Niin mitkä on teistä legendaarisen kiusallisia brassailunaiheita.
Minkälainen brassailu ärsyttää?
23
652
Vastaukset
"Tiedätkö kuka mä oon?"
katarzyna kirjoitti:
.."arvaa ketä mä tunnen" ts. nostaa omaa statusta julkkiskavereilla. xD
Siihen voi aina sanoa, että arvaa kiinnostaako?
Richartti kirjoitti:
Se ärsyttää, mutta myös huvittaa. Yleensä kun mä en niitä oikeastikaan tunne :)
sanonut, että en tiedä, mutta otetaan selvää ja esitellyt itseni. Sen jälkeen vähän tentannut sellaiselta, et kuka hän on ja lopulta hän ei ole enää itsekään tiennyt sitä...
katarzyna kirjoitti:
.."arvaa ketä mä tunnen" ts. nostaa omaa statusta julkkiskavereilla. xD
...on vain mitään sen kummemmin ajattelematta alkaa kertoilemaan kaikenlaista.... "Kun tuossa viime viikolla olin Ollilan Jorman kanssa syömässä, niin...." Tuon tyylistä juttua riittää joillakin niin paljon, että ei niihin jaksa enää reagoida mitenkään. Korvasta sisään toisesta ulos....
Genio.Mente kirjoitti:
sanonut, että en tiedä, mutta otetaan selvää ja esitellyt itseni. Sen jälkeen vähän tentannut sellaiselta, et kuka hän on ja lopulta hän ei ole enää itsekään tiennyt sitä...
...joltain paikalliselta suuruudelta udellut, että mistä minun pitäisi hänet tuntea ym.
Sitten se oli kauhen loukkaantunut, kun ne sen meriitit ei tuottanut ilmeisestikään toivottua tulosta. Ei siinä oikein mitkään poliittiset tai taloudelliset meriitit paina, ku mä oon päättämässä minkä värisiä ihmisiä päästän talooni sisälle keskellä yötä.- mustavalkee
Richartti kirjoitti:
...joltain paikalliselta suuruudelta udellut, että mistä minun pitäisi hänet tuntea ym.
Sitten se oli kauhen loukkaantunut, kun ne sen meriitit ei tuottanut ilmeisestikään toivottua tulosta. Ei siinä oikein mitkään poliittiset tai taloudelliset meriitit paina, ku mä oon päättämässä minkä värisiä ihmisiä päästän talooni sisälle keskellä yötä.Minkä värisiä ihmisiä?
mustavalkee kirjoitti:
Minkä värisiä ihmisiä?
....vihreitä, demareita, kokoomuslaisia yms... buahhahhah....
..on mulle sellaisia...
- vänksy
Näihin kyllä yleensä pätee se, et mitä suuremmat puheet, niin sitä pienemmät taidot.
- ......
No muutamia mainitakseni esimerkiksi auto. Monikaan asia ei ole niin noloa, kuin autollaan brassaileva ihminen. Samaten sukujuurilla tai ylipäätään jonkun muun paremmin menestyneen sukulaisen saavutuksilla brassailu on kohtuullisen kiusallista, jos sellaiseen törmää. Kaikkein nolointa on ehkä kuitenkin brassailu mieskunnolla. Sellainen mies ei ole kuin vitsi, joka sillä naiselle brassailee tai yrittää iskeä naista vetoamalla "kestävyyteensä".
Yks tyyppi aina lesos, et sil on 6 lovinen loota Audissa. Mulla oli tommonen "tomatti" enkä ikinä tiennyt mikä siellä surrasi. Se vähän harmitti.
- Marjelie
Minä olen Kingi ja te muut ette ole mitään.
ja oikkekirjootus.
Että minä olen kuitenkin maailman vaatimattomin.
Näin erinomaisena on pakkokin olla ettei herätä katkeruutta.- vänksy
maailman vaatimattomin.
Moni hänen sijassaan esim. pröystäilisi huippukorkealla äö:llään...
;) vänksy kirjoitti:
maailman vaatimattomin.
Moni hänen sijassaan esim. pröystäilisi huippukorkealla äö:llään...
;)Olen niin älykäs, ettei minun tarvitse lainkaan korostaa sitä.
Alleviivaan nyt sielä erikseen, ettei tarvitse koskaan eikä yhtään korostaa, sillä se on kaikille jo muutenkin täysin selvää.vänksy kirjoitti:
maailman vaatimattomin.
Moni hänen sijassaan esim. pröystäilisi huippukorkealla äö:llään...
;)Ensio1 on vaatimattomuuden perikuva. Täytyy eritysesti muistaa, että se on vaikeaa, kun on niin helvetin hyvä.
;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Ensio1 on vaatimattomuuden perikuva. Täytyy eritysesti muistaa, että se on vaikeaa, kun on niin helvetin hyvä.
;-)Katsokaa nyt miten taitavasti minäkin olen erinomaisuudessani ylivertaisen vaatimaton.
- Jazuli
mut mä oon jumalattoman hyvännäkönen ja älykäs..=o)
- Partanen Savolainen
Me savolaiset olisimme varmaan maailman vaatimattomin heimo, jos siihen olisi vähänkään aihetta.
Kaikki.
nm. olen laulanut presidentti Kekkoselle, kun hän kävi kylässä Lohjan Vivamossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402