mistä ihmeestä johtuu seuraavanlainen: olen haukotellut kohta viikon , yritän olla haukottelematta , kurkkuni on koko ajan kauheassa krampissa jos en haukottele, jos haukottelen teen sen noin parin minuutin väleinf!!! Tämä ei ole pilaa vaan totista totta, mistä ihmeestä tässä on kysymys. Väsynyt en ole, en ole ylipainonen , nukun hyvin , kaikki asiat kunnossa. Voiko olla , että kurkkuuni on jäänyt jonkinlainen kramppi joka aiheuttaa tän tunteen, että on pakko haukotella. Psyykkisesti olen ok.
Arvaatkaa kehtaanko mennä lääkäriin jos tää ei mene ohi? Onko kukaan kuulluut koskaan vastaavaa? Minä en ole kuullut....
jatkuva haukottelu
.............
2
871
Vastaukset
- ..,,..,.,.,.---.-.-.
jos toi ei mee ohi, niin mee lekuriin. Lekurit on nähnyt ihmiset moneen kertaan niin päältä kuin sisälmyksiä myöten. Niille sun haukottelu on pikku juttu.
- Parrott
Mulle tuli joskus Paroxetin lääkkeestä pakkohaukottelua, sellainen kramppimainen tunne kurkussa, eikä ollut väsymystä. Toistui tiuhaan. Siihen lääkäri totesi että ehkä tarvin lääkkeen jossa myös noradrenaliinia mukana...
Syötkö jotain lääkkeitä tai luontaistuotteita? Voisiko olla jokin hermostollinen häiriö tai biokemiallinen epätasapaino välittäjäaineissa?... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244