Esimerkki Jumalanpilkasta

s i s a r

Jos joku tyhmä Ateismin kannattaja EI tiedä pilkanneensa Jumalaa, se tapahtuu näin:

Jumala on huoriin menevä imponentti homo, joka tappaa uskoviaan huvikseen.

Jumalla on älyä yhtä paljon kuin kuoleella koilla.

Jumala haluaa nussia ufoa perseesseen jonkun autossa.

Evouutioteoria on olematon kuin Jumalan aivot.

11

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta!

Jumalaa saakin pilkata, sen saa anteeksi.

Vaan Pyhää Henkeä jos pilkkaa, niin se onkin sitten se ainoa synti jota ei saa ikinä anteeks, ei vaikka kuinka mankuis.

PS. pyhä henki on täysin turha Jeesuksen perseestä putkahtanut turaus. Joka haisee.

• s i s a r

Pyhää Henki on Jumalan haiseva pieni siitin, koska Raamatussa sanotaan Jumalan Pojan sikikiseen Pyhästä Hengestä.

Ateismin kannattajat o keksiineet vaik mitä nimiä elimilleen, joten Jumalan täytyy olla myös pakana, kun nai toisten vaimoja.

Jumala on muuten Isompi Mulkku.

• Ilmeisesti kyseessä on joku oikeustieteellinen (ei teologinen) pilkkausjuttu.

Onko jossain maassa oikeasti mahdollisuus langettaa tuomioita mielikuvitusolioiden pilkkaamisesta?
      Minkä maiden lakien mukaan voitaisiin oikeusjuttu nostaa, jos pilkkaus tapahtuu tällä palstalla?

• "Onko jossain maassa oikeasti mahdollisuus langettaa tuomioita mielikuvitusolioiden pilkkaamisesta?"

Ilmeisesti kyse on lähinnä uskovaisten mielen pahoittamisesta eikä niinkään siitä, että uskonnon kohde pahoittaisi mielensä. Älytön tuo jumalanpilkkalaki kuitenkin on. Siitähän ei pääse yli eikä ympäri.

Pitäisiköhän tehdä myös "autojenpilkkaamislaki". Jos joku haukuu minun sitikkaani niin joutuu vastaamaan sanoistaan oikeudessa. Syy;"mulle tuli paha mieli".

• MetaTenkka kirjoitti:

"Onko jossain maassa oikeasti mahdollisuus langettaa tuomioita mielikuvitusolioiden pilkkaamisesta?"

Ilmeisesti kyse on lähinnä uskovaisten mielen pahoittamisesta eikä niinkään siitä, että uskonnon kohde pahoittaisi mielensä. Älytön tuo jumalanpilkkalaki kuitenkin on. Siitähän ei pääse yli eikä ympäri.

Pitäisiköhän tehdä myös "autojenpilkkaamislaki". Jos joku haukuu minun sitikkaani niin joutuu vastaamaan sanoistaan oikeudessa. Syy;"mulle tuli paha mieli".

Ei mitenkään kuulu aiheeseen, mutta onko kysymyksessä jopa "Iso Kissa"?

• A.Mikkonen kirjoitti:

Ei mitenkään kuulu aiheeseen, mutta onko kysymyksessä jopa "Iso Kissa"?

Ei mulla ole sitikkaa. Otin sen vain esimerkiksi, jos joku nyt alkaisi sitä haukkua. Miten voisinkaan kertoa mikä peltilehmä minulla oikeasti on koska sen pilkkaaminen ei ole laissa kielletty. Minulle tulisi siitä mielipahaa enkä voisi haastaa ketään kuitenkaan oikeuteen.

Kai ne ranskalaiset välimerenalueella toimii.

• MetaTenkka kirjoitti:

Ei mulla ole sitikkaa. Otin sen vain esimerkiksi, jos joku nyt alkaisi sitä haukkua. Miten voisinkaan kertoa mikä peltilehmä minulla oikeasti on koska sen pilkkaaminen ei ole laissa kielletty. Minulle tulisi siitä mielipahaa enkä voisi haastaa ketään kuitenkaan oikeuteen.

Kai ne ranskalaiset välimerenalueella toimii.

En minäkään siihen uskaltaisi ryhtyä kun en ole tarpeeks hyvä mekaanikko.
        Toisaalta ei käy kieltäminen etteikö se ole vaikuttavan näköinen laite;-)

• "Jumala on huoriin menevä imponentti homo, joka tappaa uskoviaan huvikseen.
      Jumalla on älyä yhtä paljon kuin kuoleella koilla.
      Jumala haluaa nussia ufoa perseesseen jonkun autossa. "

Mitenköhän tämä tapaus käsiteltäisiin oikeudessa, jos sinun pitäisi esittää näiden väitteiden todenperäisyys? Entäpä, jos sinun uskontoosi kuuluisi kyseisen kaltainen jumala niin voisivatko muiden jumaluskontojen edustajat silti haastaa sinut oikeuteen jumalanpilkasta? Vaikka todellisuudessa et pilkkaakaan heidän jumalaansa vaan tällaista kieltämättä aika mielenkiintoisen karaktäärin omaavaa olentoa.

• on pakollinen.

:)

• bibliofobi

Ajatelkaapas nyt tuota herra Jahvea Palestiinan maasta. Tyyppi on kostonhimoinen kontrollifriikki, suvaitsematon, homojen ja naisten vihaaja, kansanmurhaaja joka rakastaa eläinten verta, omia kiusaajiaan pelkästään uteliaisuudesta kiusaava ja vielä henkisesti maan rakoon nuijiva paskiainen, itserakas ääliö joka julistautuu kaikkivoivaksi ja kaikkitietäväksi ja sitten kostaa toisille, jopa pojalleen, kun mokaa jotain, ennen kuin pystyy leppymään. Ja tämä kaikki hänen kuulemma ihan itse sanelemansa opuksen perusteella mitään lisäilemättä. Mitä tuon pahempaa voisi enää edes keksiä?

• Kiittävä

Amen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      131
      3807
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      20
      1773
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      31
      1638
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      309
      1465
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      20
      1413
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      42
      1346
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      1004
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      76
      998
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      127
      954
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      74
      868
    Aihe