Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
Mikä viikunapuu? Vastaus on Israel!
Mikä sukupolvi ei katoa? Vastaus on Israel eli Israel on YK:n päätöksellä julistettu itsenäiseksi valtioksi vuonna 1948!
Sukupolvi, joka on syntynyt tuon Israelin puun lehtiin puhkeamisen jälkeen ei maista kuolemaa kunnes Jeesus tulee noutamaan omansa! Raamattu puhuu Israelista viikunapuuna!
Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
Mitä pitäisi ajatella seuraavasta....Matt.14: 32-
5
178
Vastaukset
- HattiWatti!
jumala on valinnut kirjoitusten mukaan yhden kansan mitä se ei koskaan tule hylkäämään. Mistä moinen rasismi muita kohtaan ? Onko hänen luomansa muut kansat hylkiöitä ?
Poltteliko Hitler kenties viikunapuun lehtiä ? - eh364
Aina teitä riittää, jotka ennustatte hetkeä. Vuodet, vuosikymmenet, vuosisadat vierivät ja aina herää joku 'oivaltamaan' sen ainokaisen totuutensa; tämä tässä tarkoittaa juuri tätä. Ja aina hetki on lähellä. Ihan käsin kosketeltavissa. Nurkan takana.
Vai tuota se nyt tarkoittaa. 62-vuotiaiden sukupolvea. Aika on siis lähellä, jälleen, ja taas yksi ennustus sen osoittaa. Sittenhän ihan kohta nähdään, ovatko kristityt oikeassa.
Sovitaanko niin, että jos jeesusta ei näy eikä kuulu viimeisen sukupolven edustajan mennessä edes, luovutte joukolla uskonnostanne ja keksitte vaikka jotain muuta tekemistä?
Kättä päälle?- pää pinnalla
Muita Suomalaisia parempi ihminen. miksi tekin ette ryhdy samanlaiseksi kuin minä olen. sillä olen jumalan suosiossa ja jos tulette minunlaiseni niin taivaspaikkanne on taattu!
En tee mitään väärin ja elän raamatun mukaisesti.- Atheism
Muita suomalaisia parempi? Ei ainakaan kielioppi ole hallussa...
Miksi ihmeessä tahtoisimme olla kaltaisiasi? Kuvittele nyt, mekö tahtoisimme vajota heikkomielisten tasolle?
Kieltäydyn ''taivaspaikasta'', sitä varten voi ostaa asunnon kerrostalosta ja muuttaa parvekkeelle. Pilvissä on sitä paitsi kylmää, märkää ja huono näkyvyys, ruoan puutteesta puhumattakaan...
Siinähän sinä teet juuri väärin, elät raamatun mukaisesti. Et kykene kontrolloimaan omaa elämääsi niin otat ohjeet KIRJASTA! Herää jo päiväunestasi, kun ymmärrät totuuden pärjäät kyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521