Oli kyllä viimeinen kerta kun meidän perheeseen ostettiin kotimaista lihaa. Oli kyllä niin säikeistä kanaa että ihan kuin olisi jotain lankarullaa syönyt! Eikä ollut ensimmäinen kerta. Ja sama on sianlihan kanssa. Aina joka ikinen kerta kotimainen sianliha on todella säikeistä ja kuivaa. Kotimaista nautaa ei olekaan aikapäiviin meillä enää syöty, aina ulkomaista. Kappas, saksalainen, argentiinalainen, tanskalainen, mmmm ... hyvää, mehukasta, mureaa lihaa!
Kotimaisuudella ei ole laadun kanssa yhtään mitään tekemistä! Eikä vissiin suomalaisilla ole mitään tajua laadukkaasta ruuasta, kun vaan toitotetaan sen kotimaisuuden on perään. Säälittävää.
Kotimaista, ei kiitos!
6
373
Vastaukset
- niin...
kannattaisi kiinnittää huomiota ruoanvalmistukseen.
Ihme ja kumma, kun ostamani kotimainen liha on ollut mureaa ja hyvää. Kiitos siitä suomalaisille tuottajille. Hyvää alkavaa vuotta kaikille!- kotimaista
kun aloittaja menee kauppaan niin valikoi ne lihat sielta lihaosastolta, sieltä suomalaista alkuperää olevalta, ompeluosasto on aivan eripaikassa missä on lankoja ja säikeitä, pitää olla pöljä.
- mustikka
Olen samaa mieltä tuosta kotimaisuudesta, usein sillä ei ole mitään tekemistä laadun kanssa, se on vain sitä toitotusta työpaikkojen perään. Ei ne sikafarmit ja kanalat kovin kummoisesti niitä eläimiään hoida, ei se lihakaan silloin voi hyvää olla. Ulkoimailta, juuri esim Saksasta tulee todella hyvä liha. Kokemusta on ja myös kokin taitoa!
- kotimaista
Kotimainen kinkku kohta valmiina uuniin, namnam. Ei tulisi mieleenkään hommata jotain liukuhihnalihaa, sitähän ne ulkolaiset ovat, niissä jos missä on kaikenmaailman epäilyttävä klönttejä ja haivenia, kemikaaleista puhumattakaan.
Eikä se veytelyys mikä ns paisteissakin on päällimmäinen ominaisuus paljoa kyllä luottamusta herätä, nestettä reilusti niin onhan se vetelä. Millähän konstilla ne saa sen nesteen pysymään siellä löntin sisällä. - Laadukasta
Kotimainen liha on parasta nam.Taitaa olla tuolla aloittajalla ruoanvalmistuksessa jotakin vikaa,joten hän on itse se säälittävä tumpelo kokki.Ihan turha toisia syyttää,sanoa säälittävää.Onko niin idiootti ettei osaa katsoa mitä ostaa ja viitsi panostaa siihen ruoanvalmistukseen kunnolla.
- Oikea kokki
Aloittajan kannattaa käydä ulkona ravintolassa syömässä SUOMALAISTA LIHAA
koska ei taida ilmeisesti itse olla kokki kolmonen:)
Kokin mielestä ulkomaalainen liha täyttä sontaa..:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372