Kukaan tilannut kahvia...

papu-flamingo :)

10

5138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???
    • Got coffee?

      Nettikaupasta tilaaminen on helppoa, kunhan muistaa valita ennen "lisää ostoskoriin" painiketta alalaidan listasta "jauhatusvaihtoehdot:" valmistusmenetelmäsi mukaan.
      Oletusarvona on jatkuvasti "papu" joka itsellenikin tuli vahingossa tilauslistaan. Sen saa kuitenkin poistettua välitarkistusvaiheessa ennen kuin jatkat eteenpäin "tilaa" painikkeesta. Tilaaminen ei vaadi kirjautumista, joten sen kohdan voi tilauskaavakkeessa ohittaa. Perjantaihin 18.12. mennessä tilatut tuotteet pitäisi ehtiä jouluksi postissa perille.

      • Gourmet herkku

        Maanantaina postin kuljetettavaksi jätetty paketti ehtii keskiviikoksi vielä perille. Caffi Paahtimomyymälä näyttää olevan auki lauantaisin ja sunnuntaisinkin.


    • pyöreä ja pehmeä

      Että enpä ole koskaan maistanut mitään niin pehmeän makuista kahvia kuin tuo Indian Monsoon Malabar.
      http://www.caffi.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01082009-150838/Products/kahvi06/SubProducts/kahvi06-0002

      Suosittelen todellakin! :)

      Tilaus tuli alle viikossa ja kahvi on todella hyvää.

      Kahvi toimitetaan kuvassa näkyvissä Minigrip tyyppisesti suljettavissa pusseissa. Mukana on lappu joka kertoo pussin sisällöstä tarkat tiedot kuten paahto- ja jauhatuspäivän ja lyhyesti kahvin luonnehdinnan.
      http://kirsik.vuodatus.net/blog/2040698/caffi/

    • Caffihammas

      Erikoista kuinka "Kahvit paahdossa:" listassa on sellaisia kahvilajeja joita ei voi kuitenkaan ostaa nettikaupasta.
      Luulisi asiakkaiden määrän kasvavan jos nettikaupassa olisi yhtä laaja valikoima kuin liikkeessä. Kaikki kun ei asu Vantaalla tai edes sen lähellä. Tuotteiden lisääminen nettikaupan listaan tuskin olisi kovin vaikeaa.

      Seuraavia ei löydy nettikaupasta.

      Kahvit paahdossa:
      El Salvador Pacamara (25.5.)

      Brasilian Mogiana (26.5.)

      Indian Robusta (26.5)

    • Villikahvi

      Tuolla näyttää etiopialainen villikahvi maksavan 11,60 e / 200 g. Itse ostan aina Berliinissä käydessäni (käyn siellä työn puolesta vähän väliä) KDW-tavaratalosta Kaffan villikahvia, 250 g paketti maksaa siellä 8,98 e eli selvästi halvempi kilohinta tulee sieltä, hyödyntäkää muutkin joilla on tilaisuus tämä mahdollisuus.

    • sumpin pihinä
      • kahvinostaja

      • Anonyymi

        En suosittele tota coffeeworksiä!


    • Gourmet kahvi lahja

      Crema on kahviin, kahvilaitteisiin ja kahvitarvikkeisiin erikoistunut suomalainen verkkokauppa. Palvelemme sinua kaikessa kahviin liittyvässä!
      http://www.crema.fi/


      Hyvä palvelu ja nopeat toimitukset! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe