Alposjärvi on maailman kaunein paikka.

synnynäinen

Minun mielestä.

73

4019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järveltä

      pääsekkös sinne ladala ?

      • Ladatar

        Totta mooses, ainakin meän niemelle! Jopa toivottavaa.


      • boiluder
        Ladatar kirjoitti:

        Totta mooses, ainakin meän niemelle! Jopa toivottavaa.

        sieläkös sieki olet?


      • Ladat6ar
        boiluder kirjoitti:

        sieläkös sieki olet?

        Taiat olla minun sukulaisia??? Ehkä suurin osa joka kirjoittaa on rakasta omaasukua??


      • bokkari
        Ladat6ar kirjoitti:

        Taiat olla minun sukulaisia??? Ehkä suurin osa joka kirjoittaa on rakasta omaasukua??

        ei ole sukulaisia enkä tiä missä se järvi tosihaan on ainakhaan vielä.


      • bodregwyuiro
        bokkari kirjoitti:

        ei ole sukulaisia enkä tiä missä se järvi tosihaan on ainakhaan vielä.

        järvi on minua jäi vaihvaan ko mie en tosihaan tiä ei se varhmaan kaukanakhaan olis ko tietäs.


      • jupuka
        bodregwyuiro kirjoitti:

        järvi on minua jäi vaihvaan ko mie en tosihaan tiä ei se varhmaan kaukanakhaan olis ko tietäs.

        niitä on kaksi, tiedä nyt kummasta kysymys. ylinen ja alainen alposjärvi.


      • boppamiro
        jupuka kirjoitti:

        niitä on kaksi, tiedä nyt kummasta kysymys. ylinen ja alainen alposjärvi.

        ei vieläkhään raksuta.


      • synnynnäinen
        boppamiro kirjoitti:

        ei vieläkhään raksuta.

        jupukka vieressä! Siellä mökkeilee julkkiksiakin.


      • robokoppi
        synnynnäinen kirjoitti:

        jupukka vieressä! Siellä mökkeilee julkkiksiakin.

        ko mie en tiä ja mieki olen kulkenu keikoila jonku vuen jos sielä julkkiksiaki.


      • joulumuori,,,,
        robokoppi kirjoitti:

        ko mie en tiä ja mieki olen kulkenu keikoila jonku vuen jos sielä julkkiksiaki.

        Oikein Euroviisuilat.


      • nonninon
        joulumuori,,,, kirjoitti:

        Oikein Euroviisuilat.

        ja tunnen kyllä nekki minut tuntee kissat.2


      • synnynnnäinen
        nonninon kirjoitti:

        ja tunnen kyllä nekki minut tuntee kissat.2

        Minun komeron ovessa ne hymyilee.


      • kadushailaine
        synnynnnäinen kirjoitti:

        Minun komeron ovessa ne hymyilee.

        hieno kuva heistä kauniita kisuja,mutta kuva ei ole ko postikortin kokoinen,mutta
        hyvä niinki.


      • kalossimies
        kadushailaine kirjoitti:

        hieno kuva heistä kauniita kisuja,mutta kuva ei ole ko postikortin kokoinen,mutta
        hyvä niinki.

        että olhaan sukua niin nyppä tiänki ettei ole maholista mitenkään enkä mie
        ole muutenkaan monele sukua.


      • haukijoki
        kalossimies kirjoitti:

        että olhaan sukua niin nyppä tiänki ettei ole maholista mitenkään enkä mie
        ole muutenkaan monele sukua.

        maailman kauhnein ko lumi heitti joulupeiton maan päälle.


      • tundra taasen
        haukijoki kirjoitti:

        maailman kauhnein ko lumi heitti joulupeiton maan päälle.

        eikä sitä löyvy ennää mistään,mie vain kirjotin että onhan se pajo kauhniimpaa ko on kaikki niinkö ouhasta ja että onneksi lata pyssyy punasenna ja kengät mustina.


      • phanmaan äijä
        synnynnäinen kirjoitti:

        jupukka vieressä! Siellä mökkeilee julkkiksiakin.

        mikhään jupukka, haukkavaara se alisenalposjärven itäpuolela ja ön pojat tosi hienot maisemat,näköalalaavu ja kaikki.


      • ei kirjattu
        phanmaan äijä kirjoitti:

        mikhään jupukka, haukkavaara se alisenalposjärven itäpuolela ja ön pojat tosi hienot maisemat,näköalalaavu ja kaikki.

        ladapalstalta.


      • Ladatar.
        ei kirjattu kirjoitti:

        ladapalstalta.

        Mua vaan naurattaa yksi juttu joka ehkä yhdsitää meitä? HEHAHE! Minulla oli aina muuttamaa numero suuremmat saappaat, niillä mie lompsoti, minun Papalla aina jatsarit. Mitä se Jatsari tarkoittaa?? KIITOS JOULUNTOIVOITUKST! No minkäslaisia teidänmielestä ne korpikylän jatsarimiehet oli??


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Ladatar. kirjoitti:

        Mua vaan naurattaa yksi juttu joka ehkä yhdsitää meitä? HEHAHE! Minulla oli aina muuttamaa numero suuremmat saappaat, niillä mie lompsoti, minun Papalla aina jatsarit. Mitä se Jatsari tarkoittaa?? KIITOS JOULUNTOIVOITUKST! No minkäslaisia teidänmielestä ne korpikylän jatsarimiehet oli??

        kumiterät oli kumiteränahkasaappaat ja jatsari nahkaa ja hienot ku ne kiillotti.Varret vähän kurtussa ja kärjet niin kiiltävät että näki oman kuvansa,hyvää ja rauhallista joulua kaikille.


      • samma po finska
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        kumiterät oli kumiteränahkasaappaat ja jatsari nahkaa ja hienot ku ne kiillotti.Varret vähän kurtussa ja kärjet niin kiiltävät että näki oman kuvansa,hyvää ja rauhallista joulua kaikille.

        mie olen se joka laitto lekilä tuon palstan alkhuun se kumpparimies, mie en ottanu nimimerkkiä ko mie panin sen seku vain mersumiesten kiusaksi sitte mie olen käyttäny mitä satuu nimimerkkiä,mutta kykllä mie net kissat tunnen ko net on naapurista.Osaan minä kirjoittaa myös tuotaki murretta mutta aina hauskenpi pysyä tässä omassa ei mulla oikeasti ole lada ko sratusV6.mutta latamies viimisen pääle,on hauska pitää yhteyttä sinunkaltaisesiesikanssa jotka ymmärtävät leikkiä
        ei pidä ottaa elämää niin vakavasti ,kerranhan täällä vissiin ollaan,ei ole varma vaikka toisenki kerran.


      • Ladatar
        Ladat6ar kirjoitti:

        Taiat olla minun sukulaisia??? Ehkä suurin osa joka kirjoittaa on rakasta omaasukua??

        Hyvää Uutta Vuotta!


      • K.U.IK.KA.
        samma po finska kirjoitti:

        mie olen se joka laitto lekilä tuon palstan alkhuun se kumpparimies, mie en ottanu nimimerkkiä ko mie panin sen seku vain mersumiesten kiusaksi sitte mie olen käyttäny mitä satuu nimimerkkiä,mutta kykllä mie net kissat tunnen ko net on naapurista.Osaan minä kirjoittaa myös tuotaki murretta mutta aina hauskenpi pysyä tässä omassa ei mulla oikeasti ole lada ko sratusV6.mutta latamies viimisen pääle,on hauska pitää yhteyttä sinunkaltaisesiesikanssa jotka ymmärtävät leikkiä
        ei pidä ottaa elämää niin vakavasti ,kerranhan täällä vissiin ollaan,ei ole varma vaikka toisenki kerran.

        Alposjärvelä on rannat raikhaat ja taivas sininen, ainakin jos vertaa moniin muihin järviin, mutta eipä taida sielläkään enää monesta piipusta savu nousta ympärivuotisesti. katoavaista on kaikki ja aika entinen ei koskaan enää palaa.ihmiset ovat tietenkin lähteneet sen helpomman elämän perään kuten muualtakin maaseudulta, kerran pari vuodessa käydään kotiseudulla, jos käydään ehkä turhaa porua silloin puhua kauniista paikasta kun ei siitä kuitenkaan oikeasti taida välittää.


      • synnynnäinen
        K.U.IK.KA. kirjoitti:

        Alposjärvelä on rannat raikhaat ja taivas sininen, ainakin jos vertaa moniin muihin järviin, mutta eipä taida sielläkään enää monesta piipusta savu nousta ympärivuotisesti. katoavaista on kaikki ja aika entinen ei koskaan enää palaa.ihmiset ovat tietenkin lähteneet sen helpomman elämän perään kuten muualtakin maaseudulta, kerran pari vuodessa käydään kotiseudulla, jos käydään ehkä turhaa porua silloin puhua kauniista paikasta kun ei siitä kuitenkaan oikeasti taida välittää.

        On muikut kuitenkii kesällä ihania. Jäervestä voi juakkin janoonsa puhdasta on. On sieltä kuiten iso kaarti lähtenyt maailmalle töiden perään, pakkorako. Savuja taitaa olla talvisaikaan aika vähän. Mutta onhan sekin jotain, että kesällä on elämää! Kaunis järvi se on kuitenkin märistään, tai ei märistä.


      • sukat saaphaissiin
        Ladatar kirjoitti:

        Hyvää Uutta Vuotta!

        ja aijottakos ampua rakettia sielä järvelä,sielähän se näkys hyvin,ajakaa lata sivhuun että ei vain satu siihen tullee narmuja hihnoon authoon,meinaa että tullee kylmä ilma aatoksi,saa nähä sitte
        eihän se nyt luppaa ko 15c.


      • Alponen
        sukat saaphaissiin kirjoitti:

        ja aijottakos ampua rakettia sielä järvelä,sielähän se näkys hyvin,ajakaa lata sivhuun että ei vain satu siihen tullee narmuja hihnoon authoon,meinaa että tullee kylmä ilma aatoksi,saa nähä sitte
        eihän se nyt luppaa ko 15c.

        Komeita kuvia Alposjärveltä. On näemmä päässyt Lapin Kullan etikettiinkin -->

        http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=154594225552&so=15


      • synnynäinen
        Alponen kirjoitti:

        Komeita kuvia Alposjärveltä. On näemmä päässyt Lapin Kullan etikettiinkin -->

        http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=154594225552&so=15

        ---Mulla olis tässä koneella "vieläkin komeampia", mutta en osaa niitä laittaa eteenpäin ja jos osaisin kyllä kaikki tietäis kenen poika niitä on filmannut. Ps. Minulla on yksi upea kuva klo 24 juhannusyö. Aurinko paistaa täydeltä.Oikein Hyvää vuotta 2010 kaikille!!


      • ent. yt.
        synnynäinen kirjoitti:

        ---Mulla olis tässä koneella "vieläkin komeampia", mutta en osaa niitä laittaa eteenpäin ja jos osaisin kyllä kaikki tietäis kenen poika niitä on filmannut. Ps. Minulla on yksi upea kuva klo 24 juhannusyö. Aurinko paistaa täydeltä.Oikein Hyvää vuotta 2010 kaikille!!

        ottaa aurinkoo, justiinsa nyt..


      • synnynnynäinen
        ent. yt. kirjoitti:

        ottaa aurinkoo, justiinsa nyt..

        muisto minulla, että tuntui kuin koko maailma kuulis kun me laiturinpäässä laulettiin, tuntu hienolta, vaikka ei tietty mikä on koko maailma.?;D


      • Mauretius 1720
        synnynnynäinen kirjoitti:

        muisto minulla, että tuntui kuin koko maailma kuulis kun me laiturinpäässä laulettiin, tuntu hienolta, vaikka ei tietty mikä on koko maailma.?;D

        Kannattaa käydä Niemivaarassa autotie perille asti Googlesta kuva Niemivaara ja Ajankijärvi Juoksenki .
        Näytin kerran Pessalompolossa maisemakuvan missä oli heidän oma lato pellolla taustalla KARHUJUPUKKA ? kysyin että mikä Vaara on on kysymyksessä katsoivat kuvaa ja vastasivat lato on kyllä tuttu , mutta vaara on aivan outo :

        Että tällaista paikkakunta tietoa !


      • //////)))(((
        Mauretius 1720 kirjoitti:

        Kannattaa käydä Niemivaarassa autotie perille asti Googlesta kuva Niemivaara ja Ajankijärvi Juoksenki .
        Näytin kerran Pessalompolossa maisemakuvan missä oli heidän oma lato pellolla taustalla KARHUJUPUKKA ? kysyin että mikä Vaara on on kysymyksessä katsoivat kuvaa ja vastasivat lato on kyllä tuttu , mutta vaara on aivan outo :

        Että tällaista paikkakunta tietoa !

        käyny sielä lomala. ei etes ladatar.


      • Ladatar
        //////)))((( kirjoitti:

        käyny sielä lomala. ei etes ladatar.

        ainakin silloin, kun keikkailevat pohjoisessa, niin kerran Lohijärvellä kertoivat.


      • ½½½"#
        Ladatar kirjoitti:

        ainakin silloin, kun keikkailevat pohjoisessa, niin kerran Lohijärvellä kertoivat.

        että tytöt käypi sielä. Ne varhmaan E ja A käyvä kanssa useasti kylältä.


      • ent. yt
        ½½½"# kirjoitti:

        että tytöt käypi sielä. Ne varhmaan E ja A käyvä kanssa useasti kylältä.

        isää ja äitiä?


      • ////&&&%%
        ent. yt kirjoitti:

        isää ja äitiä?

        en ole nähny heitä kuin ohimennen nykyään etten tiedä asioista mitään.


      • kasetinsaaja.
        ent. yt kirjoitti:

        isää ja äitiä?

        E ja A. Sydämellinen uudenvuoden toivotus teille! Jos he näitä sivuja lueskelee? En tiedä.


      • ///((((==!!!
        kasetinsaaja. kirjoitti:

        E ja A. Sydämellinen uudenvuoden toivotus teille! Jos he näitä sivuja lueskelee? En tiedä.

        hyvää uutta vuotta, K,n porukalle ja teile sielä alposjärvelä.


      • Ladatar
        ///((((==!!! kirjoitti:

        hyvää uutta vuotta, K,n porukalle ja teile sielä alposjärvelä.

        mutta tykkään käydä täällä etelässä silloin tällöin karaokessa. Mie en ite uskalla laulaa sitä bai, bai beibiä(ei riitä ääni). Joka kerta sen joku tyttöporukka vetäisee. Mikä muu euroviisu on jäänyt noin elämään? -----Ei mikään.


      • jaa sie karaokessa
        Ladatar kirjoitti:

        mutta tykkään käydä täällä etelässä silloin tällöin karaokessa. Mie en ite uskalla laulaa sitä bai, bai beibiä(ei riitä ääni). Joka kerta sen joku tyttöporukka vetäisee. Mikä muu euroviisu on jäänyt noin elämään? -----Ei mikään.

        on minullakin heidän CD ja kyllä kaikki minun tuttavani pitävät heistä
        he osaavat olla aina iloisia ja hauskoja,se oli kerran tosi hauska kun he olivat siinä oliko se speden peleissä sai nauraa ko net ei osahnee teeskenellä tai kyllähän olis osanu mutta olivat omaa itseään ja niin vauhdissa,mieki kirjotan väärää murretta,soon eri tietenki tuossa ladahommassa meilä.


      • Ladatar
        jaa sie karaokessa kirjoitti:

        on minullakin heidän CD ja kyllä kaikki minun tuttavani pitävät heistä
        he osaavat olla aina iloisia ja hauskoja,se oli kerran tosi hauska kun he olivat siinä oliko se speden peleissä sai nauraa ko net ei osahnee teeskenellä tai kyllähän olis osanu mutta olivat omaa itseään ja niin vauhdissa,mieki kirjotan väärää murretta,soon eri tietenki tuossa ladahommassa meilä.

        On mullakin cd tietysti. Kivoja tyttöjä, aitoja iloisia!Tuo mainoskuva, jonka heiltä sai nimmareineen, ei häviä tuosta komeronovesta koskaan. Hassua, mutta totta, meidän kissanpentu repi sen irti, mutta isäntä teippasi sen tähellisesti paikoilleen.


      • nimellinenki
        Ladatar kirjoitti:

        On mullakin cd tietysti. Kivoja tyttöjä, aitoja iloisia!Tuo mainoskuva, jonka heiltä sai nimmareineen, ei häviä tuosta komeronovesta koskaan. Hassua, mutta totta, meidän kissanpentu repi sen irti, mutta isäntä teippasi sen tähellisesti paikoilleen.

        tuota kirjakieltä niin soon vähän niinko väärää murretta ainaski latamiehele ko häätyy pysyä asiassa niinko autohommissaki.
        kumpparimies..-


      • Ladatar
        nimellinenki kirjoitti:

        tuota kirjakieltä niin soon vähän niinko väärää murretta ainaski latamiehele ko häätyy pysyä asiassa niinko autohommissaki.
        kumpparimies..-

        meänkielellä, kun se menee kuitenkin pileen, en mie kyllä osaa kirjakieltäkään kirjoittaa. MUTTA KIRJOOTIN MITÄ KIRJOOTIN:DD


      • ent.yt
        Ladatar kirjoitti:

        meänkielellä, kun se menee kuitenkin pileen, en mie kyllä osaa kirjakieltäkään kirjoittaa. MUTTA KIRJOOTIN MITÄ KIRJOOTIN:DD

        Ko mi tiän vain käärmejupukan??Täh?


      • ..................
        ent.yt kirjoitti:

        Ko mi tiän vain käärmejupukan??Täh?

        siinä kiimajupukan lähelä


      • Väyryskä
        .................. kirjoitti:

        siinä kiimajupukan lähelä

        Karhujupukka on siinä Pessalompolon ja Meltosjärven eteläpuolella oleva korkea vaara joka näkyy jopa Keminmaasta käsin katsottuna Kivalon palotornista käsin, 70km päästä. Symmetrisen puoliympyrän näköinen. 261m korkea ja taitaa olla sen seudun korkein vaara. Näkyy paljailla silmilläkin ihan hyvin ja kiikareilla vielä paremmin.


      • %%&&?==
        Väyryskä kirjoitti:

        Karhujupukka on siinä Pessalompolon ja Meltosjärven eteläpuolella oleva korkea vaara joka näkyy jopa Keminmaasta käsin katsottuna Kivalon palotornista käsin, 70km päästä. Symmetrisen puoliympyrän näköinen. 261m korkea ja taitaa olla sen seudun korkein vaara. Näkyy paljailla silmilläkin ihan hyvin ja kiikareilla vielä paremmin.

        eihän sitä oikeata meänkieltä puhuta paljo muuala ko tuossa ruottinpuolela rajanpinnassa,mieki olen asunu ympäri suomea ja ruottia ikäni mutta se on miehleisempi kirjottaa tätä alkuperästä murretta,
        eihän se ole joilaki ko käyvävaikka oulussa niin alkava puhhuun että mää ja sää,niinko (lammas ja ilma)vasta mieki tulin helsingistä ja olen nyt torniossa. Korjaus, en mie ikkääni ole asunu ko mie olen hengissä mutta tähän asti.Mitä tässä nyt on keriny:


      • karhuautton tieltä
        %%&&?== kirjoitti:

        eihän sitä oikeata meänkieltä puhuta paljo muuala ko tuossa ruottinpuolela rajanpinnassa,mieki olen asunu ympäri suomea ja ruottia ikäni mutta se on miehleisempi kirjottaa tätä alkuperästä murretta,
        eihän se ole joilaki ko käyvävaikka oulussa niin alkava puhhuun että mää ja sää,niinko (lammas ja ilma)vasta mieki tulin helsingistä ja olen nyt torniossa. Korjaus, en mie ikkääni ole asunu ko mie olen hengissä mutta tähän asti.Mitä tässä nyt on keriny:

        ei alposelta niinko tässä annethaan ymmärtää.kierovaara on kapustan lähelä.


      • kivijoki
        karhuautton tieltä kirjoitti:

        ei alposelta niinko tässä annethaan ymmärtää.kierovaara on kapustan lähelä.

        minun naapurin tyttöjä,sielä sitä kläppinä pyörithiin,mikhään se tuo karhuautto on ko mie en tiä ko (aura autton bluuvi biilin.)


      • kapustasta
        kivijoki kirjoitti:

        minun naapurin tyttöjä,sielä sitä kläppinä pyörithiin,mikhään se tuo karhuautto on ko mie en tiä ko (aura autton bluuvi biilin.)

        kivijoentien varressa,ei net tyttäret ole missään vaarassa asuhnee
        ko kapustassa sanothiin ennen nyt se on kivijoentie,net on ne tiet häätyny erottaa nimilä ko kapusta on monen tien alue.


      • kampotsa
        kapustasta kirjoitti:

        kivijoentien varressa,ei net tyttäret ole missään vaarassa asuhnee
        ko kapustassa sanothiin ennen nyt se on kivijoentie,net on ne tiet häätyny erottaa nimilä ko kapusta on monen tien alue.

        mistä Gattien äiti on kotosin ? (karhuautto)


      • nyk.city-ihminen
        kapustasta kirjoitti:

        kivijoentien varressa,ei net tyttäret ole missään vaarassa asuhnee
        ko kapustassa sanothiin ennen nyt se on kivijoentie,net on ne tiet häätyny erottaa nimilä ko kapusta on monen tien alue.

        lähtösin net,kyllä sitä net paikat tiethään vaikka mie nykysten asunki muualla,eikä sole ko kuolu kylä pahanen,kaupat menny kiini,bimberi lopetti kauan sitte ja ervasti ajo taksia,niinko barski ja lassi ja aimo.netki on tuola rajan toisela puolen.Ei sitä kyläpahasta kyllä kelhään voi ikävä olla,eihän sielä muuta nykysten tehä ko ammuthaan ihmisten koiria ja tehhään muuta ilkivaltaa......


      • karhuautton tie
        nyk.city-ihminen kirjoitti:

        lähtösin net,kyllä sitä net paikat tiethään vaikka mie nykysten asunki muualla,eikä sole ko kuolu kylä pahanen,kaupat menny kiini,bimberi lopetti kauan sitte ja ervasti ajo taksia,niinko barski ja lassi ja aimo.netki on tuola rajan toisela puolen.Ei sitä kyläpahasta kyllä kelhään voi ikävä olla,eihän sielä muuta nykysten tehä ko ammuthaan ihmisten koiria ja tehhään muuta ilkivaltaa......

        minkä väriset silmät cattien isälä on?


      • kambotsa
        karhuautton tie kirjoitti:

        minkä väriset silmät cattien isälä on?

        ja tuole cityle onhan raimola taxi vieläki ja asukhaita on tulossa takasi ja on jo tullu,eikä sitä koiraa ammuttu kapustassa ko mellakoskela,eikä
        sielä ennää tehä ilkivaltaa ko sie muutit pois.Net on asunu välitien lähelä mie tarkotinki että mistä tyttöjen äiti on kotosin ko oli puhe alposjärvestä,ethän sie ole se mersu-ukko ko on samanlainen järjen juoksu.Ei se mikhään city ole missä asut,kaupungissa mieki asun mutta kyllä synnyinseutu on aina mielessä,joka ossaa ajatella.


      • nyk.cityihminen
        kambotsa kirjoitti:

        ja tuole cityle onhan raimola taxi vieläki ja asukhaita on tulossa takasi ja on jo tullu,eikä sitä koiraa ammuttu kapustassa ko mellakoskela,eikä
        sielä ennää tehä ilkivaltaa ko sie muutit pois.Net on asunu välitien lähelä mie tarkotinki että mistä tyttöjen äiti on kotosin ko oli puhe alposjärvestä,ethän sie ole se mersu-ukko ko on samanlainen järjen juoksu.Ei se mikhään city ole missä asut,kaupungissa mieki asun mutta kyllä synnyinseutu on aina mielessä,joka ossaa ajatella.

        on se vissiin vähän isompi ko pieni yt.Ja olen nähnyt siltä perältä olevia eikä kellään tunnu olevan sitä seutua ikävä,se kapustahan oli ennenvanhaan meltosjärveläisten amerikka:)ja vai joku haluaa vielä muuttaa sinne,jo vain häätyy olla itheensä kyllästyny jos siihen korpeen on mieltyny.mitä sielä muuta on ko pahansuopasia ja katheelisia ihmisiä,joo kyllä sitä muistelee lapsuutta siinä kyläpahasessa ja toivoo että olis saanu syntyä muualla vaikka sielä vielä joku sata hehtaaria maata onki.


      • ====???????
        nyk.cityihminen kirjoitti:

        on se vissiin vähän isompi ko pieni yt.Ja olen nähnyt siltä perältä olevia eikä kellään tunnu olevan sitä seutua ikävä,se kapustahan oli ennenvanhaan meltosjärveläisten amerikka:)ja vai joku haluaa vielä muuttaa sinne,jo vain häätyy olla itheensä kyllästyny jos siihen korpeen on mieltyny.mitä sielä muuta on ko pahansuopasia ja katheelisia ihmisiä,joo kyllä sitä muistelee lapsuutta siinä kyläpahasessa ja toivoo että olis saanu syntyä muualla vaikka sielä vielä joku sata hehtaaria maata onki.

        minun serkkuja assuu tampehreela ja käyvä useasti kotipuolessa niitä assuu amerikassa ja englannissaki ja nekki kaipaava kotiseutua mutta
        onhan teitä pahvipäitä jokka ei ymmärä maailman menosta mithään mie uskon että olen asunu niin monessa paikassa että et tiä niitä,esim melkein kaikki eteläruottin kaupungit.YRITÄ JOSKUS LUKEA TEXTI JA
        MYÖS YMMÄRTÄÄ SE ENNEN KUN VASTAAT...!mene sinne navethaan.


      • 11111++++++???
        ====??????? kirjoitti:

        minun serkkuja assuu tampehreela ja käyvä useasti kotipuolessa niitä assuu amerikassa ja englannissaki ja nekki kaipaava kotiseutua mutta
        onhan teitä pahvipäitä jokka ei ymmärä maailman menosta mithään mie uskon että olen asunu niin monessa paikassa että et tiä niitä,esim melkein kaikki eteläruottin kaupungit.YRITÄ JOSKUS LUKEA TEXTI JA
        MYÖS YMMÄRTÄÄ SE ENNEN KUN VASTAAT...!mene sinne navethaan.

        kova pakkanen ko sulla on nuo paikkakunnat sekasi.


      • ...
        ====??????? kirjoitti:

        minun serkkuja assuu tampehreela ja käyvä useasti kotipuolessa niitä assuu amerikassa ja englannissaki ja nekki kaipaava kotiseutua mutta
        onhan teitä pahvipäitä jokka ei ymmärä maailman menosta mithään mie uskon että olen asunu niin monessa paikassa että et tiä niitä,esim melkein kaikki eteläruottin kaupungit.YRITÄ JOSKUS LUKEA TEXTI JA
        MYÖS YMMÄRTÄÄ SE ENNEN KUN VASTAAT...!mene sinne navethaan.

        lähteny ko kerroit kulkeneesi kaupungista toiseen,ethän vain ole niitä laittomuuksien harrastajia jotka muuttavat sosiaalilipuilla,taiatpa olla.t.nyk .cityihminen


      • 11111##""
        ... kirjoitti:

        lähteny ko kerroit kulkeneesi kaupungista toiseen,ethän vain ole niitä laittomuuksien harrastajia jotka muuttavat sosiaalilipuilla,taiatpa olla.t.nyk .cityihminen

        eli tehasremonttia ja maansiirtokonetöitä ja sitte kuljetuspuolela rekan hytässä sinne tännetanska,norja,ruotti,venäjä ja suomi,elikkä ei sen ihmeempiä.cityihminen taitaa olla lohijärvelä.


      • §§§§§§§§
        11111##"" kirjoitti:

        eli tehasremonttia ja maansiirtokonetöitä ja sitte kuljetuspuolela rekan hytässä sinne tännetanska,norja,ruotti,venäjä ja suomi,elikkä ei sen ihmeempiä.cityihminen taitaa olla lohijärvelä.

        keskustelupalsta met olema sekottahnee sen mutta Gatit liittyvä siihen
        paikhaan.


      • ::::::::::::::
        §§§§§§§§ kirjoitti:

        keskustelupalsta met olema sekottahnee sen mutta Gatit liittyvä siihen
        paikhaan.

        net gatit vai olikos se portimosta vai mellajärvi?


      • niinson
        :::::::::::::: kirjoitti:

        net gatit vai olikos se portimosta vai mellajärvi?

        ko net on asunu naapurissa kivijoentielä,Mitäh tuosta vänkää tyihää.


      • ....
        niinson kirjoitti:

        ko net on asunu naapurissa kivijoentielä,Mitäh tuosta vänkää tyihää.

        vai mistä tet oletta?


      • ??????????
        .... kirjoitti:

        vai mistä tet oletta?

        etkö muka kapustaa tiedä ja siellä kivijoentietä,et sinä kovin kaukaa ole kun kaikki paikat tiedät:On siinä ollut opettajaalla töitä kouluaikana.
        tai kyllä sinun täytyy teeskennellä tyhmää....


      • ........
        ?????????? kirjoitti:

        etkö muka kapustaa tiedä ja siellä kivijoentietä,et sinä kovin kaukaa ole kun kaikki paikat tiedät:On siinä ollut opettajaalla töitä kouluaikana.
        tai kyllä sinun täytyy teeskennellä tyhmää....

        se klapusta?jo sen ymmärtää ko sieltä kaikki täysijärkiset lähtee heti ko pystyvät,ohan se tietenki mukava käyä kesälä kattomassa ko sielä on aika pysähtyny.jokos teilä on eurot käytössä,vai vieläkö kauppa tehhään jäniksennahoila?


      • kyl se siit
        ........ kirjoitti:

        se klapusta?jo sen ymmärtää ko sieltä kaikki täysijärkiset lähtee heti ko pystyvät,ohan se tietenki mukava käyä kesälä kattomassa ko sielä on aika pysähtyny.jokos teilä on eurot käytössä,vai vieläkö kauppa tehhään jäniksennahoila?

        mutta kuulostat mersumieheltä,..olekhaan sie väystäjästä??


      • ........
        kyl se siit kirjoitti:

        mutta kuulostat mersumieheltä,..olekhaan sie väystäjästä??

        ei mulla ole ees autoa,oos sulla?mopola mie ajan ja pyörälä ko on pensa joskus loppu.eiköh väystäjäläiset ja kapustalaiset ole sammaa sukua kaikki niinko ameriikan vuoristolaiset?


      • altctrl
        ........ kirjoitti:

        ei mulla ole ees autoa,oos sulla?mopola mie ajan ja pyörälä ko on pensa joskus loppu.eiköh väystäjäläiset ja kapustalaiset ole sammaa sukua kaikki niinko ameriikan vuoristolaiset?

        sukua keskehnään,lohijärvelä kylläki on paljon sukulaisia toisilesa,nehän on kapustaan muuttahnee kaikki eri paikoista en tiä sitte kuusamolaisista
        saatava olla sukua keskehnään,on muuten yhelä kuusamolaisela sentäs
        lada.


      • K.U.IK.KA.
        altctrl kirjoitti:

        sukua keskehnään,lohijärvelä kylläki on paljon sukulaisia toisilesa,nehän on kapustaan muuttahnee kaikki eri paikoista en tiä sitte kuusamolaisista
        saatava olla sukua keskehnään,on muuten yhelä kuusamolaisela sentäs
        lada.

        niin se vain karkaa puheenaihe aika kauas, alunperin puhetta kuinka alposjärvi on kaunis paikka,kohta olhaan jo suomi käyty päästä päähän. kyllähän se tyynenä kesäyönä on mukava kirkasvetiselä järvelä seku olla vain ei paljon silloin maaliset murheet mieltä paina ja vielä jos sattuu joskus vapa tärähtään niin aina parempi. jätethään tyhjänhöpöttäjät omhaan arhvoonsa kaikile joile alponen jotain merkitsee oikein hyvää vuotta 2010.


      • synnynnäinen
        K.U.IK.KA. kirjoitti:

        niin se vain karkaa puheenaihe aika kauas, alunperin puhetta kuinka alposjärvi on kaunis paikka,kohta olhaan jo suomi käyty päästä päähän. kyllähän se tyynenä kesäyönä on mukava kirkasvetiselä järvelä seku olla vain ei paljon silloin maaliset murheet mieltä paina ja vielä jos sattuu joskus vapa tärähtään niin aina parempi. jätethään tyhjänhöpöttäjät omhaan arhvoonsa kaikile joile alponen jotain merkitsee oikein hyvää vuotta 2010.

        Merkitsee tietysti.


      • Entinen ystävä !

    • Anonyymi

      hyvää joulua ja vuotta 2021.

    • Anonyymi

      Kyllä se riukkajänkkä on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe