Sucklaa ja Lacksuu?

Tinttimän

Näin eilen telkusta sen Pandan uuden mainoksen, missä se koululuokka vetää sitä ihme mönjää. Oli ihan pakko käydä ettii kaupasta noita mössöjä mut ei löytyny ku sitä lakua. Oli melko tuftia mutta hyvää.. tosin aika täyttävää ku en jaksanu tollasta pussillista vetää kerralla =D Systeri sitten veti ne loput vaniljajäätelön kanssa ja tykkäs.

Mut ootteks kokeillu sitä suklaaversiota onko hyvää? onks se niin suosittuu ettei kaupoista enää löydy? Facebookissakin näky olevan joku mönjät sivu mut sieltei kokemuksii herunu (oli siel se tv-mainos, must se on aika hauska... ime ite joo :) Pandalla on ainakin muut suklaat aika hyvii, mun suosikki on se Crisp suklaalevy, jossa on niit rouskuvii palasii seas.

10

3047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanja_91

      en oo miekään tuota suklaamönjää vielä maistanut, mutta kiitti tuosta jäätelövinkistä! vaniljajäden kanssa sopii tosi hyvin toi laku yhteen!

      • hcniajokenkokss

        mutta hoksasin, et sehän on sitä mustan jäden päällistä/sisustaa, hoksasitteko, sama maku???


    • Vinkki._

      Juu. Suklaa on samanlaista kun pandan tavallinen suklaa mitä sitä seillä aupassa myydään. Salmiakki/Laku ei ollut hirveän hyvää. Suklaa menee pandan valkoisensuklaan päällä kivasta pursotettuna : )

      • 25

        Joo ja lakumönjässä tulee kovasti ruokaöljyn maku esiin (ja selosteen mukaan 32 % rasvaa) - kyllä tavallinen laku on parempaa!


      • Lakunami
        25 kirjoitti:

        Joo ja lakumönjässä tulee kovasti ruokaöljyn maku esiin (ja selosteen mukaan 32 % rasvaa) - kyllä tavallinen laku on parempaa!

        Mun mielestä Sucklaa on ällöttävää joulukalenterisuklaata >.< Lacksuu on ylivoimaisesti parempi kuin sucklaa. Kun imasin sitä sucklista, mua alko ällöttään heti, se on järkkyä joulukaleteritöhnää :''s lacksu on miljoona kertaa parempaa ^^


      • Oglaf
        Lakunami kirjoitti:

        Mun mielestä Sucklaa on ällöttävää joulukalenterisuklaata >.< Lacksuu on ylivoimaisesti parempi kuin sucklaa. Kun imasin sitä sucklista, mua alko ällöttään heti, se on järkkyä joulukaleteritöhnää :''s lacksu on miljoona kertaa parempaa ^^

        Lacksuu maistui aluksi kamalalle yökötykselle mutta kun älysin pursottaa sitä banaanin päälle niin jo alkoi maistumaan.


    • pirrrre

      Pitää joskus testata vaniljajäätelön kanssa jompaakumpaa, luulisin että varsinkin lacksuu olis siihen tarkoitukseen hyvää. Tuntuis liian oudolta ruveta imeskelemään sitä suoraan tuubista.

      • lacksubest

        Lakunami, oot NIIN NIIN oikeessa, Sucklaa on jtn joulukalenterisuklaata, jota voi syyä vain joulukuussa. Lacksuu maistuu hyvälle, oonkin vähän enemmän semmone lakuihminen. mut kyllä jompaakumpaa pitää maistaa, ainakin tyttöjen, mehän ollaan vähän niinkuin persoja makeelle :''}}


    • kauhiita

      Jumalauta rip sucklaamönjät :'^(

    • palleroinenjuu

      Neljä vuotta mennyt ja mä ainakin olen ihan pihalla tästä lacksuu/sucklaa-keskustelusta! Mitä ihmeen sucklaa/lacksumönjää tuubista??? Onko semmoisia joskus ollut??

      Ainoa hyvä Pandan tuote on Pandan Pallerot - ne keltaisella karkkikerroksella päällystetyt lakupallot, joissa on suklaasydän. Mutta menivät nostamaan niiden kilohintaa: ensin myivät laatikkotavarana 23 egee/kg ja nyt niitä myydään pussissa 16 erkkiä kilolta. Ennen niitä myytiin irtokarkkipisteissä 6-9 egen kilohintaan, joten arvatkaa viitsiikö enään ostaa tuolla kiskurihinnalla? No, hampaat kiittävät ja rahaa säästyy, kun ei enään tarvi ostaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe