Mistä karkeista te tykkäätte?

Oopust

Minä tykkään salmiakista ja hedelmäkaramellista :D

19

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

      merkkarit olis parhaita..sekä hedelmä et salmari..ja hopea toffee..NAMS...!! =o)

      • Oopust

        merkkareita enää mistään saa, niitä alkuperäisiä...


      • Jazuli
        Oopust kirjoitti:

        merkkareita enää mistään saa, niitä alkuperäisiä...

        jäljitelmiä saa..=o/


    • ..turhan imelää. Tykkään manteleista, rouskis!

    • Ööööö.

      Karkeista vitseistä ja karkeista hiekkapapereista, esim.

    • Oopust

      salmiakki ja hedelmäkarkit on hyvä yhdistelmä.

      Jatka tällä linjalla vaan, ei haittaa yhtään...

      Alat liikkumaan ihan harmittomalla alueella ja noista aloituksista meidät kyllä erotetaan, kun mä pyrin aina johonkin eds jonkinlaiseen ajatteluun liittyvään...

    • monte34

      ne sokerikiteet vaan repii kielen auki ja nykyisin sokeri ongelmieni takia en pysty puolta kiloa kerralla niitä syömään ku alkaa vapisuttamaan vähemmästäkin.

    • vänksy

      Aika harvoin karkkia tulee syötyä..
      Suklaista suosikkini on Geisha, Dubbel-nougat ja After eight.. niin ja Toblerone. Tavallisista karkeista eniten pidän vadelmaveneistä. Salmiakkia tekee välillä kyllä mieli, mutta se on silloin sitten ihan sama, mitä laatua se on, kunhan vain on salmiakkia.

    • paras nami.

      • ccccd

        Räkää vai?


      • kundi.kundinen

        ja korvatoffee ;D krääh


    • alkuperäinen tyyppi ookkaan niin vastaan silti; syön harvemmin karkkia mutta suklaa menee ehkä "parhaiten" vaikkei sekään tunnu enää niin maistuvan.. mutta liekö ennemmin hyvä juttu.

    • Marjelie

      vähän karkkeja ja silloinkin vai sokerittomia.

      (Montelle ohjeeksi)

    • au-liskot

      jauhomadot

      • vänksy

        nami, nami...


    • laskin väärin

      Aika vähän syön. Kyllä moni karkki maistuu ihan ok:lta kunhan ei kauheasti syö kerralla, ei oikeastaan ole mitään yhtä tiettyä. Talvisin syön hedelmiä paljon mieluummin, nyt on esim. appelsiinit hyviä.

    • lakuveneistä ja sit sellaisista pehmeistä autoista. Ja valkoinen Toblerone on ihan tajuttoman hyvää, nam!

    • kundi.kundinen

      joo siis noitte nenänamien ja muide lisäks siis.
      lakut ja suklaat ei pitkää vanhenis meitsie taloudes. ja sit mitä ne on ne selllaset viinikumit tjsp.
      paitsi et nyt on sellane tilanne, et vaa lauantaisin sais karkkei. eli huomenna.

    • tykkään

      kepposista.

      Karkki? >:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe