Leivoin taas jälkiruuaksi yhden satsin Leivontamixiä; suklaamuffinsseja. Tein tavallisen taikinan ohjeen mukaan ja sekaan rouhensin 150g paketin valkosuklaata. Tulos oli taivaallinen; sopivan runsaasti sattumia valkosuklaasta. Tätä kannattaa kokeilla.
Muffinssit + valkosuklaa
6
527
Vastaukset
Todellakin pitää kokeilla, nimittäin valkosuklaa on suurta herkkua, heti lirahtaa taas vesi kielelle
kun miettiikin muffinsseja valkosuklaata ja kahvia
nam- pikkuiida
Mä kanssa laitoin suklaata murusina joukkoon, mutta ihan tavallista maitosuklaata. Valkosuklaa varmasti sopii hyvin.
- sannisoilikki
Olen erityisesti valkosuklaan ystävä. Valkoiset suklaamuruset erottuivat ruskeasta taikinasta ja myös valmiista muffinsista, se oli toinen syy valkoisen suklaan käyttöön. ;)
koska olen myös valkoisen suklaan suuri ystävä.
Ja voin vain kuvitella sieluni silmin, miten herkulliselta
tummahko muffini näyttää valkoisten murujen
pilkistellessä esiin siitä.
Ajattelin kokeilla myös muffineja siten, että laitan
joukkoon kookoshiutaleita. Uskon senkin tuloksen
olevan makuhermoja kutkuttava elämys.
Kiitti Sinulle vinkistä.- mufari
Kuorrutteeksi sulatettua valkoista suklaata "nam"
- Masse Setä
Oi ei. Aina kaunis ajatus on leipoa miehelle pulla, mutta ite olette sellaisia pulluia. Jos nyt tulee jotain feedbäkkiä niin meikäläinen on aika ruma ja taistelee mukamas ongelmia vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978