänen elämänsä on seuraavan naisen kanssa täsmälleen yhtä vaikeaa.
Sä jatkat matkaasi ja törmäät jatkossa ihan varmasti miehiin joilla on pettämis, alkoholiongellma tai jotka hakkaa tai jotain muuta jotka on VAIKEAMPIA hoitaa kuntoon kuin tollanen perustason probleemi kuin haisuhenki.
Jolloin: Omassa "en halua loukata jabajabajaba" sievistelyssäsi toimit sekä omien intressiesi vastaisesti että myös sen miehen intressien vastaisesti. Kukaan ei saa koskaan mitään kivaa vaikka ongelma olis yksinkertaiseesti hoidettavissa kaikkien eduksi.
Mieti tilanne että tällä miehellä ei oliskaan pahanhajuinen hengitys vaan hän olis täysin ok. No - et itse tietäisi että sussa on jokin dramaattinen vika jonka voisi korjata suht helposti. Haluaisitko kuulla mikä sinussa on vikana?
Thou shall do to others as you wish others to do unto you.- alkup.
Jotenkin vain kun ei olla tunnettu vielä kauaa niin sitä on tässä vaiheessa niin hienotunteinen toista kohtaan. On hirveän vaikea töksäyttää "ootko muuten huomannu, että sun hengitys haisee". Ja mitä tuohon vaivan helppohoitoisuuteen tulee niin monesti se ei kyllä oo ollenkaan niin helppoa. Monet ihmiset tuskailee saman ongelman kanssa, kaikki paikat tutkittu ja siltikin vain hengitys haisee. Mut tuo haisuhenki oli kyllä hauska ilmaus =)
alkup. kirjoitti:
Jotenkin vain kun ei olla tunnettu vielä kauaa niin sitä on tässä vaiheessa niin hienotunteinen toista kohtaan. On hirveän vaikea töksäyttää "ootko muuten huomannu, että sun hengitys haisee". Ja mitä tuohon vaivan helppohoitoisuuteen tulee niin monesti se ei kyllä oo ollenkaan niin helppoa. Monet ihmiset tuskailee saman ongelman kanssa, kaikki paikat tutkittu ja siltikin vain hengitys haisee. Mut tuo haisuhenki oli kyllä hauska ilmaus =)
... hienotunteisuutta vaan tietynlaista vastuunvälttelyä. Hän on ilmeisesti henkeään lukuunottamatta hieno mies. Hän ansaitsee mahdollisuuden, eikö?
Silloin ainoa reitti ongelman (mahdolliseen) ratkaisemiseen on sen tiedostaminen. Mä en käyttäis tollasta "oletko huomannut että..." vaan ennemminkin muotoa "Tiedätkö että sä olet melkolailla täydellinen mies mutta sinussa on yksi haitta jolle ihan oikeasti pitäisi ja voi tehdä jotain. Hengityksesi siis haisee... "
"Haju minua ei haittaa enää kun pistin pyykkipojan nenään."
- Fröbelin palikat; Haisunäätä
- In_no_sence
No... Todennäköisin syy on, ettei hän puhdista suutaan kunnolla (plus käyttää paljon maitotuotteita), varsinkaan kieltä ja hampaiden välejä, joten mitä jos jättäisit kylppärin oven auki mennessäsi hammaspesulle ja tekisit oikein numeron siitä, miten tärkeää raikas hengitys on ja miten siihen tarvitaan monenlaisia välineitä, kuten jokin jolla puhdistaa kieli ja hammaslankaa. Jospa se tajuaisi.... Mä joskus yhdelle kaverille jonka hengitys haisi aivan kauhean pahalle tein niin, että kun olimme yhdessä kaupassa, niin ostin kaikkia välineitä ja oikein esittelin niitä hänelle ja vielä päivittelin, ettei ihmiset osaa puhdistaa suutaan kunnolla... Hänelle meni perille. Jos huomautat suoraan, niin nolaat hänet, joten jotenkin kiertäen se on tehtävä.
... sit asiassa kuin asiassa on sama kuin vittuilu. Vastaavissa tilanteissa olen ymmärtänyt kyllä viestin mutta samalla itse alan siitä lähtien puhua kaikesta kans "vihjailemalla".
"Tiedätkö kun tuolla kaapissa on sellaisia kahvikuppeja. Ja tiedätkö sellaisen tunteen kurkussa ja vatsassa niinkuin jotain puuttuisi. Tiesitkös muuten että kahvinkeitolla on parisuhdetta parantava vaikutus? Ja siis puhun nyt jostain sellaisesta jonka suorittaminen saa huuliltani tipahtamaan kuusikirjaimisen sanan joka alkaa kirjaimella K ja päättyy kirjaimeen S " jne jne jne.
Olen pirun ärsyttävä silloin.- In_no_sence
Kukkomies kirjoitti:
... sit asiassa kuin asiassa on sama kuin vittuilu. Vastaavissa tilanteissa olen ymmärtänyt kyllä viestin mutta samalla itse alan siitä lähtien puhua kaikesta kans "vihjailemalla".
"Tiedätkö kun tuolla kaapissa on sellaisia kahvikuppeja. Ja tiedätkö sellaisen tunteen kurkussa ja vatsassa niinkuin jotain puuttuisi. Tiesitkös muuten että kahvinkeitolla on parisuhdetta parantava vaikutus? Ja siis puhun nyt jostain sellaisesta jonka suorittaminen saa huuliltani tipahtamaan kuusikirjaimisen sanan joka alkaa kirjaimella K ja päättyy kirjaimeen S " jne jne jne.
Olen pirun ärsyttävä silloin.No mutta katsos ap onkin nainen ja osaa hoitaa homman hienovaraisesti. Ja jos kyseessä olisin minä, niin mieluummin kuulisin sen noin, niin säästyisin nololta tilanteelta.
- tiedosta kiitollinen
In_no_sence kirjoitti:
No mutta katsos ap onkin nainen ja osaa hoitaa homman hienovaraisesti. Ja jos kyseessä olisin minä, niin mieluummin kuulisin sen noin, niin säästyisin nololta tilanteelta.
on todella paskamaista jos toisen suu tahi pillu haisee.. yhtä paha juttu kumpikin. suomen naisilla yleensä haisee molemmat ihan liikaa. etten jaksa lähtee mihinkään heidän kassaan. koska nämä pillu/suun-hajut vaikee toiselta poistaa.. nykyisen naiseni hengitys aluksi aamuisin haisi aika´paljon "koska hänellä oli hammasraudat" mutta kun hän aamulla alotti päiväää suutelemalla minua hulluna. riistäydyn irti ja menin kylppäriin hakemaan suuvesipullon tyynylle.. hän lähti huuhtelemaan hampaansa. selvisin Viikossa Ongelmasta. hänen Pillu tuoksunut Aina hyvälle.. Mutta Suomi-Neidon Pillu Haisee Swidun-pahalle 85% sti. tapauksista, Otos n.700 kpl. sitä en ymmärrä. MIKSI suomi nainen ie osaa ghoitaa pilluaan..??
- sagasd
tiedosta kiitollinen kirjoitti:
on todella paskamaista jos toisen suu tahi pillu haisee.. yhtä paha juttu kumpikin. suomen naisilla yleensä haisee molemmat ihan liikaa. etten jaksa lähtee mihinkään heidän kassaan. koska nämä pillu/suun-hajut vaikee toiselta poistaa.. nykyisen naiseni hengitys aluksi aamuisin haisi aika´paljon "koska hänellä oli hammasraudat" mutta kun hän aamulla alotti päiväää suutelemalla minua hulluna. riistäydyn irti ja menin kylppäriin hakemaan suuvesipullon tyynylle.. hän lähti huuhtelemaan hampaansa. selvisin Viikossa Ongelmasta. hänen Pillu tuoksunut Aina hyvälle.. Mutta Suomi-Neidon Pillu Haisee Swidun-pahalle 85% sti. tapauksista, Otos n.700 kpl. sitä en ymmärrä. MIKSI suomi nainen ie osaa ghoitaa pilluaan..??
hengitys haisee usein pahalle nielurisojen takia. varsinkin jos ne ovat rikkonaiset. sinne kerääntyy kuolleita valkuaissoluja jotka tuottavat hajun. kannattaa leikkauttaa risat veks.
ei auta vaikka kuinka harjaat hampaita, käytät hammaslankaa, suuvesiä sun muita, jos risoissa on noita valkoisia etovalta haisevia mollukoita.
itse poistatin ja henki raikastui. sitä ennen olin jo ehtinyt hangata hampaani pilalle.
- amaly
mitä noita pahanhajuisia hengityksiä joutuu aamuisin ruuhkadösässä haistelemaan.
Kyllä asiasta täytyy voida suoraan sanoa ilman että toinen loukkaantuu. Itse ainakin sanoisin tai no joskus olen jättänyt sanomatta ja vain lakannut vastaamatta miehen yhteydenottoihin. :) - .........
Voisiko olla, että tyyppi ei ole visiteerannut hampilääkärillä vähään aikaan? Luulis, että haisemisiin olisi tarjolla välineitä. Käyttääks se sentään ainakin hammaslankaa säännöllisesti? Jos ei, voisit vaikka vihjaista asiasta... Entä vetääks se jotakin raakaa valkosipulia tms. mausteisia ruokia useinkin ja kuinka usein päivässä pesee hampaansa? Tupakoiko? ( Tupakoivan ainakin pitää kiinnittää aivan erityistä huomiota suuhygieniaan, koska röökihän nyt valitettavasti myös haisee). Tsiigaas ainakin tyypin hammasharjaa, jos kylässä käyt...Onko siellä kulahtanut vuosia palvellut harjuliini kenties oikein kunniapaikalla? En nyt ihan varma ole, mutta luulisin, että apteekeissa olisi tarjolla joitakin tablettejakin pahanhajuiseen hengitykseen. Ja zylitol-purkka on ihan must: osta sä vaikka sitä miehelle.
Kyllä mä ainakin sanoisin tollasesta. Yököttäväähän se on suudella, jos oikein katku käy. Kuitenkin yhtä hirveää on myös huono suutelija... Kerron tän vain siksi, että aikoinaan itse tapailin miestä, joka ( valitettavasti) oli erityisen innokas suutelija, mutta taidot ei oikein yltäneet innon tasolle... Tapaus tyyliin kuolasi suudellessaan aina melkein puoli naamaani märäksi ja aloin lopulta suorastaan vältellä suutelemista hänen kanssaaan. Oli hirveää, kun oli pakko kääntää pää pois, kun ei halunnut suudelmia. Ja luonnollisesti suhde loppui.:) Nykyisin pidän muuten aika vahvana suhteen onnistumisen mittarina sitä, että nautinko suutelemisesta miehen kanssa, vaiko en. Jos en nauti, mies ei ole potentiaalinen. Yks mies on kyllä takavuosilta jäänyt harmittamaan, kosken ITSE osannut suudella häntä, kun jännitin liikaa.;) Voi jos vois kyseiselle vielä näyttää, että well... *vitsi*, mutta tää toki on vain vitsiä ja ajatusleikkia. Kyseinen mies on nimittäin kaunis muisto mielessäni ikuisesti, mutta tavallaan olen onnellinenkin, ettei suhteesta tullut mitään. Sen vain piti mennä niin, vaikka heikkoina hetkinäni olen muusta mielessäni hiljaa haaveillutkin ( ja ei sitten ole mitään palstojen nettityyppejä - en tunne ketään teistä).
Kaikki naiset: herkkyydellä suutelevan miehen kanssa suhteellanne voi olla tulevaisuus! *nauraa*
No ei, no: tsemppiä sulle toki tuon miehesi kanssa, mutta sano nyt ihmeessä, että hänellä on pahanhajuinen hengitys. Ongelmasta voi olla mahdollista päästä eroonkin. - ime lujaa
sillä putken toisessa pääässä on kakkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083158Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182041Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991451Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351351Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171134
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20980