Täälä yritettiin/yritetään jatkuvasti saada tämä

uskis

palsta vain ateistien käyttöön!

Lukekaapa tuolta toiselta sivulta sheriffin kanta tällaiseen touhuun: "Palsta ei ole helluntailaisten palsta ja näin ollen ei rajoitu ainoastaan helluntailaisten keskusteluun. Palsta on kaikille avoin yleinen keskustelupalsta."

Palstan linjauksista: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8676540

14

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskis

      Eikä myöskään jatkuvaan Jeesuksen mainosteluun.

      Jeesus oli satuhahmo, ja Jumalan harrastaman aviottoman seksin tuotos.

      Kuten myös tämä forumin multinikki, joka on savonarolan aivoilla varustettu

      Jeesuksen orja ja sirukspelle.

      Työntäkää Se Jeesus peräreikäänne, ja istukaa alas. Pitäkää sitten Jeesus sisällenne , älkääkä spämmätkö
      hölmöä uskontoanne kaikkialle!

    • ...

      Kukaan vai ei enää ota multinikkitrollin juttuja todellisina, multinikki on semmoinen ääliö joka on antanut itsestänsä niin pellen kuvan että häntä ei voi ottaa tosissaan vaikka hänen henki olisi siitä kiinni. senkun antaa upottaa itsensta suohon, who cares, ei ole suomalainen kansalainen edes.

      • Myyntimies..

        lol lol, aloitajakin sanoo samaa. Taitaa olla Mynttinen yhteys teillä.


    • Kouvola United

      Taitaa vaimo olla taas töissä kun on sinut päästänyt nettiin? he he, olet oikea tohvelisankari. varo että vaimo ei suutu kun saa nettilaskun.

    • Kössönöm

      Miksi te hellarit ette kirjoita täällä asiallisesti ja keskustele asioista, vaan tulette tänne vaan päätä aukomaan.

      On se kumma, ettei tuota hanni/hana/hanna/uskonlepo/mikälie/urpukkaakin ole jo bannattu .Mitään asiallista sanottavaa hänellä ei koskaan ole, vaan pelkkää solvausta ja "ihmeiden" esittelyä. Menkää itseenne!!!

    • Hyvä Uskis (Olethan sinä Uskis?)

      Kysymyshän ei ole siitä kuka kirjoittaa, vaan mitä kirjoitetaan.

      Sheriffin kanta laajempana versiona on tässä:

      >>"Palsta ei ole helluntailaisten palsta ja näin ollen ei rajoitu ainoastaan helluntailaisten keskusteluun. Palsta on kaikille avoin yleinen keskustelupalsta.

      Palstan aihe on helluntailaisuus. Käytännössä tämä tarkoittaa että sheriffillä on oikeus määritellä linjaukset minkä tulkitsee kuuluvan keskusteluun helluntailaisuudesta."

      • uskis

        luin viestisi.

        Sheriffi kirjoitti myös näin asiallisesti:" Niin kauan kuin palstalle kirjoittaa muitakin kuin helluntailaisia minun on sefuna katsottava että myös heidän oikeutensa mielipiteen ilmaisuun säilyy. Näin ollen velvollisuuteni on huolehtia ettei palstasta pääse syntymään helluntailaisten palsta. Siihen on olemassa toiset foorumit. Tehtäväni on siis huolehtia että palsta säilyy avoimena kaikelle asialliselle helluntailaisuutta koskevalle keskustelulle, myös negatiivisille huomioille ja kritiikille, ja saman aikaisesti että helluntailaisuutta edustavat saavat keskustella liikkeensä asioista [mahdollisimman] häiriöttä."

        Tällä palstalla ei oikein taida moinen onnistua?
        Ja jos tämän ateistisen katsantokannan ottaa täydellisesti ohjenuorakseen mahdollisimman moni, niin silloin täällä on enää turha keskustella--- sama kuin ulvoisi kuuta taivaalta.

        "Mitä on todella olemassa?
        Se, mikä on olemassa nyt, tulevaisuudessa tai muistoissa, on ainoa, millä on merkitystä. Muut asiat ovat olemassa vain mielikuvituksessa ja niiden ainoa merkityksellisyys on olla jotakin mitä ajattelemme tai kuvittelemme hetken verran (tuo hetki seurauksineen) – olematta olemassa mitenkään muuten, olematta merkityksellisiä mitenkään muuten.
        Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä pitää merkityksellisenä ja/tai olemassaolevana. Asiat, jotka ovat käytännössä (kokemuksellisesti) olemassa, ovat ainoat, joilla on merkitystä.
        Eivät siis ajatukset, ymmärrys jne. vaan kokemuksellinen taso, aistimukset, tunteet, sosiaaliset kokemukselliset asiat, vaistot jne.
        Ajatus on tavallaan teko, ei muulla tavoin merkityksellinen. Ajatukset ovat apuvälineitä käytännön elämisessä. Niinpä kannattaa arvostaa elämää itsessään, asioita, jotka ovat todella olemassa käytännössä, eikä ajatuksia sinällään. Myös toisten ihmisten elämien käytännön taso on tärkeä, sillä ihminen on sosiaalinen olento. ...................jne..jne.........."

        Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;(


      • Kössönöm
        uskis kirjoitti:

        luin viestisi.

        Sheriffi kirjoitti myös näin asiallisesti:" Niin kauan kuin palstalle kirjoittaa muitakin kuin helluntailaisia minun on sefuna katsottava että myös heidän oikeutensa mielipiteen ilmaisuun säilyy. Näin ollen velvollisuuteni on huolehtia ettei palstasta pääse syntymään helluntailaisten palsta. Siihen on olemassa toiset foorumit. Tehtäväni on siis huolehtia että palsta säilyy avoimena kaikelle asialliselle helluntailaisuutta koskevalle keskustelulle, myös negatiivisille huomioille ja kritiikille, ja saman aikaisesti että helluntailaisuutta edustavat saavat keskustella liikkeensä asioista [mahdollisimman] häiriöttä."

        Tällä palstalla ei oikein taida moinen onnistua?
        Ja jos tämän ateistisen katsantokannan ottaa täydellisesti ohjenuorakseen mahdollisimman moni, niin silloin täällä on enää turha keskustella--- sama kuin ulvoisi kuuta taivaalta.

        "Mitä on todella olemassa?
        Se, mikä on olemassa nyt, tulevaisuudessa tai muistoissa, on ainoa, millä on merkitystä. Muut asiat ovat olemassa vain mielikuvituksessa ja niiden ainoa merkityksellisyys on olla jotakin mitä ajattelemme tai kuvittelemme hetken verran (tuo hetki seurauksineen) – olematta olemassa mitenkään muuten, olematta merkityksellisiä mitenkään muuten.
        Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä pitää merkityksellisenä ja/tai olemassaolevana. Asiat, jotka ovat käytännössä (kokemuksellisesti) olemassa, ovat ainoat, joilla on merkitystä.
        Eivät siis ajatukset, ymmärrys jne. vaan kokemuksellinen taso, aistimukset, tunteet, sosiaaliset kokemukselliset asiat, vaistot jne.
        Ajatus on tavallaan teko, ei muulla tavoin merkityksellinen. Ajatukset ovat apuvälineitä käytännön elämisessä. Niinpä kannattaa arvostaa elämää itsessään, asioita, jotka ovat todella olemassa käytännössä, eikä ajatuksia sinällään. Myös toisten ihmisten elämien käytännön taso on tärkeä, sillä ihminen on sosiaalinen olento. ...................jne..jne.........."

        Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;(

        "Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;( "

        - Hmm. Mielipide se on tuokin.


      • uskis
        uskis kirjoitti:

        luin viestisi.

        Sheriffi kirjoitti myös näin asiallisesti:" Niin kauan kuin palstalle kirjoittaa muitakin kuin helluntailaisia minun on sefuna katsottava että myös heidän oikeutensa mielipiteen ilmaisuun säilyy. Näin ollen velvollisuuteni on huolehtia ettei palstasta pääse syntymään helluntailaisten palsta. Siihen on olemassa toiset foorumit. Tehtäväni on siis huolehtia että palsta säilyy avoimena kaikelle asialliselle helluntailaisuutta koskevalle keskustelulle, myös negatiivisille huomioille ja kritiikille, ja saman aikaisesti että helluntailaisuutta edustavat saavat keskustella liikkeensä asioista [mahdollisimman] häiriöttä."

        Tällä palstalla ei oikein taida moinen onnistua?
        Ja jos tämän ateistisen katsantokannan ottaa täydellisesti ohjenuorakseen mahdollisimman moni, niin silloin täällä on enää turha keskustella--- sama kuin ulvoisi kuuta taivaalta.

        "Mitä on todella olemassa?
        Se, mikä on olemassa nyt, tulevaisuudessa tai muistoissa, on ainoa, millä on merkitystä. Muut asiat ovat olemassa vain mielikuvituksessa ja niiden ainoa merkityksellisyys on olla jotakin mitä ajattelemme tai kuvittelemme hetken verran (tuo hetki seurauksineen) – olematta olemassa mitenkään muuten, olematta merkityksellisiä mitenkään muuten.
        Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä pitää merkityksellisenä ja/tai olemassaolevana. Asiat, jotka ovat käytännössä (kokemuksellisesti) olemassa, ovat ainoat, joilla on merkitystä.
        Eivät siis ajatukset, ymmärrys jne. vaan kokemuksellinen taso, aistimukset, tunteet, sosiaaliset kokemukselliset asiat, vaistot jne.
        Ajatus on tavallaan teko, ei muulla tavoin merkityksellinen. Ajatukset ovat apuvälineitä käytännön elämisessä. Niinpä kannattaa arvostaa elämää itsessään, asioita, jotka ovat todella olemassa käytännössä, eikä ajatuksia sinällään. Myös toisten ihmisten elämien käytännön taso on tärkeä, sillä ihminen on sosiaalinen olento. ...................jne..jne.........."

        Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;(

        Ja syön mattoani, koska Jumala käski.
        , ilman matonpureskelunkin piirrettä, h


      • uskis
        Kössönöm kirjoitti:

        "Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;( "

        - Hmm. Mielipide se on tuokin.

        Opettelen omaa ajattelua, vaikka Raamattu kieltääkin sen. Olen myös ajatellut, miksi Jumalasta ei saisi esittää kritikkiä (, ilman matonpureskelunkin piirrettä,), kuten esim. Tsunamin ehkäisyssä.


      • Kössönöm
        uskis kirjoitti:

        luin viestisi.

        Sheriffi kirjoitti myös näin asiallisesti:" Niin kauan kuin palstalle kirjoittaa muitakin kuin helluntailaisia minun on sefuna katsottava että myös heidän oikeutensa mielipiteen ilmaisuun säilyy. Näin ollen velvollisuuteni on huolehtia ettei palstasta pääse syntymään helluntailaisten palsta. Siihen on olemassa toiset foorumit. Tehtäväni on siis huolehtia että palsta säilyy avoimena kaikelle asialliselle helluntailaisuutta koskevalle keskustelulle, myös negatiivisille huomioille ja kritiikille, ja saman aikaisesti että helluntailaisuutta edustavat saavat keskustella liikkeensä asioista [mahdollisimman] häiriöttä."

        Tällä palstalla ei oikein taida moinen onnistua?
        Ja jos tämän ateistisen katsantokannan ottaa täydellisesti ohjenuorakseen mahdollisimman moni, niin silloin täällä on enää turha keskustella--- sama kuin ulvoisi kuuta taivaalta.

        "Mitä on todella olemassa?
        Se, mikä on olemassa nyt, tulevaisuudessa tai muistoissa, on ainoa, millä on merkitystä. Muut asiat ovat olemassa vain mielikuvituksessa ja niiden ainoa merkityksellisyys on olla jotakin mitä ajattelemme tai kuvittelemme hetken verran (tuo hetki seurauksineen) – olematta olemassa mitenkään muuten, olematta merkityksellisiä mitenkään muuten.
        Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä pitää merkityksellisenä ja/tai olemassaolevana. Asiat, jotka ovat käytännössä (kokemuksellisesti) olemassa, ovat ainoat, joilla on merkitystä.
        Eivät siis ajatukset, ymmärrys jne. vaan kokemuksellinen taso, aistimukset, tunteet, sosiaaliset kokemukselliset asiat, vaistot jne.
        Ajatus on tavallaan teko, ei muulla tavoin merkityksellinen. Ajatukset ovat apuvälineitä käytännön elämisessä. Niinpä kannattaa arvostaa elämää itsessään, asioita, jotka ovat todella olemassa käytännössä, eikä ajatuksia sinällään. Myös toisten ihmisten elämien käytännön taso on tärkeä, sillä ihminen on sosiaalinen olento. ...................jne..jne.........."

        Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;(

        mutta kaltaisesi tyypit eivät siihen kannusta millään tavalla. Sinähän et edes halua muuta kuin multinikkeillä ja vittuilla ihmisille tällä palstalla. Oletko ylläpidolla töissä? Oletko nyt oikein hartaan kristillisen autuas, kun sait taas poistetuksi pitkät viestiketjut. Mahtaa äitisi olla tyytyväinen, kun on onnistunut kasvattamaan ihan ihka oikean uskiksen. Eiks niin.


      • uskis
        Kössönöm kirjoitti:

        mutta kaltaisesi tyypit eivät siihen kannusta millään tavalla. Sinähän et edes halua muuta kuin multinikkeillä ja vittuilla ihmisille tällä palstalla. Oletko ylläpidolla töissä? Oletko nyt oikein hartaan kristillisen autuas, kun sait taas poistetuksi pitkät viestiketjut. Mahtaa äitisi olla tyytyväinen, kun on onnistunut kasvattamaan ihan ihka oikean uskiksen. Eiks niin.

        en kertaakaan, enkä missään tilanteessa ilmoittanut ylläpidolle asiattomista viesteistä saatika pyytänyt poistamaan kenenkään aloittamaa viestiketjua---en siis KERTAAKAAN.
        Itsekin olen täällä kirjoittanut usein noihin pitkiin ja mielenkiintoisiin viestiketjuihin --hyvin pitkiäkin kommentteja (esim. tähän--- ateismi tukee islamia/kommunismia tjs...) ja sitten harmitellut, kun ylläpito on ne ilman perusteluja poistanut.


      • uskis kirjoitti:

        luin viestisi.

        Sheriffi kirjoitti myös näin asiallisesti:" Niin kauan kuin palstalle kirjoittaa muitakin kuin helluntailaisia minun on sefuna katsottava että myös heidän oikeutensa mielipiteen ilmaisuun säilyy. Näin ollen velvollisuuteni on huolehtia ettei palstasta pääse syntymään helluntailaisten palsta. Siihen on olemassa toiset foorumit. Tehtäväni on siis huolehtia että palsta säilyy avoimena kaikelle asialliselle helluntailaisuutta koskevalle keskustelulle, myös negatiivisille huomioille ja kritiikille, ja saman aikaisesti että helluntailaisuutta edustavat saavat keskustella liikkeensä asioista [mahdollisimman] häiriöttä."

        Tällä palstalla ei oikein taida moinen onnistua?
        Ja jos tämän ateistisen katsantokannan ottaa täydellisesti ohjenuorakseen mahdollisimman moni, niin silloin täällä on enää turha keskustella--- sama kuin ulvoisi kuuta taivaalta.

        "Mitä on todella olemassa?
        Se, mikä on olemassa nyt, tulevaisuudessa tai muistoissa, on ainoa, millä on merkitystä. Muut asiat ovat olemassa vain mielikuvituksessa ja niiden ainoa merkityksellisyys on olla jotakin mitä ajattelemme tai kuvittelemme hetken verran (tuo hetki seurauksineen) – olematta olemassa mitenkään muuten, olematta merkityksellisiä mitenkään muuten.
        Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä pitää merkityksellisenä ja/tai olemassaolevana. Asiat, jotka ovat käytännössä (kokemuksellisesti) olemassa, ovat ainoat, joilla on merkitystä.
        Eivät siis ajatukset, ymmärrys jne. vaan kokemuksellinen taso, aistimukset, tunteet, sosiaaliset kokemukselliset asiat, vaistot jne.
        Ajatus on tavallaan teko, ei muulla tavoin merkityksellinen. Ajatukset ovat apuvälineitä käytännön elämisessä. Niinpä kannattaa arvostaa elämää itsessään, asioita, jotka ovat todella olemassa käytännössä, eikä ajatuksia sinällään. Myös toisten ihmisten elämien käytännön taso on tärkeä, sillä ihminen on sosiaalinen olento. ...................jne..jne.........."

        Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;(

        Mielestäni Kössönöm ei ole edes lähelläkään huonoimmin käyttäytyviä palstalaisia.

        Asiatonta käyttäytymistä on tosin häiriöksi asti, mutta 99% kirjoittaja käyttää jotain vierasta, rekisteröitymätöntä nimimerkkiä, Uskiksenkin.


      • ......
        uskis kirjoitti:

        luin viestisi.

        Sheriffi kirjoitti myös näin asiallisesti:" Niin kauan kuin palstalle kirjoittaa muitakin kuin helluntailaisia minun on sefuna katsottava että myös heidän oikeutensa mielipiteen ilmaisuun säilyy. Näin ollen velvollisuuteni on huolehtia ettei palstasta pääse syntymään helluntailaisten palsta. Siihen on olemassa toiset foorumit. Tehtäväni on siis huolehtia että palsta säilyy avoimena kaikelle asialliselle helluntailaisuutta koskevalle keskustelulle, myös negatiivisille huomioille ja kritiikille, ja saman aikaisesti että helluntailaisuutta edustavat saavat keskustella liikkeensä asioista [mahdollisimman] häiriöttä."

        Tällä palstalla ei oikein taida moinen onnistua?
        Ja jos tämän ateistisen katsantokannan ottaa täydellisesti ohjenuorakseen mahdollisimman moni, niin silloin täällä on enää turha keskustella--- sama kuin ulvoisi kuuta taivaalta.

        "Mitä on todella olemassa?
        Se, mikä on olemassa nyt, tulevaisuudessa tai muistoissa, on ainoa, millä on merkitystä. Muut asiat ovat olemassa vain mielikuvituksessa ja niiden ainoa merkityksellisyys on olla jotakin mitä ajattelemme tai kuvittelemme hetken verran (tuo hetki seurauksineen) – olematta olemassa mitenkään muuten, olematta merkityksellisiä mitenkään muuten.
        Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä pitää merkityksellisenä ja/tai olemassaolevana. Asiat, jotka ovat käytännössä (kokemuksellisesti) olemassa, ovat ainoat, joilla on merkitystä.
        Eivät siis ajatukset, ymmärrys jne. vaan kokemuksellinen taso, aistimukset, tunteet, sosiaaliset kokemukselliset asiat, vaistot jne.
        Ajatus on tavallaan teko, ei muulla tavoin merkityksellinen. Ajatukset ovat apuvälineitä käytännön elämisessä. Niinpä kannattaa arvostaa elämää itsessään, asioita, jotka ovat todella olemassa käytännössä, eikä ajatuksia sinällään. Myös toisten ihmisten elämien käytännön taso on tärkeä, sillä ihminen on sosiaalinen olento. ...................jne..jne.........."

        Mitä sitten taas tulee palstan huonoimmin käyttäytyvään henkilöön --Kössönömiin--,niin hänen vuodatuksia luettua, ilman matonpureskelunkin piirrettä, hänen käyttäytymisensä täällä on erittäin väkivaltaista ja osoittaa huomattavaa emotionaalisen kontrollin puutetta.
        Ei siinä mitään, vaikka näitä raivonpuuskia ilmesi vain silloin, kun häntä vastustetaan tai arvostellaan tärkeissä asioissa, mutta kun hyvin merkityksettömätkin asiat voivat aiheuttaa tämän reaktion. Herra/Rouva Kössönöm tuntuu suuttuvan,kun kuka tahansa väittää häntä vastaan, kun tulee epämiellyttäviä uutisia, joista hän voi tuntea olevansa vastuussa(?), kun hänen arviointiaan epäillään tai kun syntyy tilanne, jossa hänen erehtymättömyytensä voi tulla kyseenalaiseksi tai sitä vähätellään.

        Siksi älkää Jumalan tähden kiihdyttäkö Kössönömiä enää- mikä tarkoittaa, ettei pidä kertoa hänelle huonoja uutisia-- älkää mainitko asioita,jotka eivät ole siten kuin hän haluaa niiden olevan. ;(

        Onko sinusta kiva olla inhottava?

        On se outoa, että kun palstalla puhutaan asioista, niin äireen pikku mussulit hermostuvat niin kovasti. Sinäkin uskismössöllä syötetty ja raamatulla päähän lyöty, joka olet ihan taatusti lapsena repinyt kärpäsiltä siipiä, olet täällä olevinasi joku moraalinvartija.

        Olen itse uskovaisessa kodissa kasvanut ja juuri tuollaisia ne olivat kuin sinäkin. Suoraan sanottuna inhottavia.

        Olen tällä palstalla lueskellut ja joskus kirjoitellut ketjuihin, joissa on ollut hauskuutta ja asiaa. Mutta sinunlaisesi tyypit ovat vieneet kaiken ilon tästäkin palstasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe