Mitä pitäisi ajatella seuraavasta....Matt.14: 32-

pää pinnalla

Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

Mikä viikunapuu? Vastaus on Israel!
Mikä sukupolvi ei katoa? Vastaus on Israel eli Israel on YK:n päätöksellä julistettu itsenäiseksi valtioksi vuonna 1948!
Sukupolvi, joka on syntynyt tuon Israelin puun lehtiin puhkeamisen jälkeen ei maista kuolemaa kunnes Jeesus tulee noutamaan omansa! Raamattu puhuu Israelista viikunapuuna!

Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.

5

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HattiWatti!

      jumala on valinnut kirjoitusten mukaan yhden kansan mitä se ei koskaan tule hylkäämään. Mistä moinen rasismi muita kohtaan ? Onko hänen luomansa muut kansat hylkiöitä ?

      Poltteliko Hitler kenties viikunapuun lehtiä ?

    • eh364

      Aina teitä riittää, jotka ennustatte hetkeä. Vuodet, vuosikymmenet, vuosisadat vierivät ja aina herää joku 'oivaltamaan' sen ainokaisen totuutensa; tämä tässä tarkoittaa juuri tätä. Ja aina hetki on lähellä. Ihan käsin kosketeltavissa. Nurkan takana.

      Vai tuota se nyt tarkoittaa. 62-vuotiaiden sukupolvea. Aika on siis lähellä, jälleen, ja taas yksi ennustus sen osoittaa.

    • Sittenhän ihan kohta nähdään, ovatko kristityt oikeassa.

      Sovitaanko niin, että jos jeesusta ei näy eikä kuulu viimeisen sukupolven edustajan mennessä edes, luovutte joukolla uskonnostanne ja keksitte vaikka jotain muuta tekemistä?

      Kättä päälle?

    • pää pinnalla

      Muita Suomalaisia parempi ihminen. miksi tekin ette ryhdy samanlaiseksi kuin minä olen. sillä olen jumalan suosiossa ja jos tulette minunlaiseni niin taivaspaikkanne on taattu!

      En tee mitään väärin ja elän raamatun mukaisesti.

      • Atheism

        Muita suomalaisia parempi? Ei ainakaan kielioppi ole hallussa...
        Miksi ihmeessä tahtoisimme olla kaltaisiasi? Kuvittele nyt, mekö tahtoisimme vajota heikkomielisten tasolle?
        Kieltäydyn ''taivaspaikasta'', sitä varten voi ostaa asunnon kerrostalosta ja muuttaa parvekkeelle. Pilvissä on sitä paitsi kylmää, märkää ja huono näkyvyys, ruoan puutteesta puhumattakaan...

        Siinähän sinä teet juuri väärin, elät raamatun mukaisesti. Et kykene kontrolloimaan omaa elämääsi niin otat ohjeet KIRJASTA! Herää jo päiväunestasi, kun ymmärrät totuuden pärjäät kyllä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe