Mistä saisi hesburgerin alennuskuponkeja??
Kuka tietäisi??
7
539
Vastaukset
- hessuburger
Puhelinluetteloissa olen niitä joskus nähnyt, oisko ollut keltaisilla sivuilla, alussa tai lopussa. Sitten välillä tulee kuponkeja mainosten mukana, sellanen vihkonen.
- hesetön
Palstan pohjanoteeraus. Siis Hesen tarjouskuponkeja???
- asfdsgh
Mieti vähän mitä tänne kirjoittelet. Jos oot perkele hesetön ni sit oot, mut mä oon ollu koht kk velocity dieetillä ja haluisin nauttia sen jälkeen ja mieluusti halvalla, et naamas kiinni.
- on voimassa
Tuplajuustohampurilainen 2.90 ja ateriana 5.50 ilman kuponkejakin.
- ilman heseä
rahat tosiaan niin vähissä että pitää tarjouskuponkeja haalia jostain että saa roskaruokaa. Siis tosiaan pohjanoteeraus.
- dfgdfgfd
ilman heseä kirjoitti:
rahat tosiaan niin vähissä että pitää tarjouskuponkeja haalia jostain että saa roskaruokaa. Siis tosiaan pohjanoteeraus.
vittu turpa kiinni
- MacD
dfgdfgfd kirjoitti:
vittu turpa kiinni
on turpa, mutta hesen tarjouskuponkeja etsivällä on vittu turpa, mielenkiintoisen näköinen varmaan kun työntää hesen roskaruokaa vittu turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406