Aforismi

kananen.

19

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viIi

      nyt meni ohi ja kovaa.

      Hähä! :D

      • kananen.

        *ellet ymmärrä mitä tarkoitan, niin unohda*


    • vänksy

      Olen rakastunut ihmiseen, joka sai minut näkemään itseni uudessa valossa.

    • ... välillä yhteyttä joten voisin. Yhtähyvin voisin rakastua johonkuhun joka omaa vastustavan näkemyksen.

      Rakkaudessa kyse jostain muusta.

      "Ei sen tarvi olla viiden tähden hotelli, nimittäin huoneen hintaan kuuluvat pornokanavat tekevät säväyksen vaatimattomassakin majoitusmuodossa."

    • *hyvä kysymys*

    • että näin

      Minulla on positiivinen käsitys itsestäni, joten kyllä kiitos.
      Toki negatiivisen käsityksen itsestään omaavat kaipaavat itselleen kainalosauvoja, mutta kuka jaksaa...

      • kovin metsässä ajatuksesi...


      • vänksy
        Genio.Mente kirjoitti:

        kovin metsässä ajatuksesi...

        hyvin pitkälti metsässä. Se voi katsos olla toisinkinpäin, eikä vain niin että toinen kohottaa itsetuntoa. Se voi olla myös niinpäin että toinen palauttaa takaisin maan tasalle.


      • vänksy kirjoitti:

        hyvin pitkälti metsässä. Se voi katsos olla toisinkinpäin, eikä vain niin että toinen kohottaa itsetuntoa. Se voi olla myös niinpäin että toinen palauttaa takaisin maan tasalle.

        sun mielestä se on metsässä, koska sä tarvitset kainalosauvoja.


      • vänksy
        Genio.Mente kirjoitti:

        sun mielestä se on metsässä, koska sä tarvitset kainalosauvoja.

        taas kaulimesta päähäs. Jaksatko sä itse edes olla itsesi kanssa?


      • vänksy kirjoitti:

        taas kaulimesta päähäs. Jaksatko sä itse edes olla itsesi kanssa?

        viihdyn hyvin itseni kanssa. Minulla ei ole tarvetta vahvistaa sitä hyväntekeväisyydellä.


      • vänksy kirjoitti:

        taas kaulimesta päähäs. Jaksatko sä itse edes olla itsesi kanssa?

        sulle osoitus siitä, että sinä haluaisit muuttaa minut, jos siihen mahdollisuuden saisit...


    • Fr.Fionatar

      En missään tapauksessa voisi edes ajatella suhdetta sellaisen kanssa.

    • Jazuli

      hän vahvistaisi mun käsityksiäni itsestäni..???..mulle ei tainnu nyt iha aukee tää..tai jos aukeskin nii mä aattelen ton tarkottavan sitä.. et sulla on vaikka itsestäs käsitys rehellisenä ihmisenä ja vaikka tarmokkaana..sitte se toinenkin näkee sut samoin ja silleen vahvistaa sun käsitystä susta ittestäsi..??..=o)

      oisko se sitä sitten..hmm...siinä mielessä jokainenhan tahtoo näyttää vastapuolen silmissä hyvältä tyypiltä..ja tulla hyväksytyksi niillä arvoilla mitkä kokee itelleen tärkeiksi...siis mäkin pidän itteeni rehtinä ja luotettavana ihmisenä ja mun mies näkee mut samoin..eli kait sekin oli yks juttu joka vaikutti siihin et mä aattelin et tää mies näkee mut oikein semmosena, kun mä oon ja mä hänet siitä se sitte viriää..

      siis josse on sitä et toinen näkee sut semmosena, kun sä oikeesti ootkin ja sillä tavalla vahvistaa sun käsitystä itsestäs, ikään ko kuittaa sen..et sä oot oikeesti semmonen, kun oot itekki ajatellu olevas, nii madaltaahan se kynnystä synnyttää jotain syvempää..=o)

      mut ei suinkaa se ole se varsinainen syy rakastumiseen..??..

      • että hän ei saa sinusta esiin mitään sellaista, mitä sinä et itse tiedä ja sama päinvastoin. Luulisin...


      • Jazuli

        hieno kappale kuultavaksi..tattista kanaselle..=o)


      • Jazuli
        Genio.Mente kirjoitti:

        että hän ei saa sinusta esiin mitään sellaista, mitä sinä et itse tiedä ja sama päinvastoin. Luulisin...

        tota kuittaamista mitä mäkin ajattelin tossa..???..se toinen vahvistaa mun omia käsityksiäni itsestäni...mjoo

        mä taas uskon ja toivon et jokainen ihminen johon mä tutustun elämäni aikana saa musta esiin jotain semmostakin mitä mä en viellä ittestäni tienny..siis jotain uutta tavallaan..ei välttis mitään suurta ja ihmeellistä, mutta jotain...vaikkei mun perus luonne miksikään muuttuiskaan sen myötä..mut aina se vähän kehittää tavallaan, kun joku näkee sussa uuden piirteen..=o)

        tai emmä nyt tiedä kehittääkö se mitään, mutta jalostaa omaa ajatusta itsestä ehkäpä..tyyliin "ahaa tommonekin näkökulma minusta"...heureka..no oonko mä tommonen ja sitä kautta sitä ajatusta työstää ja tutkii itseensä..mutta ei se paha ole, jos musta ei löydy mitään uuttakaan..kunhan mä kelpaan ittenäni ja mä olen ok toisen mielestä kans etten vaan ittestäni pelkästään tykkää..eli voisin rakastua ihmiseen joka vahvistaa mun käsityksiä ittestäni, kunhan se ei tarkoita tässä yhteydessä mitään egon pönkittämistä tai semmosta itsensä ihailua..

        mut joo heräsin tossa tunti istte..ja nyt tarttis rientää kauppaan..jotta päivän jatkoja..!!


      • Jazuli kirjoitti:

        tota kuittaamista mitä mäkin ajattelin tossa..???..se toinen vahvistaa mun omia käsityksiäni itsestäni...mjoo

        mä taas uskon ja toivon et jokainen ihminen johon mä tutustun elämäni aikana saa musta esiin jotain semmostakin mitä mä en viellä ittestäni tienny..siis jotain uutta tavallaan..ei välttis mitään suurta ja ihmeellistä, mutta jotain...vaikkei mun perus luonne miksikään muuttuiskaan sen myötä..mut aina se vähän kehittää tavallaan, kun joku näkee sussa uuden piirteen..=o)

        tai emmä nyt tiedä kehittääkö se mitään, mutta jalostaa omaa ajatusta itsestä ehkäpä..tyyliin "ahaa tommonekin näkökulma minusta"...heureka..no oonko mä tommonen ja sitä kautta sitä ajatusta työstää ja tutkii itseensä..mutta ei se paha ole, jos musta ei löydy mitään uuttakaan..kunhan mä kelpaan ittenäni ja mä olen ok toisen mielestä kans etten vaan ittestäni pelkästään tykkää..eli voisin rakastua ihmiseen joka vahvistaa mun käsityksiä ittestäni, kunhan se ei tarkoita tässä yhteydessä mitään egon pönkittämistä tai semmosta itsensä ihailua..

        mut joo heräsin tossa tunti istte..ja nyt tarttis rientää kauppaan..jotta päivän jatkoja..!!

        Noh... Onhan sekin mahdollista. Minä en usko, että minusta kukaan sellaista esiin saa...


    • EN JA VOIN. RAKKAUS ON ANKARA TAUTI,SIIHEN KUOLEE SEISAALTAAN JA SILMÄT JÄÄVÄT AUKI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe