Olen 16v. tyttö. Olen harrastanut taitoluistelua seurassa noin 8v. mutta lopetin kun olin 12 vuotias. Nyt minua on kuitenkin alkanut kaduttaa että lopetin!! Onko viellä järkeä jatkaa? Kun lopetin osasin kaikki kaksoishypyt. Eilen kun ulin ulkojäällä hyppäsin akselin tosi helposti. Niin ja haluaisin viellä kilpailla, ensin varmasti alue junnuissa, ONKO MAHDOLLISTA viellä edetä sm junnuihin? voiko minusta viellä kehittyä ihan varteen otettava luistelija?
luistelun jatkaminen 16 vuotiaana
tyttö -93 eteläsuomi
1
359
Vastaukset
- Luistelija itsekin
Kehittymistä on vaikea ennustaa, vaikka luistelijan näkisikin, puhumattakaan internetin välityksellä:) Jos mieli tekee vielä luistella ja kilpialla niin takaisin seuraan ja treeneihin. Vain luistelemalla voi kehittyä! Luulisi sinulla vielä olevan mahdollisuuksia, varsinkin jos perustaidot edelleen hyvin hallussa ja akselikin menee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774562Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112633- 1771769
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721279- 761262
- 35996