Atginsin dieetti

traktori1957

Haloo kaikki.Jos laihduttaa haluatte kokeilkaa Atginsin dieettiä. Ainut konsti laihduttaa joka toimii,eikä ole nälkä laihdutuksen aikana. Itse ole laihduttanut noin 17kg 1,5kuukaudessa. Joten repikää siitä kasvis syöjät. Hiilihydraatit pois ja sitten ei kun bekonia juustoja jne. Voi toki välillä pikkasen herkutellakkin ja itse olen syönyt palan tummaa suklaatakin ja vitamiinit on tärkeitä. Sekä aamulla puuron. Liikuntaa on syytä myös harrastaa siinä sivussa. Hiilihydraatien pois jättäminen aiheutti myös sen, että en hikoile enää kuin sika. Aina huudetaan hiilihydraattien perään, että siitä se päivittäinen ravinto pitää koostua, mutta silloin on syytä, jos käyttää hiilihydraatteja, jättää rasvat pois,koska elimistö käyttää hiilihydraatit ensin ja rasva jää varastoon. Tietenkin on niin, että mitä lapat leipäluukusta sisään on myös kulutettava. Itsekuria on myös oltava laihduttamisessa. Sitten kun on saanut painon alas on jo melko varmalla pohjalla henkisesti, eikä halua koskaan enää niitä kiloja takaisin. Ajatella minunkin painosta pois nuo 17kg:a seitsemäntoista sokeritoppaa se on paljon se. Olen 185cm pitkä ja painoin 97kg. Haluan mielipiteitä kehiin joten sana on vapaa. Suositelen kokeilemaan jos olet rajusti ylipainoisia.

6

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunkrahvi

      Minun painoni joka 142 kg. Olen 180 sm pitkä 40v mies. Vyötärön ympärys on 102 sm.
      Harrastan voimailulajeja ja syön monipuolisesti ja Huom. en käytä steroideja enkä lisäravinteita, en edes urheilujuomia.
      Missä vika, että painoni on noin korkealla, rasvaprosenttini on alhainen, tosin viime mittauksesta on aikaa.
      Pitäisikö minun laihtua?

      • Traktori 1957

        Kyllä pitäisi laihtua sinun painosi pitäis olla noin 80kg:a ja jokunen kilo alle olisi vielä parempi.Kokeile Atkinsin dieettiä. Syö pekonia ja proteiinia, rae juustossa sitä on ja juustoissa, heitä pois hiilihydraatit,sokeri sekä kaikki missä on hiilihydraatteja. Takaan, että painos on normaali kun lopetat dietin. Muista kaikki mitä syöt on energiaa ja se pitää kuluttaa myös. Iltasyömise pois. Liikalihavuus on vaarallisempaa kuin itse sitä tiedostaa. Ja kun olet saanut painon alas niin voit alkaa heittämään pois Atginsin dieetin ja tehdä täys remontin koko syömiseen. Tarkkana pitää olla. Atginsin dieetti on siitä hyvä, että sinulla ei ole laihduttamisen aikana nälkä kuten jos syöt pelkkiä vihanneksia. Vihanneksia syömällä käy niin, että et saa ravintoa tarpeeksi ja laihdut vain niin, että lihakset katoavat, luusto kärsii. Joten suosittelen Atginsin dieettiä se tepsii se on varma se. Ei se haittaa jos vähän saat hiilihydraatteja mutta niitä tulisi välttää. Aivot nimittäin tarttevat vähän hiilihydraatteja. Jos liikalihavuus ei ole perinnöllistä niin se on enimmäkseen aiheutettu väärillä ruokatottumuksilla. On mahtava olla laihemmassa kunnossa. Ihan kuin elämä olisi alkanut uudelleen. Semppiä matkaa sitä tarttet.tv.Jokke.


      • Tunkrahvi
        Traktori 1957 kirjoitti:

        Kyllä pitäisi laihtua sinun painosi pitäis olla noin 80kg:a ja jokunen kilo alle olisi vielä parempi.Kokeile Atkinsin dieettiä. Syö pekonia ja proteiinia, rae juustossa sitä on ja juustoissa, heitä pois hiilihydraatit,sokeri sekä kaikki missä on hiilihydraatteja. Takaan, että painos on normaali kun lopetat dietin. Muista kaikki mitä syöt on energiaa ja se pitää kuluttaa myös. Iltasyömise pois. Liikalihavuus on vaarallisempaa kuin itse sitä tiedostaa. Ja kun olet saanut painon alas niin voit alkaa heittämään pois Atginsin dieetin ja tehdä täys remontin koko syömiseen. Tarkkana pitää olla. Atginsin dieetti on siitä hyvä, että sinulla ei ole laihduttamisen aikana nälkä kuten jos syöt pelkkiä vihanneksia. Vihanneksia syömällä käy niin, että et saa ravintoa tarpeeksi ja laihdut vain niin, että lihakset katoavat, luusto kärsii. Joten suosittelen Atginsin dieettiä se tepsii se on varma se. Ei se haittaa jos vähän saat hiilihydraatteja mutta niitä tulisi välttää. Aivot nimittäin tarttevat vähän hiilihydraatteja. Jos liikalihavuus ei ole perinnöllistä niin se on enimmäkseen aiheutettu väärillä ruokatottumuksilla. On mahtava olla laihemmassa kunnossa. Ihan kuin elämä olisi alkanut uudelleen. Semppiä matkaa sitä tarttet.tv.Jokke.

        Miksi minun pitäisi pudottaa painoani, sillä liikoja rasvoja ei kehossani todellakaan ole, hauis ympärysmitta 61 senttiä, reisi 84 sm ja kuten sanottu vyötärö 102 senttiä rinnan ympärys 146 senttiä
        ja kaulan ympärys 68 senttiä. Lihasmassaa siis on, mutta kun tuon vyötärön pitäisi olla kuten kaikilla miehillä vain 90 senttiä. Urheilen päivittäin juoksemalla 15 km. Näin talvella hiihdän paljon, tähän mennessä tänä talvena tosin vasta vajaa 600 km. Kesällä myös pyöräilen paljon ja työkseni voin ilmoittaa että olen rakennuskirvesmies, joten liikun työmaallakin paljon.
        Kyselen tätä vain siksi, että vakuutusyhtiöni ilmoitti ettei voi myöntää minulle henkivakuutusta koska painoni on noin suuri. Yhtiön lääkäri on tehnyt päätöksensä edes näkemättä tai haastattelematta minua.
        Pitäisikö amputoida jalka tai jotain, että paino putoaisi!
        Millekkään Atkinsin dietille en koe tarvetta ryhtyä!


      • traktori195786
        Tunkrahvi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi pudottaa painoani, sillä liikoja rasvoja ei kehossani todellakaan ole, hauis ympärysmitta 61 senttiä, reisi 84 sm ja kuten sanottu vyötärö 102 senttiä rinnan ympärys 146 senttiä
        ja kaulan ympärys 68 senttiä. Lihasmassaa siis on, mutta kun tuon vyötärön pitäisi olla kuten kaikilla miehillä vain 90 senttiä. Urheilen päivittäin juoksemalla 15 km. Näin talvella hiihdän paljon, tähän mennessä tänä talvena tosin vasta vajaa 600 km. Kesällä myös pyöräilen paljon ja työkseni voin ilmoittaa että olen rakennuskirvesmies, joten liikun työmaallakin paljon.
        Kyselen tätä vain siksi, että vakuutusyhtiöni ilmoitti ettei voi myöntää minulle henkivakuutusta koska painoni on noin suuri. Yhtiön lääkäri on tehnyt päätöksensä edes näkemättä tai haastattelematta minua.
        Pitäisikö amputoida jalka tai jotain, että paino putoaisi!
        Millekkään Atkinsin dietille en koe tarvetta ryhtyä!

        Vyötäröllä voi kuitenkin olla piilorasvoja kun se on noinkin Iso, mutta jos et koe tarvetta niin jatka vanhaan malliin vain kun olet noin lihaksikas ja varmaankin syöt terveellisesti kuitenkin. On se kumma, että eivät anna henkivakuutusta näkemättä ihmistä? Mutta niinhän se on myös kun Kelan lääkäri tekee päätöksiä. Rahan säästämisen takia tehdään ihan rikollisia päätöksiä ja jotka viranomaiset on kaikessa hiljaisuudessa hyväksyneet. Kun kansalaisilta vaaditaan lain kuuliaisuutta niin minun mielestä niin pitäisi niiden vaatioidenkin noudattaa lakia. Mutta kun kuulemma eletään yhteiskunnassa jossa on laki ja järjestys niin minkäs teet, se ei vain koske näitä rikkaita ja vaikutusvallassa olevia, he saavat tehdä niinkuin lystäävät. Ei niitä kukaan rankaise jos he tekevät aivan päättömiä päätöksiä . Ja lakiahan he noudattavat kun heille on annettu tällaiset ohjeet. Sanoitko, että olet oikea lihaskimppu kun yritit saada henkivakuutusta ja paino johtuu suurista lihaksista? Miten sinun paino on sinun pituuteen nähden sopusoinnussa itsesi mielestä? Tuo vyötärön mitta on noin suuri, mistäs se johtuu? Eihän siellä vain ole piilorasvoja mene ja tiedä, mutta en usko, että sinulla rasvoja kropassa on haitaksi asti olet vain niin lihaksikas, että paino ja pituus ei täsmää normaalilla tavalla. Jos on 180cm pitkä niin karkeasti laskettuna painon pitäisi olla noin 80kg, mutta nyt se kai heittää häränpyllyä kun sinä olet niin lihaksikas. Tv.Jokke.Roi.


    • :-)

      Kyllähän Atkinsilla saa syödä hiilareita. Induktiovaiheessa 19 grammaa päivässä ja siitä pikkuhiljaa nostetaan ja etsitään oma hiilarimäärä. Joillakin se on jopa 50-70 grammaa per päivä ja paino putoaa silti. Toisilla sitten taas matalampi. Jos haluaa olla popsimatta pillereitä (mitä en suosittele) niin voi ihan hyvin ottaa tuoretta vihersalaattia siihen pihvin reunalle ihan reilunkin määrän. Salaatissa nimittäin ei ole juurikaan hiilareita. Vitamiineja sensijaan paljon paremmassa muodossa kun pillereissä! Mitä punaisempi kasvis, sitä enemmän hiilareita, joten jos salaatin ulkoasu on pääsääntöisesti vihreä, niin sanoisin, että antakaa palaa mielin määrin!

    • minä

      Ymmärrät kai että vaikka Adkinsin dieetti toimii laihdutuksen suhteen, eläinproteiinit ovat silti karsinogeenejä ja luultavasti aiheuttavat sinulle ongelmia tulevaisuudessa?

      Suosittelisin että googlettaisit "raw vegan" tai "fullyrawkristina". Kyseinen nainen on ollut raakavegaani viimeiset 9 vuotta ja on terve kuin pukki. Lääkäri on todentanut ettei hänellä ole mitään puutoksia ravintoaineista ja näät kyllä välittömästi että hän ei ole ylipainoinen millään vaikka 80 % hänen syömistään kaloreista tulee hedelmistä ( hiilihydraattia ). Häneltä löytyy silti lihasmassaa ja hän harrastaa liikuntaa päivittäin.

      Eläintuotteissa ei ole kuituja, fytokemikaaleja eikä antioksidantteja. Sitäpaitsi, liha on pelkkää kuollutta lihasmassaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe