Iso koira saastuttaa enemmän

auto ei saastuta

Kuin iso katumaasturi.
E olisi ikipäivänä uskonut, että ilmastotutkijat päräyttävät suustaan moisen väitteen ja
tämä olisi uusin tutkimus, kerrottiin uutisissa.
Tähän saakka vain autoilijoita on syyllistetty vakavasta ilmaston lämpenemisen edistämisestä.
Samat tutkijat ovat jo kymmeniä vuosia jauhaneet autoilun haitallisesta vaikutuksesta ilmaston
lämpenemiseen ja ovat asiaa tutkimuksillaan perustelleet.
Ihmiset on aivopesty siihen, että heidän autoilu aiheuttaa ilmastonlämpenemistä ja autoilua pitää
rajoittaa.
Miten autoilu voi nyt yht'äkkiä olla vähemmän haitallista ilmastolle, kuin se on ollut jo
kymmenien vuosien aikana.
Onkohan näillä tutkijoilla oma lehmä ojassa eli he kaikki ajelevat isoilla katumaastureilla.
He ideoivat tämän uuden tutkimuksen, jotta heitä ei syyllistettäisi siitä, että ajelevat katumaastureilla.

Tästä ilmaston lämpenemis talkoista on tehty nyt maailman tärkein asia ja päättäjät keksivät kilvan uusia maksuja ihmisille ja vielä kehtaavat hymyillä ja naurahdella aina kun jokin uusi maksu tulee ihmisten maksettavaksi.
Eihän se heitä koske millään tavoin, koska heillä on varallisuutta mistä maksaa.
Taitaa ilmasto asiantuntijoina itseään pitävien mielipide vaihdella, kuin tuuliviiri.

9

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvissyöjä

Katumaasturi on kuiten monille ihan välttämätön työkalu, koirat sensijaan eivät ole! Niita ilmankin tullan toimeen!

• koiranleuka

Jos koira saastuttaa ilmaa enemmän kuin henkilöauto niin eikö lemmikkikoiran pidosta täytyisi tasapuolisuuden vuoksi maksaa ympäristöveroa.

• niin tarkkaan

laskettu. Tärkeintä on varmaan ollut saada kirjaa myytyä tuolla väitteellä. Koiranruuassa oleva liha on yleensä jätepaloja ja kalanperkeitä, jotka eivät kelpaa ihmisruuaksi, joten sen jalanjäljen arviointi ihmiselle tarkoitetun lihan perusteella on kyseenalaista. Tuossa on omalle (isolle) koiralle syöttämäni kuivamuonan ainekset:

Ingredients:
      Chicken (14%), Turkey (14%), chicken meal, whole grain brown rice, whole grain white rice, chicken fat (preserved with mixed tocopherols), oat flakes, potatoes (3%), barley, millet, duck (3%), salmon (3%), egg derivatives, linseed, natural chicken flavor, kelp (1%), carrots (1%), peas (1%), apples(1%), cranberry powder (1%), rosemary extract (1%), parsley flake (1%), potassium chloride, sodium chloride, choline chloride, dried chicory root, shell fish flour (source of glucosamine), cartillage of poultry (source of chondroitin), vitamins and minerals.

• lounasaika

tosi herkulliselta. Paljonko on kilohinta, jos vaikka vaihataisin koiranruokaan?

• Hyvähän nuita asioita on tutkia riipumatta siitä onko pihalla seisovassa nelivetoisessa saksanseisojassa kumiset vai nahkaiset tassut.

Laitetaan kova CO2-vero lihaa sisältäville lemmikkien muonille.
      Ja ihmisten.

• koiranleuka

Minun puolesta lemmikeiden muonalle saa laittaa vaikka ylellisyysveroa mutta liha on ihmisten perusravinto ja siksi verotuskikkailun ulkopuolella.

• hau ja vuh

että Phil Jonesin koira söi crun datan. Se varmaan kuvitteli voivansa hävittää kaikkia koiria raskauttavan todistusaineiston.

• mats petter

Ei kun se ajatteli sinänsä ihan oikein että datan syöminen aiheuttaa vähemmän päästöjä kuin mustinmurkinan.

• auttakaa ny vähä

Jos se vero tulee niin mikähän olis halpa, mutta muuten hyvä lemmikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5363
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2707
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2589
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2260
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2197
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82