Kestäkää loppuun saakka!
1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen nimessä, hänen, joka on tuomitseva elävät ja kuolleet, ja hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa kautta: [Ap. t. 10:42; Room. 14:9; 1. Piet. 4:5]
2 julista sanaa, astu esiin sopivaan ja sopimattomaan aikaan, nuhtele, moiti ja kehota, aina kärsivällisesti opettaen. [Ef. 5:16; Kol. 4:5]
3 Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee. [1. Tim. 1:10 ]
4 He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja. [1. Tim. 1:4, 4:7; Tit. 1:14] a
-Kun luin ensikerran Teuvon kirjoituksia, tunsin heti, että tuota henkeä olin etsinyt. Olin etsinyt Jumalaa metafysiikasta, okkultismista. Kerran menin jopa meedion luo, joka sanoi "jonkun" estävän häntä luennoimasta minulle. Tyhjää täynnä kaikki, myös "new age" jutut. Tiesinhän minä, että Jumala on ja elää, asiaan vaikutti paljon myös pienenä näkemäni enkeli. Joten jatkoin etsimistä.
Seuraavaksi päädyin erään "kristillisen lahkon" kynsiin. Kirjoittamassani sähköpostissa, jonka lähetin lahkon päämiehelle, totesin, etten tarvitse kenenkään opetusta, vaan saan kaiken Pyhältä Hengeltä. No, hehän pistivät senkin vain sen syyksi, etten vielä oikein ymmärrä...ja tekivät kaikkensa, että tyytyisin heidän oppiinsa. En kuitenkaan löytänyt etsimääni, en vaikka kaikkeni yritin, typeränä kävin heidän kasteellaankin. Yllättävää kuitenkin oli, että kaste ei yhdistänyt minua heihin, vaan erotti takaisin yksinäisyyteen. Tekopyhä, on päällimmäinen sana kuvatessani henkeä heissä. Ilmoitin lahkolle, että eroan heistä, en Jumalasta.
Sitten kerran eksyessäni tänne raamattu palstalle, näin Teuvon kirjoituksia, ja kiitän siitä Jumalaa. Mieleeni ei tullut kertaakaan (Jumalan pelostani johtuen) käydä kirjoittamaan herjauksia Hengestä, jonka oma Teuvokin on, tai syyttämään Teuvoa Saatanan lähettilääksi. Ja on ollut hetkiä, kun olen Jumalalta kysynyt, onko Teuvo todellakin totuudessa, ja koskaan en ole saanut "ei"-sanaa vastaukseksi. Viimeksi kunnolla silloin kyselin, kun Armi ja KH kääntyivätkin totuutta vastaan.
Kehoittaisin kaikkia ottamaan Teuvon tuoma totuus vakavasti.
Sitten kun mietin aikamme uskontoja, että jollen Jumalaa niin paljon pelkäisi. Ja jollen hänen totuuttaan uskoisi, niin mitäköhän oppeja vielä haalisin. Olisinko jäänyt onnelliseksi tekopyhäksi, muita paremmaksi uskovaksi, vai olisinko alkanut noidaksi tai meedioksi. Luultavasti olisin valinnut "valkoisen" noituuden harrastamisen ja palvelemisen, kun ainakin viihteen kannalta olisi se ollut jäännittävämpää. Kiitos Jumalalle, että kuljinkin vain noiden "pimeiden laaksojen läpi".
Kestäkää loppuun saakka!
83
991
Vastaukset
Jumalan rakkautta se on sinua kohtaan ollut, vaikka paljon olet nuoren elämäsi aikana saanut kärsiä, että jaksat edelleen hän sinulle viitoittamalla tiellä kulkea.
Ja olet jo saanut sydämeesi tuon Jeesuksen vertauksen hyvän maan, josta kavavatt esiin kaikki ne taimet, jotka hän on sinun kasvatettavaksesi määrännyt.
Toit ainakin minulle hyvän Uuden vuoden lahjan tulemalla tänne, sillä pitkään aikaan et ole täällä ollut.- Ota huomioon;
Ota huomioon;
Kristus on seurakunta.
Ja TS sanoo seurakuntaa portoksi, siis Kristusta.- ou.ti
Ja juuri niinhän se on, ei ole maailmassa yhtään kirkkoa, temppeliä tai rukoushuonetta jossa Jeesus asuisi. Se kerrotaan myös raamatussa. Joten porttojahan ne käsin tehdyt temppelit jumalankuvineen on.
Mutta olet ymmärtänyt väärin, jos luulet Teuvon haukkuvan Jeesusta portoksi. Kirkkojen ja lahkojen seurakunnat ovat aivan eri juttu kuin Jeesuksen ruumis, jota ovat ne, joilla on Hänen Henkensä sydämissään.
Yksinkertaista, eikö vaan! - lahkot njet
ou.ti kirjoitti:
Ja juuri niinhän se on, ei ole maailmassa yhtään kirkkoa, temppeliä tai rukoushuonetta jossa Jeesus asuisi. Se kerrotaan myös raamatussa. Joten porttojahan ne käsin tehdyt temppelit jumalankuvineen on.
Mutta olet ymmärtänyt väärin, jos luulet Teuvon haukkuvan Jeesusta portoksi. Kirkkojen ja lahkojen seurakunnat ovat aivan eri juttu kuin Jeesuksen ruumis, jota ovat ne, joilla on Hänen Henkensä sydämissään.
Yksinkertaista, eikö vaan!Yksinkertaiselle varmaan yksinkertaista on seurata lahkojohtajaa.
- Usko Raamatun sanaa.
ou.ti kirjoitti:
Yksinkertaista, eikö vaan!Paholainen vesittää Jumalan sanaa, eli Raamattua.
Usko Raamatun sanaa. MarjaHPernu, Saatanalta henkiparantajan taidot saanut, joka viime päivinä on täällä leuhkinut jollakin Saatanan ihmeellä, paperisella kuvalla, joka jostakin hänen käteensä ilmestyi.
- mhp.
TeuvoSuni kirjoitti:
MarjaHPernu, Saatanalta henkiparantajan taidot saanut, joka viime päivinä on täällä leuhkinut jollakin Saatanan ihmeellä, paperisella kuvalla, joka jostakin hänen käteensä ilmestyi.
Oletko nähnyt kun noin taas pilkkaat.
Onko Kristuksen haavat paperia TS, jos sinulle on, minulle ei. mhp. kirjoitti:
Oletko nähnyt kun noin taas pilkkaat.
Onko Kristuksen haavat paperia TS, jos sinulle on, minulle ei.sinulle näyttelee, kun hänen palvelijansa ne aikaansaivat. Kristus antaa valituilleen Henkensä, ei verta eikä paperipaloja käsissä kannettaviksi. Onko sinun ympärilläsi leijunut jo kultahippuja, kuten eräs samassa Saatanan hengessä toimiva kaatajanainen itseään mainostelee.
ou.ti kirjoitti:
Yksinkertaista, eikö vaan!kun tänne totuuden kanssa tulet, ovat Saatanan rienaajat heti kimpussasi?
- ou.ti
TeuvoSuni kirjoitti:
MarjaHPernu, Saatanalta henkiparantajan taidot saanut, joka viime päivinä on täällä leuhkinut jollakin Saatanan ihmeellä, paperisella kuvalla, joka jostakin hänen käteensä ilmestyi.
Juuri tuollaiset henkiparantajat ovat lihalle mieluisia "ammatteja". Ihmiset palvoo ja laittaa toivonsa ja henkensä tällaisten käsiin.
Tiedän erään naisen, joka alkoi käydä kristillisissä parantamiskokouksissa, koska halusi parantua syövästään. Syöpä näytti ensin parantuneen, ja kyseinen nainen oli "myyty". Syöpä oli kuitenkin ihmeellisesti vain muuttanut paikkaa naisen kehossa.
Katselin eilen ohjelmaa, jossa oli kuvattu elämää merten syvyyksissä. Ajattelin, että onpa ihmeellisiä kaloja ja eläimiä. Loistavia, värikkäitä, läpinäkyviä, toinen toistaan ihmeellisempiä ja kauniimpia. Siinä on Jumalan ihmeitä. - Ved.2
ou.ti kirjoitti:
Yksinkertaista, eikö vaan!Yksinkertaisuus on nyt aivan jossain muualla. Jeesus voi asua aivan missä Hän itse haluaa ja sitä ei voi kukaan ihminen määräillä. Se juuri sanotaan Raamatussa. Hän ei ole meidän määrättävissä. On niinkuin olemukseltaan vapaa liikkumaan missä katsoo parhaakseen. Tämä on eräs tärkeimmistä uskomme ja totuutemme perusprinsiipeistään.Ei siis ole ihmisen eikä minkään muunkaan inhimillisen käsityksen määrättävissä. Tämä on luovuttamaton totuus. Niinkuin totuuden kirja todistaa. Totuuden kaappaajia kyllä riittää. Mutta kuka on ollut Herran neuvottelussa, on jo toinen kysymys. (kts. Jer.23) ?
ou.ti kirjoitti:
Juuri tuollaiset henkiparantajat ovat lihalle mieluisia "ammatteja". Ihmiset palvoo ja laittaa toivonsa ja henkensä tällaisten käsiin.
Tiedän erään naisen, joka alkoi käydä kristillisissä parantamiskokouksissa, koska halusi parantua syövästään. Syöpä näytti ensin parantuneen, ja kyseinen nainen oli "myyty". Syöpä oli kuitenkin ihmeellisesti vain muuttanut paikkaa naisen kehossa.
Katselin eilen ohjelmaa, jossa oli kuvattu elämää merten syvyyksissä. Ajattelin, että onpa ihmeellisiä kaloja ja eläimiä. Loistavia, värikkäitä, läpinäkyviä, toinen toistaan ihmeellisempiä ja kauniimpia. Siinä on Jumalan ihmeitä.on siinä, että "hän on pannut iankaikkisuuden kaipuun heidän sydämeensä".
Kuitenkin vain harvat jaksavat tämä kaipuu sydämessä loppuun saakka kulkea, kuten otsikossa kirjoitit.
Monet tälle tielle lähteneet eivät kestä sitä, kun Jumala alkaa heitä koetella. Tälläkin palstalla on niitä, jotka eivät ole kestäneet, että heitä sunilaisiksi kutsutaan. Ja niin ovat totuuden tien hylänneet, ja sen myötä koko elämänsä tämän maailman jumalan käsiin antaneet. Eivät he ymmärrä tätäkään Jeesuksen opetusta, koska tätä ei Paavali ole opettanut:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka minut on lähettänyt."Ved.2 kirjoitti:
Yksinkertaisuus on nyt aivan jossain muualla. Jeesus voi asua aivan missä Hän itse haluaa ja sitä ei voi kukaan ihminen määräillä. Se juuri sanotaan Raamatussa. Hän ei ole meidän määrättävissä. On niinkuin olemukseltaan vapaa liikkumaan missä katsoo parhaakseen. Tämä on eräs tärkeimmistä uskomme ja totuutemme perusprinsiipeistään.Ei siis ole ihmisen eikä minkään muunkaan inhimillisen käsityksen määrättävissä. Tämä on luovuttamaton totuus. Niinkuin totuuden kirja todistaa. Totuuden kaappaajia kyllä riittää. Mutta kuka on ollut Herran neuvottelussa, on jo toinen kysymys. (kts. Jer.23) ?
tämä on yksi entistä ystävistäni, joka hetken kanssani totuuden tietä kulki. Mutta erään kirkkoherran pelossa sai Saatana hänet valehtelemaan, ettei hän minua tunne.
Eikä siihen muuta tarvita.- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
tämä on yksi entistä ystävistäni, joka hetken kanssani totuuden tietä kulki. Mutta erään kirkkoherran pelossa sai Saatana hänet valehtelemaan, ettei hän minua tunne.
Eikä siihen muuta tarvita.Eikä siihen muuta tarvita.
- kyllä niitä on
TeuvoSuni kirjoitti:
on siinä, että "hän on pannut iankaikkisuuden kaipuun heidän sydämeensä".
Kuitenkin vain harvat jaksavat tämä kaipuu sydämessä loppuun saakka kulkea, kuten otsikossa kirjoitit.
Monet tälle tielle lähteneet eivät kestä sitä, kun Jumala alkaa heitä koetella. Tälläkin palstalla on niitä, jotka eivät ole kestäneet, että heitä sunilaisiksi kutsutaan. Ja niin ovat totuuden tien hylänneet, ja sen myötä koko elämänsä tämän maailman jumalan käsiin antaneet. Eivät he ymmärrä tätäkään Jeesuksen opetusta, koska tätä ei Paavali ole opettanut:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka minut on lähettänyt."jotka ovat tien Jumalan ARMOSTA loppuun saaneet käydä.
JA siinäpä se on saatanallisuus kun et sitä näe ilman että alkaa sinua ylistää.
Jumalan oma tunnistaa Jumalan Hengen omat sanoman mukaan.
Mutta sitten on niitä jotka tuovat oikeaakin sanomaa, mutta jokin
mättää ja se tulee aina ennemmin tai myöhemmin näkymään.
Kaikki selkenee ajallaan Jumalan aikataulun mukaan.
Ei Jumala ole omiaan lähettänyt kiroamaan omiaan. kyllä niitä on kirjoitti:
jotka ovat tien Jumalan ARMOSTA loppuun saaneet käydä.
JA siinäpä se on saatanallisuus kun et sitä näe ilman että alkaa sinua ylistää.
Jumalan oma tunnistaa Jumalan Hengen omat sanoman mukaan.
Mutta sitten on niitä jotka tuovat oikeaakin sanomaa, mutta jokin
mättää ja se tulee aina ennemmin tai myöhemmin näkymään.
Kaikki selkenee ajallaan Jumalan aikataulun mukaan.
Ei Jumala ole omiaan lähettänyt kiroamaan omiaan.jos uskaltaisit kertoa minkä porttoseurakunnan opin mukaisen armon varassa sinä kuvittelet perille taivaaseen pääseväsi?
Kyllä Jumalan valitut, olkootpa vaikka minkä porton vankeina, Kristuksen valitun sanoman hänen sanomaksi tunnistavat, kuten Outi tässä todisti. Ja kun he sen todeksi uskovat, tapahtuu taivaassa sellainen ihme, että Jeesus Kristus alkaa heti rukoilla tällaisen ihmisen puolesta, ja tämä rukous auttaa ihmisen irti Saatanan kahleista. Ei ihmisten käteen päällepanemiset:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo häneltä Hengen ja tehtävän saaneiden) puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."- ou.ti
Ved.2 kirjoitti:
Yksinkertaisuus on nyt aivan jossain muualla. Jeesus voi asua aivan missä Hän itse haluaa ja sitä ei voi kukaan ihminen määräillä. Se juuri sanotaan Raamatussa. Hän ei ole meidän määrättävissä. On niinkuin olemukseltaan vapaa liikkumaan missä katsoo parhaakseen. Tämä on eräs tärkeimmistä uskomme ja totuutemme perusprinsiipeistään.Ei siis ole ihmisen eikä minkään muunkaan inhimillisen käsityksen määrättävissä. Tämä on luovuttamaton totuus. Niinkuin totuuden kirja todistaa. Totuuden kaappaajia kyllä riittää. Mutta kuka on ollut Herran neuvottelussa, on jo toinen kysymys. (kts. Jer.23) ?
Raamatusta pystyy jättämään huomiotta kaikki kohdat, joissa puhutaan siitä, kuinka Jeesus ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä, siitä kuinka eksytys on suuri, ja siitä kuinka monet väittävät Jeesuksen olevan siellä sun täällä (kirkoissa ja rukoushuoneilla).
Kirjoitettu on myös, että lahkolaiset eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Miten siis Pyhä Henki voisi asua jossain ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä. - Kadotuksen temppeli
ou.ti kirjoitti:
Raamatusta pystyy jättämään huomiotta kaikki kohdat, joissa puhutaan siitä, kuinka Jeesus ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä, siitä kuinka eksytys on suuri, ja siitä kuinka monet väittävät Jeesuksen olevan siellä sun täällä (kirkoissa ja rukoushuoneilla).
Miten siis Pyhä Henki voisi asua jossain ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.kaikkein pahin lahko on siellä omassa sydämessä! Se on takuuvarma.Sieltä on kaikkein varminta tuomita muita sun miksikin paadutetuiksi saatanan omiksi. Siellä se pitää pesäipaikkaa ja asustelee. Muista ei tarvitse välittää. Sillä minä olen jumala ja joka muuta väittä, se on paadutettu. Se on totta, koska Minä niin väittää. Sillä Minä olen jumala joka muut tuomitsee. Sillä ainoa jumala on se joka kykenee itsensä korottamaan. Minä korotan itseni jumalaksi tai jumaloitavaksi. Koskapa Minulla on se suuri saatanan lopunajan tehtävä. Ja nielaisen kiduksiini kenet vaan saan sillä petettyä, koska Minulla on vähän aikaa. Palvo Minua, koska olen valheen isä, se perkele, joka on ennustettu tulevan. Ja vien kadotukseen ne jotka haluaa.
Tämä on se sielunvihollisen tehty temppeli. - en olekaan
TeuvoSuni kirjoitti:
jos uskaltaisit kertoa minkä porttoseurakunnan opin mukaisen armon varassa sinä kuvittelet perille taivaaseen pääseväsi?
Kyllä Jumalan valitut, olkootpa vaikka minkä porton vankeina, Kristuksen valitun sanoman hänen sanomaksi tunnistavat, kuten Outi tässä todisti. Ja kun he sen todeksi uskovat, tapahtuu taivaassa sellainen ihme, että Jeesus Kristus alkaa heti rukoilla tällaisen ihmisen puolesta, ja tämä rukous auttaa ihmisen irti Saatanan kahleista. Ei ihmisten käteen päällepanemiset:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo häneltä Hengen ja tehtävän saaneiden) puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."minkään ihmisopin seurakunnan armon varassa, vaan Jumalan armon varassa Jeesuksessa
Kristuksessa.
Tiedän näin moni sanoo, että on Jumalan armon kohdalleen saanut ja sillä sinä kuittaat
niidenkin armon jotka itse Jumalan armon Jeesuksessa ovat kohdanneet, kun he eivät
ala sinua ylistää.
Mitä tulee Jeesuksen sanomaan niin totta ovat, mutta valitettavasti saatanakin niitä
käyttää kiristääkseen ihmisiä pysymään sen hallussa porttoseurakunnissa tai muutoin. - Jeesus asuu
ou.ti kirjoitti:
Miten siis Pyhä Henki voisi asua jossain ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.niiden sydämissä jotka ahtaan portin kautta ovat saaneet Hänet tulla kohtaamaan.
Ei Jeesus toisen ihmisen kautta tule toiseen asumaan. en olekaan kirjoitti:
minkään ihmisopin seurakunnan armon varassa, vaan Jumalan armon varassa Jeesuksessa
Kristuksessa.
Tiedän näin moni sanoo, että on Jumalan armon kohdalleen saanut ja sillä sinä kuittaat
niidenkin armon jotka itse Jumalan armon Jeesuksessa ovat kohdanneet, kun he eivät
ala sinua ylistää.
Mitä tulee Jeesuksen sanomaan niin totta ovat, mutta valitettavasti saatanakin niitä
käyttää kiristääkseen ihmisiä pysymään sen hallussa porttoseurakunnissa tai muutoin.Kristuksen Henkeä hänen valitussaan tunnista.
Jos tunnistaisivat, eivät vielä paadutettuja olisikaan.- kohdallasi on
TeuvoSuni kirjoitti:
Kristuksen Henkeä hänen valitussaan tunnista.
Jos tunnistaisivat, eivät vielä paadutettuja olisikaan.Siltä se on näyttänyt, mutta toivon vielä sillä Jumalalle kaikki on mahdollista.
- Ved.2
ou.ti kirjoitti:
Miten siis Pyhä Henki voisi asua jossain ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.tuolla ulkona pakkasessakin. Mutta paleltuisimme, jos emme ihmiskäsin tehtyä nuotiota sytyttäisi. Raamatusta pystyy jättämään kaikki ne kohdat pois, missä Jeesuksen omat kokoontuvat. Missähän ne oikein kokontuvat? sitä ei ou.ti oikein määrittele. Onko se jokin salaseura, mistä muut eivät pääse osalliseksi?
kohdallasi on kirjoitti:
Siltä se on näyttänyt, mutta toivon vielä sillä Jumalalle kaikki on mahdollista.
näyttävät olevan melko tyhmää joukkoa, vaikka on siellä joukossa jokunen akateemisenkin koulutuksen saanut, mutta eipä siitäkään hyötyä ole, kun Saatanan kainaloon joutuu.
Tällä joukolla tarkoitin näitä tämän palstan kaltaisiasi Saatanan palvelijoita.- taas yksi
TeuvoSuni kirjoitti:
näyttävät olevan melko tyhmää joukkoa, vaikka on siellä joukossa jokunen akateemisenkin koulutuksen saanut, mutta eipä siitäkään hyötyä ole, kun Saatanan kainaloon joutuu.
Tällä joukolla tarkoitin näitä tämän palstan kaltaisiasi Saatanan palvelijoita.valhe olet sanonut nämäkin Raamatun sanat joskus kohdallasi,
" mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä."
Nyt teet niistä pilkkaa. Oletkin viisas, voimakas, mahtava joka kerskaat itsestäsi yksi ainut Jumalan
ihminen jne.
Minua saat pilkata. Minun kohdallani nuo Raamatun sanat ovat TOTTA.
En ole itsessäni viisas, mutta nyt omistan Jumalan viisauden täydellisesti Jeesuksessa. - mhp.
ou.ti kirjoitti:
Katselin eilen ohjelmaa, jossa oli kuvattu elämää merten syvyyksissä. Ajattelin, että onpa ihmeellisiä kaloja ja eläimiä. Loistavia, värikkäitä, läpinäkyviä, toinen toistaan ihmeellisempiä ja kauniimpia. Siinä on Jumalan ihmeitä.Toiset ihmiset paranee osittain, toiset kokonaan,
toiset tai useat eivät ollenkaan,
ei ole uskoa paranemiseen,
sanoohan Raamattu että jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenen verran...
Matt. 17:20
"Koska teillä on niin vähän uskoa", vastasi Jeesus. "Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta.
Luuk. 17:6
Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi maasta ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
- - parantaminen
mhp. kirjoitti:
Toiset ihmiset paranee osittain, toiset kokonaan,
toiset tai useat eivät ollenkaan,
ei ole uskoa paranemiseen,
sanoohan Raamattu että jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenen verran...
Matt. 17:20
"Koska teillä on niin vähän uskoa", vastasi Jeesus. "Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta.
Luuk. 17:6
Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi maasta ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
-Jeesus ei ollut mikään osittaisparantaja, kuten tuntemasi henkiparantajat ja meediot ovat.
Jeesus paransi kaikki sairaudet eikä ollut mitään epäselvää, oliko paraneminen tapahtunut. (parannetut olivat halvattuja, sokeita, rampoja, kuolleita jne).
- kehotat kestämään
loppuun saakka?
Ja mistä on luopumus tapahtunut? Jos tarkoitat jostain ihmisestä luopumista, joka
kielsi Jeesuksen elämän tässä toisessa, niin olet hakoteillä.
Tiedän vastaukset ja todella murheellinen olen, että kyseinen ylistämäsi henkilö
ei olekaan Jumalan asialla. Sitä en kiellä etteikö Jumala ole häntä kutsunut
ja hänelle puhunut aikanaan, Mutta missä on käännös toisen herran palvelukseen tapahtunut
sen tietää Jumala.
Tämä kyseinen ihminen olisikin ollut väkevä Jumalan mies, mutta lankeemusko tapahtui
kun joku oli hänestä profeetoinut sinä tulet tekemään suuria ja kun se oli kuulostanut
hyvältä hän on sen ottanut ja näin langennut siihen mihin Jeesus ei langennut, kun
saatana sanoi tämän ja kaiken muun saat jos teet sitä ja tätä jne.
Jumalan Henki, Jumala ei korota yhtäkään ihmistä. Näin kun sinäkin olet ylistämässä ihmistä
se ei ole Jumalasta.
Ymmärrän sinua, mutta pahalta tuntuu, että olet joutunut ojasta allikkoon ja tiedän sieltä
on vaikea pois päästä olet tullut niin monella tavalla sidotuksi.
Kaikkea hyvää toivotan. Jumalalle kaikki on mahdollista.
Toivon siis, että pääset kiinnittymään ihmisen sijasta Jeesukseen HÄNHÄN ON TOTUUS.
EIKÖ NIIN?- näkymätön ninni
Hyvin kirjoitit ja toivon kaikesta sydämestäni, että tämä Ou.ti ihminen ottaa nämä sanasi vakavasti! Sillä totuus on Teuvosta kaukana!
Siunausta sinulle! - ihmeellistä
kaikkien muiden viesteihin vastaat Outi, mutta et tiettyihin niin kuin et tähänkään?
Ei näköjään niin suurta eksytystä, etteikö joku aina haksahtaisi.
Hän on pitkäaikaisin entinen ystäväni, joka pelästyi Armia, ja pelkuruuden hengessä ei päässyt sisään ahtaasta portista, vaikka lähellä jo oli.
Kohta on entiset ystävät kasassa. Vielä kun KariHenrik ja Hssu saapuvat sinua varoittamaan, niin siinä se on!- ou.ti
TeuvoSuni kirjoitti:
Hän on pitkäaikaisin entinen ystäväni, joka pelästyi Armia, ja pelkuruuden hengessä ei päässyt sisään ahtaasta portista, vaikka lähellä jo oli.
Kohta on entiset ystävät kasassa. Vielä kun KariHenrik ja Hssu saapuvat sinua varoittamaan, niin siinä se on!muistan kyllä. Ei huolta. Eikä noista muistakaan.
Ja tuo alentuva puhe monilta, tai iva tai pilkkakaan eivät pelota. - syy, että
TeuvoSuni kirjoitti:
Kohta on entiset ystävät kasassa. Vielä kun KariHenrik ja Hssu saapuvat sinua varoittamaan, niin siinä se on!entiset? Sen kun tulisit vielä näkemään.
- on nyt
ou.ti kirjoitti:
muistan kyllä. Ei huolta. Eikä noista muistakaan.
Ja tuo alentuva puhe monilta, tai iva tai pilkkakaan eivät pelota.pilkannut? Luinko niin huonosti, sillä mitään pilkkaa en nähnyt.
- 7+5
ou.ti kirjoitti:
muistan kyllä. Ei huolta. Eikä noista muistakaan.
Ja tuo alentuva puhe monilta, tai iva tai pilkkakaan eivät pelota.Tulet muistamaan
syy, että kirjoitti:
entiset? Sen kun tulisit vielä näkemään.
Muutamissa sen pelkuruuden henki, joissakin kateuden henki, ja valheen henki, yhdistettynä pelkuruuden henkeen.
Kun sydämessä ei ole tarpeeksi kasvualustaa Totuuden Hengen taimelle, niin jo yksistään väärämielisten haukkuminen sunilaiseksi saa jonkun palaamaan takaisin valheen lavealle tielle.- syyttää niinkuin
TeuvoSuni kirjoitti:
Muutamissa sen pelkuruuden henki, joissakin kateuden henki, ja valheen henki, yhdistettynä pelkuruuden henkeen.
Kun sydämessä ei ole tarpeeksi kasvualustaa Totuuden Hengen taimelle, niin jo yksistään väärämielisten haukkuminen sunilaiseksi saa jonkun palaamaan takaisin valheen lavealle tielle.Eeva, vaan kyllä se on ihminen itse joka lähtee saatanan leipää syömään kun se tarjoaa
sellaista leipää mikä näyttää ja tuntuu niin hyvälle.
- näkymätön ninni
Outi hyvä! Luota aina ja kaikessa Raamatun Sanaan. Koettele kaikki aina Raamatun Sanalla. Sillä on parempi turvata Herraan, kuin luottaa ihmisen apuun!!! Älä turvaa Teuvoon, äläkä edes minuun vaan turvaa ainoastaan Jeesukseen Kristukseen, joka on Jumalan Sana.
Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta!
Jumalan Sana = Jeesus Kristus! Ymmärrä tämä!on varmaankin Oskari olemattoman puoliso, jonka osoite on Nollakatu nolla, kuten eräässä lastenlaulussa sanoaan.
Saatana jakelee näit äpäivuystysvuoroja tiuhaan tahtiin. Parin viikon aikana Huomioitsija aloitti, joka vielä jatkaa, ilmeisesti Saatanan luottovanki.
Sitten tuli upseerioppilas, upseerikokelas, MarjaHPernu, atteMyyry, ja nyt tämä näkymätön ninni.
Yritti tuossa joku muukin näkymätön porttopapin tekstillä suosiota hankkia, mutta jo hetki sitten ilmoitti , ettei enää minulle vastaa.- ou.ti
En minä ole hyvä, Jumala on. Mutta miten luet tekstiäni, kun väität minun turvaavan Teuvoon. Kyllä minä Jumalaani rukoilen ihan yksin kammiossani.
Uskon myös, että Jumala puhuu edelleen.
Jeesuskin kehoittaa tulemaan luokseen, eikä vain tutkimaan kirjoituksia.
- TS; seuranta
TS on paljastettu todella törkeäksi väärän opin todistajaksi mikä oppi pilkkaa Jumalaa että Hän muka olisikin sellaisen evankeliumin takana mitä Suni levittää. Lue tuo yksi viesti tarkemmin jonka joku toinen kirjoitti Sunin opetukseseta, siinä oli aivan oikein kiteytetty se eksytys mistä siinä on kysymys.
Sana on tietysti vapaa se on selvää, mutta nyt on otettava huomioon tällaisella palstalla missä vuosien saatossa opitaan tuntemaan nimimerkkejä kirjoittajina, suostummeko itseasiassa vain tukemaan vääryyttä jatkamalla keskustelua eksyttäjän kanssa. Ei ole kysymys siitäkään, että välttämättä usko olisi niin heikko ettei kestäisi TS opetusta, mutta kun on nähty jo moneen kertaan mistä on kysymys niin miksi jatkaa yhä edelleen.
Suuret lukija- ja viestimäärät luovat uusille palstalle tulijoille kuvan, että tämähän se saattaakin olla nyt jotakin kun näin kovasti kiinnostaa ja Sunin propaganda alkaa taas tehdä työtä.
Mieti itsekin haluatko olla osavastuussa TS väärän opin kylvöstä jopa tukemalla ja puolustamalla häntä, siitä sinä joudut vastuuseen.ja saata itseäsi ennenaikaiseen hautaan. Ei totuudella ole Saatana koskaan joukkojaan menettänyt, kuin jonkun harva.
Luterilaisella potollakin on varmaankin tällä hetkellä yli 4 miljoonaa jäsentä. Enkä minä tunne kuin vajaan kymmenen ihmistä, jotka ovat sen opin takia pois lähteneet.
Todistukseksi minä Kristuksen tahdosta täällä hänen totuuttaan saan julistaa. Ei enää pelastukseksi, niin kuin hän itse tästä ajasta ennalta ilmoitti:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille ihmisille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
MIksi tämän viestin kohdalla hylkäsit oman nimimerkkisi - hävettääkö?
- tyrmistynyt !
Oletko sinäkin sitä mieltä, että Paavali kirjoitti valhetta kirjeisiinsä totuuden sekaan ja näin ollen Raamatussa olisikin valhetta mukana ?
Minulle tämä oli viimeinen niitti vakuuttamaan siitä, että Teuvo Suni ei ole Totuuden asialla.- ou.ti
Paavalin kirjeissä on paljon vaikeatajuista. Keskity ennemmin Jeesuksen opetuksiin ja siihen kuinka Jeesus itse neuvoo tien luokseen. Kyllä ne Paavalin kirjeiden kirjoituksetkin sitten aukeaa...ja myös se, mitä Teuvo tarkoittaa.
Teuvo Suni on Jumalan asialla. - tyrmistynyt !
ou.ti kirjoitti:
Paavalin kirjeissä on paljon vaikeatajuista. Keskity ennemmin Jeesuksen opetuksiin ja siihen kuinka Jeesus itse neuvoo tien luokseen. Kyllä ne Paavalin kirjeiden kirjoituksetkin sitten aukeaa...ja myös se, mitä Teuvo tarkoittaa.
Teuvo Suni on Jumalan asialla.mutta ihminen, joka väittää saaneensa koko Totuuden on suuressa vastuussa kirjoituksistaan.
Juuri Jumalan Sanaanhan meidän tulee pailata kaikki opetus, ettemme joudu harhaan.
Ja sitten tuleekin ihminen, joka väittää saaneensa koko totuuden mutta väittääkin Raamatun sisältävän valhetta. Ja vielä niin, että tuo valhe olisi tullut Jeesuksen itselleen valitseman aseen kynästä.
Keskity sinäkin Outi ystäväni siihen, mitä Jeesus sanoi Paavalista. - kokemusta vuosia
ou.ti kirjoitti:
Teuvo Suni on Jumalan asialla.Teuvo Suni ei todellakaan ole Jumalan asialla! Hän on sairastunut vakavasti tunnekylmyyteen ja poissa Jumalan armosta.
- Eikö?
kokemusta vuosia kirjoitti:
Teuvo Suni ei todellakaan ole Jumalan asialla! Hän on sairastunut vakavasti tunnekylmyyteen ja poissa Jumalan armosta.
Outillekaan on vakuutella, että sairaalle käsitykselle Raamatusta pitkän harhan jälkeen, on vaikea palauttaa totuuden tuntoon. Siinä kun saattaa menettää kasvonsa. Siis kasvonsa itsensä kohdalla, kun peilin katsoo. Mutta ennenkaikkea kun Raamattuun katsoo. Peruskysymys Outille olisikin, että eikö Raamatu olekaan totta?
- 55
Teuvo Suni ei todellakaan ole Jumalan asialla! Hän on sairastunut vakavasti tunnekylmyyteen ja poissa Jumalan armosta.
Ou ti.
Jos epäilet TS,n kirjoituksia sinusta tulee portto.
Jos epäilet Kristusta hän ei hylkää. - ou.ti
tyrmistynyt ! kirjoitti:
mutta ihminen, joka väittää saaneensa koko Totuuden on suuressa vastuussa kirjoituksistaan.
Juuri Jumalan Sanaanhan meidän tulee pailata kaikki opetus, ettemme joudu harhaan.
Ja sitten tuleekin ihminen, joka väittää saaneensa koko totuuden mutta väittääkin Raamatun sisältävän valhetta. Ja vielä niin, että tuo valhe olisi tullut Jeesuksen itselleen valitseman aseen kynästä.
Keskity sinäkin Outi ystäväni siihen, mitä Jeesus sanoi Paavalista.Jeesus itse sanoo, että Hänen omansa tulevat tuntemaan koko totuuden. Ei Jeesus jätä ihmisen oman älyn ja viisauden vangiksi.
Jumalaa, jossa ei ole syntiä. Ja se, joka syntiä tekee, ei ole Jumalassa.
Sanoohan Paavali itse, ettei tee sitä hyvää mitä tahtoisi, vaan sitä pahaa jota ei tahdo. Ja, että sen tekee hänen lihassaan asuva synti. Ja, että se kirkastaisi Jumalaa.
Miten synti kirkastaisi Jumalaa??? Vastaa sinä tuohon.
Ja myöhemmin Paavali sai Saatanan enkelin piikiksi lihaansa (ettei hän syntiä tekisi).
Jeesus ei jätä omaansa synnin ikeeseen.
Puhuihan Jobkin ensin ihan mitä sattuu, vaikka on Jumalan mies. Hänkin katui myöhemmin puheitaan kun oli ensin tullut tuntemaan Jumalan. - ou.ti
Pitäisikö silti päätäsi nyt paijata, ettei vaikuttaisi tunnekylmältä???
En ole Teuvossa tunnekylmyyttä huomannut. Onko mielestäsi Jumala tunnekylmä, kun vihaa syntiä. Oliko Jeesus tunnekylmä kun kertoi totuuden ja tien Jumalan luo? Onhan se vihaa Saatanaa ja hänen tekojaan kohtaan. Mutta en minä ainakaan rakkautta Totuuteen ja vihaa Syntiä kohtaan tunnekylmyydeksi sanoisi. - ou.ti
Eikö? kirjoitti:
Outillekaan on vakuutella, että sairaalle käsitykselle Raamatusta pitkän harhan jälkeen, on vaikea palauttaa totuuden tuntoon. Siinä kun saattaa menettää kasvonsa. Siis kasvonsa itsensä kohdalla, kun peilin katsoo. Mutta ennenkaikkea kun Raamattuun katsoo. Peruskysymys Outille olisikin, että eikö Raamatu olekaan totta?
Jos kasvoni uskoni takia menetän, en menetä mitään.
Mutta jos menetän ikuisen elämäni siksi, että maanpäällä ihmisten edessä kasvoni säilyttäisin, menettäisin kaiken. - ou.ti
55 kirjoitti:
Ou ti.
Jos epäilet TS,n kirjoituksia sinusta tulee portto.
Jos epäilet Kristusta hän ei hylkää.Onhan se huoruutta Jumalaa kohtaan, jos Saatanaa Jumalana pitää.
- w
ou.ti kirjoitti:
Pitäisikö silti päätäsi nyt paijata, ettei vaikuttaisi tunnekylmältä???
En ole Teuvossa tunnekylmyyttä huomannut. Onko mielestäsi Jumala tunnekylmä, kun vihaa syntiä. Oliko Jeesus tunnekylmä kun kertoi totuuden ja tien Jumalan luo? Onhan se vihaa Saatanaa ja hänen tekojaan kohtaan. Mutta en minä ainakaan rakkautta Totuuteen ja vihaa Syntiä kohtaan tunnekylmyydeksi sanoisi.TS, sanoo Jeesus uhrattiin saatanalle ?
- ou.ti
w kirjoitti:
TS, sanoo Jeesus uhrattiin saatanalle ?
Jeesuksen tappaneet olivat Saatanan hengessä, ja Jeesus meni ensin tuonelaan. Tuonelaan, Saatanalle. Mutta ei Jeesus sinne jäänyt, vaan nousi kuolleista, Jumalan oikealle puolelle. Saatanan on minustakin irti päästettävä, koska Jeesus on maksanut minusta hinnan, verellään.
- tyrmistynyt !
ou.ti kirjoitti:
Jeesus itse sanoo, että Hänen omansa tulevat tuntemaan koko totuuden. Ei Jeesus jätä ihmisen oman älyn ja viisauden vangiksi.
Jumalaa, jossa ei ole syntiä. Ja se, joka syntiä tekee, ei ole Jumalassa.
Sanoohan Paavali itse, ettei tee sitä hyvää mitä tahtoisi, vaan sitä pahaa jota ei tahdo. Ja, että sen tekee hänen lihassaan asuva synti. Ja, että se kirkastaisi Jumalaa.
Miten synti kirkastaisi Jumalaa??? Vastaa sinä tuohon.
Ja myöhemmin Paavali sai Saatanan enkelin piikiksi lihaansa (ettei hän syntiä tekisi).
Jeesus ei jätä omaansa synnin ikeeseen.
Puhuihan Jobkin ensin ihan mitä sattuu, vaikka on Jumalan mies. Hänkin katui myöhemmin puheitaan kun oli ensin tullut tuntemaan Jumalan.Paavali koki lihassaan piikin olevan siksi, ettei hän ylpistyisi kaikesta siitä mitä oli Jumalalta saanut.
Piikin olisi Teuvokin tarvinnut, koska hän on ylpistynyt, ylentänyt itsensä.
Se nöyryys mitä oli Paavalissa, puuttuu Teuvolta.
Paavali oli jo kohdannut Jeesuksen kirjoittaessaan kirjeet seurakunnille, joten Paavalia ei voi verrata Jobiin ennen Jobin koetuksia, ja Jeesus oli jo Paavalin aseekseen valinnut ennen kuin Paavali kirjeensä kirjoitti. - tyrmistynyt !
ou.ti kirjoitti:
Jeesuksen tappaneet olivat Saatanan hengessä, ja Jeesus meni ensin tuonelaan. Tuonelaan, Saatanalle. Mutta ei Jeesus sinne jäänyt, vaan nousi kuolleista, Jumalan oikealle puolelle. Saatanan on minustakin irti päästettävä, koska Jeesus on maksanut minusta hinnan, verellään.
ottaa Jeesus vai oliko Jumalalla kuitenkin valta uhrata poikansa ?
Saatanallako oli valta ottaa Jeesus vai antoiko Jeesus itsensä kuitenkin vapaaehtoisena uhrina ?
Miksi Raamattu sanoo; "Jumala oli Jeesuksessa Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa " jos Jumala sovittikin maailman saatanan kanssa ? - ou.ti
tyrmistynyt ! kirjoitti:
ottaa Jeesus vai oliko Jumalalla kuitenkin valta uhrata poikansa ?
Saatanallako oli valta ottaa Jeesus vai antoiko Jeesus itsensä kuitenkin vapaaehtoisena uhrina ?
Miksi Raamattu sanoo; "Jumala oli Jeesuksessa Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa " jos Jumala sovittikin maailman saatanan kanssa ?Jeesus antoi itsensä, alistui Jumalan tahtoon. Mutta Saatanan hengessä olevat luulivat palvelevansa Jumalaa tappamalla Jeesuksen. Ja he tekivät sen Saatanan hengen omina. Saatana se murhaaja on.
Jos Jeesuksella ei Jumalan Henkeä olisi ollut, ei Jumala olisi häntä kuolleista herättänyt. Jumalalla on valta kuolemankin yli, mutta Saatanalla on vielä valta maan päällä - tyrmistynyt !
ou.ti kirjoitti:
Jeesus antoi itsensä, alistui Jumalan tahtoon. Mutta Saatanan hengessä olevat luulivat palvelevansa Jumalaa tappamalla Jeesuksen. Ja he tekivät sen Saatanan hengen omina. Saatana se murhaaja on.
Jos Jeesuksella ei Jumalan Henkeä olisi ollut, ei Jumala olisi häntä kuolleista herättänyt. Jumalalla on valta kuolemankin yli, mutta Saatanalla on vielä valta maan päälläettä vaikka Jeesus saatanan hengen vihasta tapettiin, suunnitelma oli Jumalan ja uhri meni Jumalalle.
Saatana ei milloinkaan saa yhtään sen enempää valtaa kuin mitä Jumala sille sallii.
Teuvo väittääkin sinun tuellasi, että Jumala uhrasi Poikansa saatanalle, mutta tarvitseeko Jumalan uhrata saatanalle yhtikäs mitään ?
Ei tietenkään ! tyrmistynyt ! kirjoitti:
Paavali koki lihassaan piikin olevan siksi, ettei hän ylpistyisi kaikesta siitä mitä oli Jumalalta saanut.
Piikin olisi Teuvokin tarvinnut, koska hän on ylpistynyt, ylentänyt itsensä.
Se nöyryys mitä oli Paavalissa, puuttuu Teuvolta.
Paavali oli jo kohdannut Jeesuksen kirjoittaessaan kirjeet seurakunnille, joten Paavalia ei voi verrata Jobiin ennen Jobin koetuksia, ja Jeesus oli jo Paavalin aseekseen valinnut ennen kuin Paavali kirjeensä kirjoitti.miten paljon Paavali joutuu kärsimään, ei yksin omien lihallisten tekojensa vuoksi, vaan myös väärämielisten käsissä. Ja tämän hän ennalta opetuslapsi Ananiakselle ilmoitti:
"Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."tyrmistynyt ! kirjoitti:
että vaikka Jeesus saatanan hengen vihasta tapettiin, suunnitelma oli Jumalan ja uhri meni Jumalalle.
Saatana ei milloinkaan saa yhtään sen enempää valtaa kuin mitä Jumala sille sallii.
Teuvo väittääkin sinun tuellasi, että Jumala uhrasi Poikansa saatanalle, mutta tarvitseeko Jumalan uhrata saatanalle yhtikäs mitään ?
Ei tietenkään !Miten Saatana olisi pystynyt niin minutkin kuin Outinkin, vankilastaan pakoon päästämään, jos ei olisi saanut tuota himoitsemaansa Jeesuksen verta?
- ou.ti
tyrmistynyt ! kirjoitti:
että vaikka Jeesus saatanan hengen vihasta tapettiin, suunnitelma oli Jumalan ja uhri meni Jumalalle.
Ei tietenkään !Uhri meni Saatanalle, muttei jäänyt Saatanalle, toisin kuin Saatana luuli.
Mutta vuodattaessaan Jeesuksen veren, sai Saatana "maksun" syntisistä ihmisista. Siksi Saatanan on päästettävä Jeesuksen sanalla ihmisestä irti. Kunhan ihminen menee ahtaan portin kautta Jeesuksen luo.
Ihmiset itse ovat antaneet itsensä Saatanan valtaan, alkamalla totella Saatanaa Jumalana.Saatanan valheiden takia ihmiset pitävät Saatanaa Jumalana, ovat tämän vallassa. Oikeudenmukainen Totuuden Jumala ei voinut varastaa ihmisiä Saatanalta, koska olisi sillä teolla rikkonut itseään vastaan. - ggg.
ou.ti kirjoitti:
Jeesus antoi itsensä, alistui Jumalan tahtoon. Mutta Saatanan hengessä olevat luulivat palvelevansa Jumalaa tappamalla Jeesuksen. Ja he tekivät sen Saatanan hengen omina. Saatana se murhaaja on.
Jos Jeesuksella ei Jumalan Henkeä olisi ollut, ei Jumala olisi häntä kuolleista herättänyt. Jumalalla on valta kuolemankin yli, mutta Saatanalla on vielä valta maan päälläEfesolaiskirje 5
2 Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle.
1. Piet. 1:21
Hänen kauttaan te uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että te uskoessanne myös panette toivonne Jumalaan.
Ap. t. 10:40
mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
Ap. t. 13:30
Mutta Jumala herätti hänet kuolleista. [Ap. t. 2:24, 3:15, 5:30]
Ap. t. 13:37
Mutta hän, jonka Jumala herätti kuolleista, ei maatunut.
Room. 4:25
Jumala antoi Kristuksen kuolla meidän rikkomustemme tähden ja herätti hänet kuolleista meidän vanhurskauttamisemme tähden. ggg. kirjoitti:
Efesolaiskirje 5
2 Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle.
1. Piet. 1:21
Hänen kauttaan te uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että te uskoessanne myös panette toivonne Jumalaan.
Ap. t. 10:40
mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
Ap. t. 13:30
Mutta Jumala herätti hänet kuolleista. [Ap. t. 2:24, 3:15, 5:30]
Ap. t. 13:37
Mutta hän, jonka Jumala herätti kuolleista, ei maatunut.
Room. 4:25
Jumala antoi Kristuksen kuolla meidän rikkomustemme tähden ja herätti hänet kuolleista meidän vanhurskauttamisemme tähden.et täällä Saatanan hengessä raamatunlauseita levittelisi.
ou.ti kirjoitti:
Uhri meni Saatanalle, muttei jäänyt Saatanalle, toisin kuin Saatana luuli.
Mutta vuodattaessaan Jeesuksen veren, sai Saatana "maksun" syntisistä ihmisista. Siksi Saatanan on päästettävä Jeesuksen sanalla ihmisestä irti. Kunhan ihminen menee ahtaan portin kautta Jeesuksen luo.
Ihmiset itse ovat antaneet itsensä Saatanan valtaan, alkamalla totella Saatanaa Jumalana.Saatanan valheiden takia ihmiset pitävät Saatanaa Jumalana, ovat tämän vallassa. Oikeudenmukainen Totuuden Jumala ei voinut varastaa ihmisiä Saatanalta, koska olisi sillä teolla rikkonut itseään vastaan.oletko jo huomannut tämän ihmeen:
Mitä voimakkaammin Jumalan paaduttamat väärämieliset sinua vastaan hyökkäävät, sen voimakkaammaksi Kristuksen Henki sisälläsi kasvaa?- ou.ti
TeuvoSuni kirjoitti:
oletko jo huomannut tämän ihmeen:
Mitä voimakkaammin Jumalan paaduttamat väärämieliset sinua vastaan hyökkäävät, sen voimakkaammaksi Kristuksen Henki sisälläsi kasvaa?Olen. Tänäänkin tuntui, että oli heti aamusta koko legioona vastassa. Juuri tänään kun jouduin jäämään pois koulusta, kun L. oli kuumeessa.
ou.ti kirjoitti:
Olen. Tänäänkin tuntui, että oli heti aamusta koko legioona vastassa. Juuri tänään kun jouduin jäämään pois koulusta, kun L. oli kuumeessa.
sillä ei Kristus tätäkään turhaan Isälleen ilmoittanut:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- tähtitorni
TeuvoSuni kirjoitti:
oletko jo huomannut tämän ihmeen:
Mitä voimakkaammin Jumalan paaduttamat väärämieliset sinua vastaan hyökkäävät, sen voimakkaammaksi Kristuksen Henki sisälläsi kasvaa?lihallista opportunismin, egoismin, narsismin, uppiniskaisuuden ja riidanhalun henki, joka riitelystä lisää voimaa saa ja ihmisen sisällä kasvaa.
tähtitorni kirjoitti:
lihallista opportunismin, egoismin, narsismin, uppiniskaisuuden ja riidanhalun henki, joka riitelystä lisää voimaa saa ja ihmisen sisällä kasvaa.
oman henkesi tunnistit, ja kiitos, että myös sen uskalsit kaikille tiettäväksi tuoda. Jos vielä olisit tuonut sen rehellisesti omalla nimelläsi, saisit täydet pisteet.
Tiedät, että olen ollut puolestasi murheen murtama. Olithan jo niin pitkälle totuuden tiellä päässyt, etten enää uskonut ettetkö jaksaisi loppuun asti.
KariHenrikkö sinut veti pois tuolta varmalta pohjalta, kuten on vetänyt kaikki muutkin ystäväni, jotka tällä palstalla todistusteni johdosta Kristuksen totuuden tien löysivät?
Kun sinä nyt todella näyttävästi olet kaiken totuuden hylännyt. Et ole hylännyt vain yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta, vaan koko tämän ketjun:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt?"- minä..
KariHenrikiä ?
Miten hän muka olisi voinut vetää ketään totuudestasi ?
Etkö ymmärrä, että sinun kirjoituksesi ovat syynä siihen, että kukaan ei voi enää uskoa sinuun ?
Väität, että Paavali on valheapostoli vaikka Jeesus on itse Paavalin aseekseen valinnut.
Väität, että raamatussa on osa valhetta vaikka jokainen tietää että Jumalan Sana on totuus ja Jumala itse valvoo Sanaansa.
Sitä paitsi Jeesus on Jumalan Sana, lihaksi tullut Sana !
Onko viestisi siis se, että Jeesuksessa on valhetta ?
Tekstisi ovat olleet niin järkyttäviä viime aikoina, että syytä ystävien kaikkoamiseen voit etsiä siitä. minä.. kirjoitti:
KariHenrikiä ?
Miten hän muka olisi voinut vetää ketään totuudestasi ?
Etkö ymmärrä, että sinun kirjoituksesi ovat syynä siihen, että kukaan ei voi enää uskoa sinuun ?
Väität, että Paavali on valheapostoli vaikka Jeesus on itse Paavalin aseekseen valinnut.
Väität, että raamatussa on osa valhetta vaikka jokainen tietää että Jumalan Sana on totuus ja Jumala itse valvoo Sanaansa.
Sitä paitsi Jeesus on Jumalan Sana, lihaksi tullut Sana !
Onko viestisi siis se, että Jeesuksessa on valhetta ?
Tekstisi ovat olleet niin järkyttäviä viime aikoina, että syytä ystävien kaikkoamiseen voit etsiä siitä.Varmasti tiedän, että hän lipevillä rakkauspuheillaan on nuo entiset ystäväni totuuden tieltä pois onnistunut vetämään.
Ensiksi muutaman Armin kanssa yhdessä, ja sitten lopulta yksin.- minä...
TeuvoSuni kirjoitti:
Varmasti tiedän, että hän lipevillä rakkauspuheillaan on nuo entiset ystäväni totuuden tieltä pois onnistunut vetämään.
Ensiksi muutaman Armin kanssa yhdessä, ja sitten lopulta yksin.Jumalasta ei voi puhua unohtamatta rakkautta.
Jos se sinun mielestäsi on lipevää, on sinulla väärä kuva Jumalasta.
Ja toistan edelleen, että tuskin KariHenrik on ketään vietellyt.
Onhan ihmisillä aivot joilla arvioida sitä, mitä kukakin täällä kirjoittaa. minä... kirjoitti:
Jumalasta ei voi puhua unohtamatta rakkautta.
Jos se sinun mielestäsi on lipevää, on sinulla väärä kuva Jumalasta.
Ja toistan edelleen, että tuskin KariHenrik on ketään vietellyt.
Onhan ihmisillä aivot joilla arvioida sitä, mitä kukakin täällä kirjoittaa."Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen
ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa."
Ja kenelle Jumala uskoo vihansa julistamisen? Tietenkin hänen itsensä
valitsemille ja kouluttamille sotureille:
"Minä Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat minulle pyhitetyt,
vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini. Minun mahtini on heidän
ylpeytenään."
"Törähtääkö merkkitorvi kaupungissa ihmisten säikähtämättä? Tapahtuuko
kaupungissa onnettomuutta Herran sitä aiheuttamatta?
Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen,
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi."
Ja kun oikea profeetta ärjyy, häntä pidetäänkin Saatanan profeettana,
ja hänen kohtalonsa on sukupolvesta toiseen samanlainen:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota,
ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Kaupunginportin kokoukset ovat vaihtuneet tässäkin maassa Suomi24
uskontekeskusteluihin, ja tilanne jatkuu samanlaisena. Vääriä profeettoja
pidetään oikeina profeettoina, koska heidän sanomastaan puuttuu Jumalan
viha, jota yksikään väärämiellinen ei siedä kuulla. Eivätkä he tätäkään
todeksi usko:
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa,
mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä
ohdakkeista viikunoita.
Hyvä puu tekee hyviä ( totuuden ) hedelmiä, huono puu ( valheen ) kelvottomia
hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää ( totuuden ) hedelmää, kaadetaan ja heitetään
tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
Rakastavan lyönnitkin ovat rakkautta, vihamiehen suudelma pelkkää vihaa."
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan.
Sinne pääsee se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me
profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi
teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun
luotani, vääryydentekijät."
Siksi tänäkin päivänä:
"Parempi nuhdella avoimesti kuin vaieta rakkauden nimissä.
Koska:
"Makealta maistuvat panettelijan puheet, ne painuvat syvälle sisimpään. Kuin
hopeasilaus saviastian pinnassa on mairea puhe häijyn ihmisen suussa.
Vihamiehesi voi puhua mielin kielin, mutta sisimmässään hän hautoo pahaa.
Älä usko hänen lipeviä sanojaan, hänen sydämessään on seitsemän petosta.
Hän kätkee vihansa kavalasti, mutta hänen pahuutensa tulee kaikkien tietoon."
Valitettavasti miljardien ihmisten kohdalla vain liian myöhään - viimeisellä tuomiolla.
Ja nuo seitsemän petosta ovat ne Saatanan seitsemän vieläkin pahempaa henkeä.- minä..
TeuvoSuni kirjoitti:
"Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen
ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa."
Ja kenelle Jumala uskoo vihansa julistamisen? Tietenkin hänen itsensä
valitsemille ja kouluttamille sotureille:
"Minä Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat minulle pyhitetyt,
vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini. Minun mahtini on heidän
ylpeytenään."
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi."
Ja kun oikea profeetta ärjyy, häntä pidetäänkin Saatanan profeettana,
ja hänen kohtalonsa on sukupolvesta toiseen samanlainen:
Kaupunginportin kokoukset ovat vaihtuneet tässäkin maassa Suomi24
uskontekeskusteluihin, ja tilanne jatkuu samanlaisena. Vääriä profeettoja
pidetään oikeina profeettoina, koska heidän sanomastaan puuttuu Jumalan
viha, jota yksikään väärämiellinen ei siedä kuulla. Eivätkä he tätäkään
todeksi usko:
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa,
mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä
ohdakkeista viikunoita.
Hyvä puu tekee hyviä ( totuuden ) hedelmiä, huono puu ( valheen ) kelvottomia
hedelmiä.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää ( totuuden ) hedelmää, kaadetaan ja heitetään
tuleen. Hedelmistä te siis tunnette heidät.
Rakastavan lyönnitkin ovat rakkautta, vihamiehen suudelma pelkkää vihaa."
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan.
Sinne pääsee se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me
profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi
teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun
luotani, vääryydentekijät."
Siksi tänäkin päivänä:
"Parempi nuhdella avoimesti kuin vaieta rakkauden nimissä.
Koska:
"Makealta maistuvat panettelijan puheet, ne painuvat syvälle sisimpään. Kuin
hopeasilaus saviastian pinnassa on mairea puhe häijyn ihmisen suussa.
Vihamiehesi voi puhua mielin kielin, mutta sisimmässään hän hautoo pahaa.
Älä usko hänen lipeviä sanojaan, hänen sydämessään on seitsemän petosta.
Hän kätkee vihansa kavalasti, mutta hänen pahuutensa tulee kaikkien tietoon."
Valitettavasti miljardien ihmisten kohdalla vain liian myöhään - viimeisellä tuomiolla.
Ja nuo seitsemän petosta ovat ne Saatanan seitsemän vieläkin pahempaa henkeä."Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
Miten sinä rakastat itseäsi, moititko kenties itseäsi päivät pitkät ?
Älä siis tee niin lähimmäisillekään. minä.. kirjoitti:
"Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
Miten sinä rakastat itseäsi, moititko kenties itseäsi päivät pitkät ?
Älä siis tee niin lähimmäisillekään.en itselleni enkä muille, vaikka Jumalan vihan alla tuli sitäkin tehdyksi. Ja totuudella ei ystäviä saa.
Sen olen yli 22 vuoden aikana saanut monta kertaa katkerasti kokea.
Siksi Jumala antoikin minun ilman isää yksinäisyyteen syntyä, ja siksi
otti äidinkin pois juuri kun olin täyttänyt 18, jotta jaksaisin kaikki ne vuodet,
jotka hän on minulle hänen totuutensa julistajana suunnitellut, kestää
tässä yksinäisyydessä vaikka ei yhtä ainoaa todellista ystävää ilmaantuisi.
Kun totuuden suustani päästän, on vastassa heti vihollisen suuri armeija.
Jos näin ei tässäkään maassa olisi, ei Jeesuksen olisi tarvinnut tästä näin
montaa kertaa opetuslapsiaan muistuttaa:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka
kestää loppuun asti, pelastuu."
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat
vihaavat teitä minun nimeni tähden."
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte,
on suuri."
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.
Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä, omiaan. Mutta te
ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut,
ja siksi maailma vihaa teitä.
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua
on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös
teidän sanaanne.
Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne
häntä, joka on minut lähettänyt.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän
on mahdotonta puolustella syntiään."
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman
vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle
lähettänyt, ei täällä olisi yhtään syyllistä eikä syntistä.
Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään muulla kuin
hyökätä synnin paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."
- - -
Näin on aina ollut, ja on loppuun saakka oleva:
Näin Aamoksen aikaan yli 2700 vuotta sitten. Tänään ovat kaupunginportin
kokoukset vaihtuneet erihenkisten porttoseurakuntien kokouksiksi ja
nettikeskusteluiksi - muuten ei: "Mitään uutta auringon alla."
Jumala toimii, kuten on aina toiminut:
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?"- Laulaja armosta.
TeuvoSuni kirjoitti:
en itselleni enkä muille, vaikka Jumalan vihan alla tuli sitäkin tehdyksi. Ja totuudella ei ystäviä saa.
Sen olen yli 22 vuoden aikana saanut monta kertaa katkerasti kokea.
Siksi Jumala antoikin minun ilman isää yksinäisyyteen syntyä, ja siksi
otti äidinkin pois juuri kun olin täyttänyt 18, jotta jaksaisin kaikki ne vuodet,
jotka hän on minulle hänen totuutensa julistajana suunnitellut, kestää
tässä yksinäisyydessä vaikka ei yhtä ainoaa todellista ystävää ilmaantuisi.
Kun totuuden suustani päästän, on vastassa heti vihollisen suuri armeija.
Jos näin ei tässäkään maassa olisi, ei Jeesuksen olisi tarvinnut tästä näin
montaa kertaa opetuslapsiaan muistuttaa:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka
kestää loppuun asti, pelastuu."
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat
vihaavat teitä minun nimeni tähden."
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte,
on suuri."
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.
Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä, omiaan. Mutta te
ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut,
ja siksi maailma vihaa teitä.
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua
on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös
teidän sanaanne.
Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne
häntä, joka on minut lähettänyt.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän
on mahdotonta puolustella syntiään."
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman
vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle
lähettänyt, ei täällä olisi yhtään syyllistä eikä syntistä.
Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään muulla kuin
hyökätä synnin paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."
- - -
Näin on aina ollut, ja on loppuun saakka oleva:
Näin Aamoksen aikaan yli 2700 vuotta sitten. Tänään ovat kaupunginportin
kokoukset vaihtuneet erihenkisten porttoseurakuntien kokouksiksi ja
nettikeskusteluiksi - muuten ei: "Mitään uutta auringon alla."
Jumala toimii, kuten on aina toiminut:
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?"Kun rahat loppuu, haihtuu "ystävätkin".
Oot ihminen yksin, yksin olet maailmaan tullutkin, paljaana,
kätesi veren tahrimat.
Yksin lähdetkin.
Silmiesi edessä vilistää lähtöhetkellä elämäsi.
Yksin sitä katsellessasi,
kauhua tuntien, mihin tieni veikään.
Miksi kirosin ystäväni, kun se musta pilvi pälleni hyökkää.
joka kirous on päälläni.
Yksin tulit maailmaan,
äitisi rintoja imenyt, armosta ja rakkaudesta.
Äitisi helmoissa leikkinyt, armosta ja rakkaudesta.
Jumalan armosta ja rakkaudesta.
. - oikea suhde
TeuvoSuni kirjoitti:
Varmasti tiedän, että hän lipevillä rakkauspuheillaan on nuo entiset ystäväni totuuden tieltä pois onnistunut vetämään.
Ensiksi muutaman Armin kanssa yhdessä, ja sitten lopulta yksin.joka sinussa on, on totuutta, totuuden valoa, niin kuinka suuri onkaan pimeys?
miten edes vielä kehtaat puhua kohdallasi totuudesta kaiken valehtelusi jälkeen? - Teuvo Suni
Laulaja armosta. kirjoitti:
Kun rahat loppuu, haihtuu "ystävätkin".
Oot ihminen yksin, yksin olet maailmaan tullutkin, paljaana,
kätesi veren tahrimat.
Yksin lähdetkin.
Silmiesi edessä vilistää lähtöhetkellä elämäsi.
Yksin sitä katsellessasi,
kauhua tuntien, mihin tieni veikään.
Miksi kirosin ystäväni, kun se musta pilvi pälleni hyökkää.
joka kirous on päälläni.
Yksin tulit maailmaan,
äitisi rintoja imenyt, armosta ja rakkaudesta.
Äitisi helmoissa leikkinyt, armosta ja rakkaudesta.
Jumalan armosta ja rakkaudesta.
.Eikä se koskaan lopu niiltä, jotka ovat sen Hengen sydämeensä saaneet.
Mutta totuudella ei ystäviä saa.
Kirjoitin tämän ilman rekisteröitymistä, koska yllpidon päivitys estää rekisteröitymisen. - Teuvo Suni
oikea suhde kirjoitti:
joka sinussa on, on totuutta, totuuden valoa, niin kuinka suuri onkaan pimeys?
miten edes vielä kehtaat puhua kohdallasi totuudesta kaiken valehtelusi jälkeen?Kirjoitan tämän ilman rekisteröityä nimimerkkiäni, koska ylläpidon päivitys estää rekisteröitymisen.
- Rakkaus.
Teuvo Suni kirjoitti:
Eikä se koskaan lopu niiltä, jotka ovat sen Hengen sydämeensä saaneet.
Mutta totuudella ei ystäviä saa.
Kirjoitin tämän ilman rekisteröitymistä, koska yllpidon päivitys estää rekisteröitymisen.Totuus on;
Lähtö kun tulee, kaikki tänne jää.
Matt. 24:12
Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.
Room. 13:10
Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain.
1. Kor. 13:8
Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
- näin on
kiitos todistuksestasi jonka luin mielenkiinnolla, mutta ajattelen vain ettei ole lainkaan ihmeellistä että päädyit uskomaan Teuvoonkin. Sanoithan mm "-Kun luin ensikerran Teuvon kirjoituksia, tunsin heti, että tuota henkeä olin etsinyt. Olin etsinyt Jumalaa metafysiikasta, okkultismista. Kerran menin jopa meedion luo, joka sanoi "jonkun" estävän häntä luennoimasta minulle. Tyhjää täynnä kaikki, myös "new age" jutut. Tiesinhän minä, että Jumala on ja elää, asiaan vaikutti paljon myös pienenä näkemäni enkeli. Joten jatkoin etsimistä."
Olit jo
kokeillut erilaisia vaihtoehtoja ja harhaanjohdettuna hapuilijana sitten päädyit Teuvon kelkkaan. Kovin mairittelevalta ei tunnu Teuvon ihmisopin kannalta sinun todistuksesi. Olet jälleen kerran valinnut väärän kelkan istuaksi siihen.- kaiken muistava
Näinhän siinä kävi. Ou.ti istui väärään kelkkaan. Siinä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, kukapa meistä ei olisi elämässä joskus erehtynyt? Ou.ti sanoikin jolle kulle, ettei halua siunauksia. Siunauksen sijaan lienee Jumalan kuritukseen joutui.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708