Minkälainen brassailu ärsyttää?

mätunnenkekkosen

Niin mitkä on teistä legendaarisen kiusallisia brassailunaiheita.

23

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tiedätkö kuka mä oon?"

      • Se ärsyttää, mutta myös huvittaa. Yleensä kun mä en niitä oikeastikaan tunne :)


      • .."arvaa ketä mä tunnen" ts. nostaa omaa statusta julkkiskavereilla. xD


      • katarzyna kirjoitti:

        .."arvaa ketä mä tunnen" ts. nostaa omaa statusta julkkiskavereilla. xD

        Siihen voi aina sanoa, että arvaa kiinnostaako?


      • Richartti kirjoitti:

        Se ärsyttää, mutta myös huvittaa. Yleensä kun mä en niitä oikeastikaan tunne :)

        sanonut, että en tiedä, mutta otetaan selvää ja esitellyt itseni. Sen jälkeen vähän tentannut sellaiselta, et kuka hän on ja lopulta hän ei ole enää itsekään tiennyt sitä...


      • katarzyna kirjoitti:

        .."arvaa ketä mä tunnen" ts. nostaa omaa statusta julkkiskavereilla. xD

        ...on vain mitään sen kummemmin ajattelematta alkaa kertoilemaan kaikenlaista.... "Kun tuossa viime viikolla olin Ollilan Jorman kanssa syömässä, niin...." Tuon tyylistä juttua riittää joillakin niin paljon, että ei niihin jaksa enää reagoida mitenkään. Korvasta sisään toisesta ulos....


      • Genio.Mente kirjoitti:

        sanonut, että en tiedä, mutta otetaan selvää ja esitellyt itseni. Sen jälkeen vähän tentannut sellaiselta, et kuka hän on ja lopulta hän ei ole enää itsekään tiennyt sitä...

        ...joltain paikalliselta suuruudelta udellut, että mistä minun pitäisi hänet tuntea ym.
        Sitten se oli kauhen loukkaantunut, kun ne sen meriitit ei tuottanut ilmeisestikään toivottua tulosta. Ei siinä oikein mitkään poliittiset tai taloudelliset meriitit paina, ku mä oon päättämässä minkä värisiä ihmisiä päästän talooni sisälle keskellä yötä.


      • mustavalkee
        Richartti kirjoitti:

        ...joltain paikalliselta suuruudelta udellut, että mistä minun pitäisi hänet tuntea ym.
        Sitten se oli kauhen loukkaantunut, kun ne sen meriitit ei tuottanut ilmeisestikään toivottua tulosta. Ei siinä oikein mitkään poliittiset tai taloudelliset meriitit paina, ku mä oon päättämässä minkä värisiä ihmisiä päästän talooni sisälle keskellä yötä.

        Minkä värisiä ihmisiä?


      • mustavalkee kirjoitti:

        Minkä värisiä ihmisiä?

        ....vihreitä, demareita, kokoomuslaisia yms... buahhahhah....


    • ..on mulle sellaisia...

    • vänksy

      Näihin kyllä yleensä pätee se, et mitä suuremmat puheet, niin sitä pienemmät taidot.

    • ......

      No muutamia mainitakseni esimerkiksi auto. Monikaan asia ei ole niin noloa, kuin autollaan brassaileva ihminen. Samaten sukujuurilla tai ylipäätään jonkun muun paremmin menestyneen sukulaisen saavutuksilla brassailu on kohtuullisen kiusallista, jos sellaiseen törmää. Kaikkein nolointa on ehkä kuitenkin brassailu mieskunnolla. Sellainen mies ei ole kuin vitsi, joka sillä naiselle brassailee tai yrittää iskeä naista vetoamalla "kestävyyteensä".

    • Yks tyyppi aina lesos, et sil on 6 lovinen loota Audissa. Mulla oli tommonen "tomatti" enkä ikinä tiennyt mikä siellä surrasi. Se vähän harmitti.

    • Marjelie

      Minä olen Kingi ja te muut ette ole mitään.

    • ja oikkekirjootus.

    • Että minä olen kuitenkin maailman vaatimattomin.
      Näin erinomaisena on pakkokin olla ettei herätä katkeruutta.

      • vänksy

        maailman vaatimattomin.
        Moni hänen sijassaan esim. pröystäilisi huippukorkealla äö:llään...

        ;)


      • vänksy kirjoitti:

        maailman vaatimattomin.
        Moni hänen sijassaan esim. pröystäilisi huippukorkealla äö:llään...

        ;)

        Olen niin älykäs, ettei minun tarvitse lainkaan korostaa sitä.
        Alleviivaan nyt sielä erikseen, ettei tarvitse koskaan eikä yhtään korostaa, sillä se on kaikille jo muutenkin täysin selvää.


      • vänksy kirjoitti:

        maailman vaatimattomin.
        Moni hänen sijassaan esim. pröystäilisi huippukorkealla äö:llään...

        ;)

        Ensio1 on vaatimattomuuden perikuva. Täytyy eritysesti muistaa, että se on vaikeaa, kun on niin helvetin hyvä.

        ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ensio1 on vaatimattomuuden perikuva. Täytyy eritysesti muistaa, että se on vaikeaa, kun on niin helvetin hyvä.

        ;-)

        Katsokaa nyt miten taitavasti minäkin olen erinomaisuudessani ylivertaisen vaatimaton.


    • Jazuli

      mut mä oon jumalattoman hyvännäkönen ja älykäs..=o)

    • Partanen Savolainen

      Me savolaiset olisimme varmaan maailman vaatimattomin heimo, jos siihen olisi vähänkään aihetta.

    • Kaikki.

      nm. olen laulanut presidentti Kekkoselle, kun hän kävi kylässä Lohjan Vivamossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe