Onko valion mustikkakeitto terveellistä? Se sokeriton versio siis.
Kuulemma mustikka on todella terveellistä mutta Valion käsittelyn jälkeen epäilytttää.
En halua laihduttaa, vaan syödä vain terveellisesti, ennen kuin lihon.
Ja sisältöhän lukee pakkauksen kyljessä, mutta kun en ymmärrä ravintoarvoista yms mitää.
Mustikkakeitto
5
6970
Vastaukset
- Panhandle
Yleensä marjat kannattaa mieluummin syödä marjoina kuin sopaksi keitettynä. Finelistä voi tarkistaa, kummassa on enemmän esimerkiksi kuituja, vitamiineja ja erilaisia hivenaineita (mm. kaliumia näyttäisi mustikoissa olevan paljon). Teollisessa jalostuksessa ravintoaineita aina häviää, ja niitä sitten lisätään keinotekoisesti.
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=4404&lang=fi
Jos haluaa syödä terveellisesti, kannattaisi perehtyä ravitsemustiedon alkeisiin, esimerkiksi siihen, mihin tarvitaan proteiinia, rasvaa, hiilihydraatteja, kuituja ja vitamiineja. Yksi hyvä perusteos tältä alueelta on Mikael Fogelholmin Syö ja liiku mielelläsi. - fdaiotå
JOs kiinalainen terveellistä voi olla! - Hyi helvetti!
- Anonyymi
Ajan henki on että aidot raaka-aineet korvataan halvoilla teollisuuden synteettisillä kemikaaleilla. Kaikki tuoteselosteet pitää nykyään lukea suurennuslasin avulla löytyykö sieltä jotain aspartaamia tai vastaavaa.
- Anonyymi
Käyttääkö Kallentalo mustikkakeittoa
- Anonyymi
No eipä sieltä apua tullut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244